[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

TibiV

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1750-02112017

Quote
Primarul General, Gabriela Firea si Ministrul Transporturilor, Felix Stroe: Facem împreună pasi concreți către un sistem integrat de transport public in Bucuresti. Lucrările la centura Capitalei trebuie urgentate! Totul în folosul bucureștenilor și nu numai!

Primarul General, Gabriela Firea și Ministrul Transporturilor, Felix Stroe, au avut astăzi, 2 noiembrie, la sediul Municipalității, o primă întrevedere de lucru pentru a discuta despre eficientizarea transportului public in regiunea București-Ilfov.

Pe agenda discuțiilor s-au aflat subiecte extrem de importante precum: posibilitatea preluării de către PMB a Metrorex, implementarea biletului unic de transport în zona București-Ilfov, modernizarea centurii Capitalei, situația lucrărilor la Pasajul Domnești, precum si alte aspecte care vizează îmbunătățirea condițiilor de trafic din Capitală.

(....)

În ceea ce privește Centura Capitalei, Primarul General, Gabriela Firea, a declarat: "Finalizarea lucrărilor la centura ocolitoare a Capitalei reprezintă una dintre cele mai importante măsuri prevăzute de PMUD. În ultimii 27 de ani, preocuparea față de centura Capitalei a fost minimală, ceea ce reprezintă un factor agravant al congestiei traficului rutier din București. Dacă nu se face transferul centurii la Municipiul București, vă rugam să luați măsurile necesare care se impun pentru urgentarea lucrărilor de modernizare a acesteia, lucrări care includ atât extinderea la 4 benzi a tronsonului DN2-A2, dar și pasaje peste centură, unde sunt cele mai mari congestii de trafic. Un exemplu concludent îl constituie pasajul de la Domnești, unde trebuie urgentate demersurile pentru începerea construcției".
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

DNCB  oricum trece teritorial prin B. DNCB oricum trece printre foarte multe cladiri, deci o trecere la PMB nu este o idee rea. Asta in ideea in care CNAIR sa aloce bani pentru A0 sa nu se mai incurce cu DNCB, pentru ca numai "C" nu prea este.
Acum, vazand ritmul alert cu care se iau banii de la investitii ... ce sa faca PMB cu DNCB?

Este vreo filmare mai noua DNCB?

bgd77

#1607
DNCB trece putin pe teritoriul Bucurestiului. Cea mai mare parte e in judetul Ilfov:

harta

irirat

^^^
Declaratii politice care dau bine la TV unde e blonda specialista.
Zona nemodernizata a centurii este in proportie de 90% in jud. Ilfov. Daca ar trece la PMB, as vrea sa vad cum ar rezolva legalitatea unei investitii in alta UAT. Oricum PMB nu e in stare sa rezolve propriile investitii in infrastructura (ex. Strapungerea A1-> Ciurel, N. Grigorescu, largirea FdG, etc) iar in CNAIR oricat de praf e, la un moment dat se pune in miscare.

Robert98

Intre 17-20 e blocaj intre Dragomiresti-A1 pe ambele sensuri.Pe langa Pasajul de la Domnesti ar trebui construite 2 pasaje pe sub calea ferata la intrarea in Chiajna.Unul nou pe Apeductului care sa dea in giratoriul de la Lukoil si care va putea fi folosit  atunci cand se construieste cel de-al doilea pasaj pe Strada Eroului(actuala si singura poarta de intrare din vest spre Chiajna.Calea ferata de la intrare in Chiajna blocheaza centura pe directia S-N.

voicul

Nu e doar asta, dar ajuta  :bash:.
Este si problema de la Domnesti. De acolo se aglomereaza partea Chiajna - Domnesti, pe 5 km.

Si ca sa nu se simta singura A1 ... ei bine se blocheaza si ea (desi aici ajuta/blocheaza si semaforul de la Gorjului)

Asteptam a 4-a inaugurare (nu as putea zice care este si mai ales cand), poate atunci se mai elibereaza un sector de drum.

Pana atunci ajuta sa ai hybrid, electric sau macar Start&Stop pe acolo SI multa rabdare (fara tutun ca e rau :) )

GDPR

Momentan Delta ACM a oprit lucrarile cam peste tot, asa ca urmatoarea inaugurare poate la anul. Si la multi ani!  :zen:

Ionut

Pai normal ca au oprit lucrarile. Nu au facut 3 inaugurari deja? Ce mai vrei? Uzura? Acum decat sa se chinuie cu vremea, mai bine lasa pentru la primavara uzura ca parca vad ca pun acum si peste 3 luni frezeaza si pun iar stratul de uzura. Ar fi in stare...

NGC

Quote from: NGC on October 20, 2017, 08:53:18 AM
Quote from: NGC on September 27, 2017, 11:10:27 AM
Quote from: panzer on September 25, 2017, 01:12:24 PM
PS: NGC nici o veste despre pasajul de la Mogosoaia?

Ba da, cum sa nu. :lol:

Quote from: NGC on September 05, 2017, 09:40:31 PM
Quote from: NGC on August 21, 2017, 01:28:09 PM
"Proiectare si executie Pasaj Mogosoaia pe Centura Bucuresti peste DN 1A"

Quote from: NGC on August 10, 2017, 10:59:11 AM
Contestatia STRABAG a fost acceptata partial, iar contestatia CONSITRANS a fost respinsa.
Se vor adopta masuri de remediere si se va amana.

Noul termen este 07.09.2017.

Acum noul termen este 28.09.2017, dar nu va faceti mari sperante, pentru ca cel mai probabil vom mai avea inca cel putin o amanare.

Intre timp CNAIR a contestat la CAB decizia CNSC.

Adica asta.

QuoteObligă autoritatea contractantă la eliminarea factorului de evaluare nr. 8 Obținerea calificativului ,,bună" conform reglementărilor CD 155/200 pentru capacitatea portantă starea de degradare planeitate și rugozitatea drumului recepția finală a lucrării, punerea la dispoziție a informațiilor necesare identificării și protejării rețelelor de utilități din amplasament și completarea documentației de atribuire cu dispozițiile Ordinului ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 600/2017 de modificare a Anexei 1 la Ordinului ministrului transporturilor şi infrastructurii nr. 146/2011.

Ghiciti voi ce nu le convine. ;) :lol:

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 30.10.2017. Este o mica amanare de 1 luna, pentru ca la CAB noul termen este 19.10.2017.

Dupa cum era de asteptat, contestatia CNAIR la CAB a fost respinsa ieri.

QuoteSolutia pe scurt: Respinge plângerea ca nefondată. Definitivă. Pronunţată in şedinţă publică azi, 19.10.2017.

Pe de alta parte, au fost deja adoptate masurile de remediere marcate mai sus cu albastru, conform deciziei CNSC.

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 15.11.2017.

Inca nu este actualizata situatia in SEAP, dar noul termen este 15.12.2017. Doar o luna amanare. :D

Okesz

Quote from: adrian rosca on November 08, 2017, 11:02:00 PM
Momentan Delta ACM a oprit lucrarile cam peste tot, asa ca urmatoarea inaugurare poate la anul. Si la multi ani!  :zen:
Macar de-ar aduce la nivel (adica ar asfalta) iesire spre Chiajna, momentan nu exista banda de deccelerare si din cauza iesirii "din scurt" + diferenta de nivel, masinile incetinesc prea mult si chiar stationeaza pe banda 1 pana la Lukoil/giratoriu. Dar probabil tot n-ar fi rezolva blocajul fara repararea trecerii peste calea ferata din Chiajna.
Sincer aveam asteptari mai mari inainte si credeam ca finalizarea lucrarilor de la apeduct va aduce o mare imbunatatire, insa doar coada dinainte de rondul de la Dragomiresti s-a mutat acum dupa rondul de la Rompetrol/Lukoil in sensul spre A1. Iar coada dinspre A1 spre Dragomiresti este chiar mai lunga decat in timpul lucrarilor de la apeduct.

panzer

Quote from: Robert98 on November 08, 2017, 06:51:29 PM
Intre 17-20 e blocaj intre Dragomiresti-A1 pe ambele sensuri. Pe langa Pasajul de la Domnesti ar trebui construite 2 pasaje pe sub calea ferata la intrarea in Chiajna.Unul nou pe Apeductului care sa dea in giratoriul de la Lukoil si care va putea fi folosit  atunci cand se construieste cel de-al doilea pasaj pe Strada Eroului(actuala si singura poarta de intrare din vest spre Chiajna.Calea ferata de la intrare in Chiajna blocheaza centura pe directia S-N.
Tot cautam solutii savante pt probleme minore. CFR nu repara trecerile la nivel pe nicaieri. Situatia acolo este asa de 13 ani. Nu e posibil sa blochezi atata lume pt ca nu te intereseaza sa repari macar 10m de trecere la nivel. Doi dorei intr-o zi nu au ce face. Cozile sunt similare dimineata la iesire in centura. Nu se poate trece peste calea ferata cu mai mult de 2-3 km/h.

Noul tronson, in ciuda sperantelor noastre este inutil. Nu e muzeu. E parcare. Aseara am stat 50 minute pe centura de la Chitila pana pe Maniu. Atata stateam si inainte cand nu era modernizat.

Rondul de la Renault incurca traficul blocat de la Domnesti. Tirurile nu pot intoarce decat folosind ambele benzi. Sensul spre A1 isi pierde prioritatea blocat in lipsa degajarii spre Domnesti.

Haos total.

Va recomand tuturor inca odata sa folositi DJurile in zona chiar daca e mai lung drumul daca suneti in tranzit. Mai jos un print screen despre cel mai usoara conexiune intre A1 si A2 prin nord.


PS: Okesz am scris in acelasi timp.

adi

buna ideea, doar ca traversarea DN2-ului e riscanta acolo! e cumva in valea dinainte  de curba la 90 grade ?

si daca tot stai la giratoriul de la Mogosoaia, de ce sa te mai complici prin Chitila? DIrectia Mogosoaia A1 merge bine!
e opinia mea, am incercat si eu varianta aceasta dar timp mai bun am scos daca am mai mers de la Mogosoaia la A1 pe centura, acum dupa ce au dat drumul la 4 benzi!!!

voicul

#1617
Pare ca aia e intersectia din Afumati.

Acolo m-am trezit cu unul pe contrasens, care facea stanga, si care nu a avut loc sa intre (pentru ca s-a bagat) pe sensul normal. Viteza nu aveam ca abia iesisem din curba de 90, dar pe banda 1 tocmai dadea 1 cu spatele.
Noroc ca pana sa devina tensionata problema, i-a facut unul loc.

Deja e de semafor acolo, in mod special pentru siguranta pietonilor.

slartibartfast

Se poate și prin Șindrilița-Piteasca-Brănești

Okesz

Quote from: adi on November 13, 2017, 10:36:59 PM
b..... Directia Mogosoaia A1 merge bine!
e opinia mea, am incercat si eu varianta aceasta dar timp mai bun am scos daca am mai mers de la Mogosoaia la A1 pe centura, acum dupa ce au dat drumul la 4 benzi!!!
Ieri intre orele 17:00 - 18:00 (cel putin) pe directia Chitila - A1 era coada incepand de la fosta MEVA (sa zicem intersectia cu vechiul drum Dragomiresti - Rudeni acum blocat) pana la A1.
Adica o coada pe 4 benzi lunga de vreo 5 km.
Cred ca pierzi lejer 1 ora intr-o astfel de coada...(si nici dupa finalizarea completa a lucrarilor nu va fi mai bine).