News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Okesz

Azi la ora 07:00 cu putin noroc puteai sa prinzi pesti pe portiunea "in lucru" a DNCB intre Technologica Radion si fosta hala Meva (Heberger).
Dealtfel toata bucata intre Chitila si Dragomiresti are mai multe "depresiuni" unde se aduna apa, iar rigolele nu au deversare spre camp, deci dupa ce se umple se revarsa pe drum...


perfidus

Si proiectantul ce zice? E acoperit de hartii, nu?
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

GDPR

#1817
^^Pe la ora 9.00 portiunea respectiva era inchisa si scoteau apa cu vidanja. Coada a fost kilometrica, avand in vedere ca circulatia s-a deviat pe soseaua veche.

voicul

Si prin "a fost" Adrian de fapt vroia sa zica ... inca mai este :)

Ionut

#AstaÎnseamnăSăFieGata #SpreDeosebireDeA10

dr4qul4

Cand unii imi spuneau ca "Loganul e prost si te simti ca intr-o barca" eu le raspundeam ca e perfect pentru ca "avem drumuri in valuri".
Figura mea de stil tocmai a devenit realitate :))
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Reactie rapida. Like/share/reactie de orice fel!




API pe Facebook

În această dimineață la ora 07:00 (oră de vârf), așa arăta Centura București (DNCB) în zona Rudeni, parte din secțiunea A1-DN7 "inaugurată" anul trecut de fostul ministru Răzvan Cuc. De fapt, a fost inaugurată în plin șantier, fără să fie gata viaductul Dragomirești și fără strat de uzură, așa cum am povestit și celor de la PRO TV în emisiunea "România, te iubesc!" difuzată duminică.

De altfel, toată secțiunea extinsă a DNCB între Chitila și Dragomirești are mai multe "depresiuni" unde se adună apa, iar rigolele nu deversează apa spre câmp și există un risc ridicat de inundare când plouă mai tare.

Cerem explicații urgente din partea proiectantului, constructorului și oficialilor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere pentru a lămuri situația!

#AșaAratăCândEsteGata #PlaneitateImpecabilă #RugozitateOptimă #CenturaBucurești

📷 "Okesz" (membru al forumului PeUndeMerg.ro)

GDPR

QuoteDe ce s-a inundat Centura Capitalei miercuri. Explicaţiile CNAIR

La rândul lor, reprezentanţii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) au explicat inundaţia de pe Centura Capitalei prin faptul că apele rezultate din topirea bruscă a zăpezii nu au fost absorbite de câmpul din zonă, astfel că acestea au ajuns în bazinele de retenţie de la marginea Centurii iar mai apoi au refulat pe drum.

"Ne-am dus la faţa locului. Inundaţia a fost provocată de un flux invers de apă, din câmp către şosea. Proiectul de preluare a apelor de pe carosabil este bine dimensionat. Bazinele sunt calibrate pentru preluarea apei de pe şosea, nu de pe câmp", a spus pentru economica.net Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR.

Deşi specialiştii consultaţi de către CNAIR susţin că este puţin probabil ca un astfel de eveniment să se mai producă, Şerbănescu spune că trebuie eliminată orice posibilitate de inundare a Centurii pe viitor.

Purtătorul de cuvânt al CNAIR spune că o soluţie ar fi un canal descoperit, de asanare a apelor de pe câmpul alăturat, unde sunt terenuri deţinute de particulari. Această activitate nu intră însă în aria de competenţe a CNAIR şi ar trebui efectuată de către o altă entitate a statului.

economica.net

Usturoi n-am mancat, gura nu ne miroase.

perfidus

Proiecte facute din birou cu copy paste.
Daca ar fi fost pe teren poate ar fi observat ca apa băltește pe camp la ploi mai puternice, putea sa fi luat decizia sa proiecteze drumul mai sus cu 20-30 cm.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

yetiman

#1824
 :D Cum de nu intelegeti?
Nu e vina CNAIR ca ploua afara. Nu e vina CNAIR ca pe camp se aduna apa cand ploua. Nu e de vina CNAIR ca ninge iarna. Nu e de vina CNAIR ca....

De fapt CNAIR nu este de vina pentru nimic.

Ei au o singura vina. CA EXISTA!!

Trebuie desfiintati si inlocuiti cu altii. Care, poate vor intelege ca mai si ploua afara si apele trebuie sa se scurga. Care sa inteleaga ca o documentatie execrabila va duce, in final, la proiecte proaste si executii de slaba calitate.
Care sa-si asume greselile si SA INVETE DIN ELE ca sa nu le mai repete, iar si iar si iar si iar....

Si, da, daca vor face o munca profesionista pot sa fie si platiti in consecinta. Nu ca si acum, cand sunt platiti bine dar lucreaza PROST.

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu

GDPR

Eu ma asteptam de la bun inceput sa se intample asta, tinand cont ca acolo sapatura e in debleu.

subway

Scurgerea apelor e o problema majora desi pare minora la toate proiectele de drumuri...nu se intelege ca un drum inseamna si o modificare de relief

Ionut

In caz ca ati ratat poza zilei. :)



De la Daniel Deaconu, un comentator oarecare pe pagina API de Facebook.

panzer

Ca fapt divers: in zona inundabila pe partea cealalta exista un sant mare. Probabil a fost de irigatii odata. Se vede foarte bine in filmarile aeriene. Este neingrijit, dar nu este dezafectat.

Langa Dragomiresti s-au chinuit destul de mult sa ii asigure continuitatea cu tuburi sub rampa noua a podului.

Era doar o idee pentru cei de specialitate. O solutie de trecere a apei pe partea cealalta in sant nu cred sa fie foarte scumpa.

Altfel asfaltul va deveni ciur cat de curand daca apa nu se degajeaza dupa caroasabil.

PS: Cat de repede a sarit CNAIR in apararea Delta.

NGC

Quote from: NGC on February 26, 2018, 11:21:38 PM
"Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A2 km 23+600 si A1 km 55+520" - Lot I: Amenajare nod rutier CB - DN4 (Oltenita) km 29+500 - km 33+190;Lot II: Amenajare nod rutier CB - DJ401 (Berceni) km 33+190 - km 35+600"

Quote from: NGC on February 22, 2018, 09:38:16 PM
Quote from: NGC on February 21, 2018, 09:13:59 PM
In principiu maine vor aparea 2 contestatii de la COMSA (cate una pentru fiecare lot).
O fi incercand oare CNAIR sa le forteze mana pentru LD3? :lol:

Au primit o felicitare si de la asocierea condusa de CONSTRUCTII ERBASU. :lol:

Si TIRRENA SCAVI este pe fir pentru ambele loturi si le-a trimis o felicitare de Martisor. :lol:

"Pe surse", toate contestatiile au fost respinse.

Urmeaza CAB. O sa revin.

L.E. Lectura de seara o gasiti timp de 7 zile aici.