Author Topic: [B] [Constructie] DNCB Centura Bucuresti  (Read 291757 times)

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

tasu

  • Toddler
  • *
  • Posts: 3
  • Karma: +2/-2
Re: [B] [Constructie] DNCB Centura Bucuresti
« Reply #1620 on: November 14, 2017, 08:19:02 PM »
Seara este horror spre A1, dimineata este horror la Chitila si Mogosoaia. Cum se face ca la noi se aleg cele mai proaste solutii posibile in infrastructura? Cum e posibil asa ceva? Dupa 5 ani de asteptare sa ajungi sa faci mai mult de la A1 la A2 in conditiile in care ai largit o mare parte la 4 benzi? Eu de la  Afumati la Domnesti stau seara la: Otopeni, Mogosoaia, A1 si Domnesti. INADMISIBIL.

panzer

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 484
  • Karma: +295/-37
Re: [B] [Constructie] DNCB Centura Bucuresti
« Reply #1621 on: November 14, 2017, 09:30:47 PM »
buna ideea, doar ca traversarea DN2-ului e riscanta acolo! e cumva in valea dinainte  de curba la 90 grade ?
Eu am pus ideea in general. Da-ti un zoom pe maps si va lamuriti.
Acel dreapta din DN2 in DJ100 este inainte de curba la 90 grade. Eu folosesc mai nou inclusiv Dj100 spre/dinspre Stefanesti pe directia DNCB<>DN2 Urziceni.

Acum 3h (pe la 18:30) veneam de la Urziceni spre Chitila. Waze m-a rutat pe Dj100 apoi Dj200 pana la nodul de la Stefanesti. Oribil noaptea pe acolo, plin de betivi, dar intersectia DNCB<>Dn2 era blocata de cei care vroiau sa mearga fara succes spre A2. In consecinta nici dreapta spre Stefanesti nu se putea face: e doar o banda pe acea bretea.
Doar ca FYI, la Lukoil Otopeni am avut o coada de doar 190m care a durat cam 2 minute. Am pacalit coada de la Mogosoaia pe drumul betanat de langa balastiera.

Dupa optimizarile de anul acesta de la Otopeni si a deschiderii Chitila - A1, a crescut simtitor capacitatea DNCB nord. Ceeace a condus la ambuteiaje mai mari la capete si la Mogosoaia. Acum se poate folosi cu ceva succes intre Stefanesti si Dragomiresti. Orice incercare de a mai ajunge la DN2 (fara workaround) sau in Militari e moarte de om.

adi

  • Officer
  • ***
  • Posts: 145
  • Karma: +25/-10
Re: [B] [Constructie] DNCB Centura Bucuresti
« Reply #1622 on: November 14, 2017, 10:56:38 PM »
in astfel de cazuri 100% de acord!

waze rules, in Bucuresti....se poate considera un sfat pentru cei ce nu sunt de prin zona,sa il utilizati fara remuscari!si sa faceti intocmai ce zice! de cateva ori am vrut sa fiu mai zmeu decat waze si am ascultat radioul in masina mult si bine prin trafic
« Last Edit: November 14, 2017, 10:59:32 PM by adi »

river

  • Toddler
  • *
  • Posts: 1
  • Karma: +0/-0
Re: [B] [Constructie] DNCB Centura Bucuresti
« Reply #1623 on: November 15, 2017, 03:55:22 PM »
Dimineata e coada spre nord din cauza podului Chitila (o banda pe sens; nici cand se va consolida nu va fi ok deoarece sunt foarte multe masini care coboara spre sos chitilei deci implicit se va bloca o banda pe pod).
Seara e coada si spre A1 si dinspre A1 din cauza intrarii in Chiajna (trecere la nivel cu calea ferata, se face coada pana in giratoriul de la LukOil care se blocheaza total).

La orele de varf se misca mai greu decat inainte, cand era o singura banda pe sens.

voicul

  • Hero
  • *
  • Posts: 878
  • Karma: +132/-283
Re: [B] [Constructie] DNCB Centura Bucuresti
« Reply #1624 on: November 15, 2017, 04:32:38 PM »
O fi aflat lumea ca sunt 4 benzi si nu mai trec prin B.
Deci sa  :cheers: pentru asta.
Bucuresti - infrastructura special creata pentru statul in trafic.

Eduard87

  • Toddler
  • *
  • Posts: 4
  • Karma: +6/-0
Re: [B] [Constructie] DNCB Centura Bucuresti
« Reply #1625 on: November 15, 2017, 04:38:59 PM »
In dimineata asta, trecerea la nivel cf din Chiajna parea proaspat asfaltata  ( zona mediana, dintre sine); Spun parea pentru ca era foarte devreme; voi reveni cu edit daca m-am inselat

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk


Okesz

  • Youngster
  • *
  • Posts: 29
  • Karma: +3/-1
Re: [B] [Constructie] DNCB Centura Bucuresti
« Reply #1626 on: November 15, 2017, 11:22:56 PM »
Nu doar asfaltata, dar chiar au adus la nivel (cat de cat) dalele de beton de pe langa calea ferata.

vreausosele

  • Youngster
  • *
  • Posts: 36
  • Karma: +20/-3
Re: [B] [Constructie] DNCB Centura Bucuresti
« Reply #1627 on: November 16, 2017, 09:32:20 AM »
Problema acolo nu era neaparat ca trecerea este proasta ci apare atunci cand se pune bariera. Trenurile pe acolo circula foarte lent si astepti mult si bine pana se ridica bariera. Din cate stiu bariera coboara cand trenul e la o anumita distanta, iar daca merge cu 30 km/h, calculati voi.
In timpul asta se formeaza cozi care ajung pana in centura. Mie nu mi-e clar de unde vine calea asta ferata si unde se duce, am vazut doar trenuri de marfa cu cateva vagoane si cate o locomotiva pierduta.
« Last Edit: November 16, 2017, 09:42:08 AM by vreausosele »

voicul

  • Hero
  • *
  • Posts: 878
  • Karma: +132/-283
Re: [B] [Constructie] DNCB Centura Bucuresti
« Reply #1628 on: November 16, 2017, 09:55:29 AM »
Pai nu trebuie asa multe sa incurci traficul.
Spre exemplu iti trebuie un singur primar si rezolva el totul. :) Mai ajuta si un Dorel, un tren si asa se poate "sta in timp ce mergi".
Bucuresti - infrastructura special creata pentru statul in trafic.

panzer

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 484
  • Karma: +295/-37
Re: [B] [Constructie] DNCB Centura Bucuresti
« Reply #1629 on: November 16, 2017, 02:11:15 PM »
^^ Bariera e basca. Dar trecerea este f proasta. Ma bucur sa aud ca se lucreaza :)

ss

  • Youngster
  • *
  • Posts: 6
  • Karma: +3/-4
Re: [B] [Constructie] DNCB Centura Bucuresti
« Reply #1630 on: November 17, 2017, 09:55:20 AM »
Mie nu mi-e clar de unde vine calea asta ferata si unde se duce, am vazut doar trenuri de marfa cu cateva vagoane si cate o locomotiva pierduta.

Asta pentru ca numarul trenurilor de calatori a scazut. Pe acolo trec trenurile pe relatia Videle-Rosiori-Craiova, cam 10 perechi pe zi.

LittleWanderer

  • Youngster
  • *
  • Posts: 20
  • Karma: +2/-10
Re: [B] [Constructie] DNCB Centura Bucuresti
« Reply #1631 on: November 17, 2017, 10:50:23 AM »
^

De fapt, pe acolo e centura feroviara, directia catre craiova se face la o bifurcatie cu cateva sute de metri inainte de trecere.

Mai fascinant e ca nimeni din administratia liniei respective nu s-a gandit pana acum sa lase doar noaptea sau in afara orelor de varf sa treaca trenurile pe centura feroviara in zona aia.
Daca ar fi asa, nu cred ca s-ar mai forma cozile si blocajele alea pe centura doar din cauza starii trecerii la nivel.

Chiar aseara am trecut pe acolo in jur de ora 18:00 si era horror. Am si prins un tren
« Last Edit: November 17, 2017, 07:35:35 PM by Ionut »

voicul

  • Hero
  • *
  • Posts: 878
  • Karma: +132/-283
Re: [B] [Constructie] DNCB Centura Bucuresti
« Reply #1632 on: November 17, 2017, 10:54:20 AM »
Si marfa si mai ales calatorii ... trebuie sa ajunga la destiantie. Desigur ca s-ar putea face optimizari (ex: pleaca la 16, nu la 18), da cu cine?
Bucuresti - infrastructura special creata pentru statul in trafic.

aqualung

  • Officer
  • ***
  • Posts: 124
  • Karma: +44/-12
Re: [B] [Constructie] DNCB Centura Bucuresti
« Reply #1633 on: November 17, 2017, 02:54:39 PM »
Trenurile de Giurgiu acum merg pe Videle. Dacă se repară podul de la Grădiștea (doamne-ajută), pe urmă traficul pe linia asta va fi mai intens, nu e așa?

Caz în care asta ar fi ceva de pus în lista cu pasaje rutiere de construit peste CF.

frunzaverde

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.480
  • Karma: +1516/-179
Re: [B] [Constructie] DNCB Centura Bucuresti
« Reply #1634 on: November 17, 2017, 04:43:40 PM »
Asta pentru ca numarul trenurilor de calatori a scazut. Pe acolo trec trenurile pe relatia Videle-Rosiori-Craiova, cam 10 perechi pe zi.

Linia aia n-are legatura cu Videle - Craiova, e centura Bucuresti. Trenurile de-acolo merg spre Bucuresti Sud - Jilava - Pantelimon. Inainte sa cada podul de la Gradistea, pe-acolo mergeau trenurile rapide si exprese spre Giurgiu, Ruse si Sofia, dar n-a mai trecut un tren de calatori pe-acolo de 12 ani.

Trenurile de Giurgiu acum merg pe Videle. Dacă se repară podul de la Grădiștea (doamne-ajută), pe urmă traficul pe linia asta va fi mai intens, nu e așa?

Cu siguranta.

Desigur ca s-ar putea face optimizari (ex: pleaca la 16, nu la 18), da cu cine?

Nu, nu se pot face optimizari de orar astfel incat lantul logistic sa fie afectat de fiecare trecere a unui drum judetean... Ce prostie! Daca trecerea aia la nivel e problematica, se rezolva cu pasaj, nu cu carpeli absurde.
« Last Edit: November 17, 2017, 04:45:29 PM by frunzaverde »