[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

GDPR

Quote from: cezar-mario2012 on August 28, 2017, 09:30:36 AM
Erau deja marcaje sâmbătă, presupun că urmează deviarea traficului pe noua cale ct de curând.

Azi inca lucrau la ele. Sa speram ca intr-adevar o sa dea drumul la circulatie.

panzer

Din nou colegul Shoppy cu update-uri pe MU inclusiv primele poze cu situatia podului vechi de la Chitila.

Puffyk


GDPR

#1353
Momentan Waze-ul imi da acelasi timp intre A1 si Chitila ca si zilele trecute din cauza strangularii de la Chiajna. Si stati usor, peste un timp o sa inchida soseaua veche, fara mare tam-tam, ca sa lucreze la podete si apoi la uzura.

NGC

#1354
"Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A2 km 23+600 si A1 km 55+520" - Lot I: Amenajare nod rutier CB - DN4 (Oltenita) km 29+500 - km 33+190;Lot II: Amenajare nod rutier CB - DJ401 (Berceni) km 33+190 - km 35+600"

Valoare estimata lot 1: 216.682.448,01 RON fara TVA
Valoare estimata lot 2: 179.286.280,21 RON fara TVA

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/au-fost-depuse-12-oferte-pentru-construc%C8%9Bia-pasajelor

Quote
Astfel, pentru lotul I din care face parte pasajul de la Oltenița, au depus oferte următorii operatori economici:

1. 169,508,442.60 RON fara TVA    ITINERA S.P.A.
2. 173,594,592.88 RON fara TVA    PORR CONSTRUCT SRL
3. 206,048,977.81 RON fara TVA    Asocierea TELOR INVEST SRL - IMPRESA DI CONSTRUZIONI ING. E. MANTOVANI S.P.A.
3. Asocierea  COMSA S.A.U. - ACSA OBRAS E INFRASTRUCTURAS S.A.U.
4. Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA - VAHOSTAV SK - TRAMECO SA - GRAFIC TENDS SRL
6. TIRRENA SCAVI SPA

Pentru lotul II care include construcția pasajului de la Berceni, ofertele depuse sunt următoarele:

1. 142,9582,43.31 RON fara TVA    DIMAR SRL - EUROPEA 92 S.P.A.
2. 146,009,911.67 RON fara TVA    Asocierea TRAMECO SA - VAHOSTAV SK - CONSTRUCTII ERBASU SA - GRAFIC TENDS SRL
3. 156,250,157.07 RON fara TVA    ITINERA S.P.A.
4. 172,920,826.85 RON fara TVA    Asocierea TELOR INVEST SRL - IMPRESA DI CONSTRUZIONI ING. E MANTOVANI S.P.A
5. Asocierea  COMSA S.A.U. - ACSA OBRAS E INFRASTRUCTURAS S.A.U.
6. TIRRENA SCAVI SPA

Liviu_udr

Am avut onoarea să fiu ieri după amiază, printre primele mașini care circulă pe cele 4 benzi chiar atunci deschise circulației, între A1 și DN7.
Iată și declarația ministrului:

"Deşi începute încă din mai 2013, lucrările la sectorul de centură cuprins între A1 şi DN7 au stagnat pentru o lungă perioadă de timp. Abia după nenumăratele vizite pe şantier, aceste lucrări au fost reluate în ritm accelerat. Acum, Centura de N-V a Capitalei este deschisă în mare parte circulaţiei pe 4 benzi şi mai sunt restricţii doar în zona km 57, unde lucrările urmează să se încheie la jumătatea lunii octombrie. Exact aşa cum am promis, am şi realizat! Am dat drumul traficului pe 4 benzi, în condiţii de siguranţă a circulaţiei!", a scris Răzvan Cuc pe Facebook.

ÎNSĂ HABAR NU AVEAM DE COȘMARUL CE AVEA SĂ URMEZE PT MINE!!
Am făcut acest mic tronson de 4 benzi în fix, 2 ore și jumătate!!!!
Iată și câteva poze:














panda_no 5

Gituirea circulatiei era din cauza.......
Ai mers asa pina la A1?

Liviu_udr

Blocajul era din cauza faptului că s-a deschis acest tronson fără a se finaliza și lucrările de la giratoriile de la Dragomirești.
Dar trebuia să se dea drumul la circulație pentru că așa promisese ministrul!!!
Exact tronsonul inaugurat a fost cu probleme, în rest a fost ok.
E un paradox să deschizi circulația pe 4 benzi și de fapt să se blocheze și mai rău! Dar la noi nu trebuie să ne mai surprindă nimic!

alex8

Ministru Cuc a inaugurat o lucrare nefinalizata.

http://m.hotnews.ro/stire/21980361

Quote
"Desi incepute inca din mai 2013, lucrarile la sectorul de centura, cuprins intre A1 si DN7, au stagnat pentru o lunga perioada de timp. Abia dupa nenumaratele vizite pe santier, aceste lucrari au fost reluate in ritm accelerat. Acum, Centura de N-V a Capitalei este deschisa in mare parte circulatiei pe 4 benzi si mai sunt restrictii doar in zona km 57, unde lucrarile urmeaza sa se incheie la jumatatea lunii octombrie. Exact asa cum am promis, am si realizat! Am dat drumul traficului pe 4 benzi, in conditii de siguranta a circulatiei!", a scris Razvan Cuc pe pagina sa de Facebook.

Okesz

Quote from: alex8 on September 01, 2017, 08:53:52 AM
Ministru Cuc a inaugurat o lucrare nefinalizata.

Sa vedem ce o sa declare cand se inchide sensul vechi pt reparatii, reparatii care vor dura cateva luni si nu cred sa se faca anul acesta.
Cel putin podetul de la Autoklass trebuie refacut din temelii, ori la noi constructia unui pod sau podet poate dura ani...

In alta ordine de idei, "ingeniosii" care vor sa faca stanga spre Chitila in intersectia DNCB - Dragomiresti/Rudeni au inlaturat deja balizele si se strecoara pe acolo.
Ma astept la accidente serioase, in zona se circula acum pe 4 benzi cu viteze ridicate.

GDPR

#1360
Cateva impresii: se circula la nivel de binder, cu exceptia unei scurte portiuni inainte de Dragomiresti unde s-a asternut strat de uzura, probabil de proba. Marcajele sunt ok, parapetii au catadioptri, in schimb peste tot e limitare la 40, maxim 60 km/h, dar pe care nu o respecta nimeni, evident. In unele din zonele inchise cu balize s-a inceput deja desfacerea vechiului stratului rutier si mai e de lucru in afara carosabilului la scugerile apei pluviale de la rigole.

In schimb, inainte de giratoriul Dragomiresti pe directia A1 a crescut foarte mult coada, asa ca pe ansamblu de la Chitila la A1 se face cu max. 5 minute mai putin decat inainte.

S-a redat traficul pe 4 benzi si la intersectia cu strada Industriilor, lucrarile la podet fiind finalizate si drumul reasfaltat. Sub pasajul de la A1 s-a asfaltat, iar la apeduct se descarca grinzi si s-a betonat si decofrat culeea dinspre A1, cealalta fiind pe jumatate turnata. In zona dintre apeduct si intersectia catre Chiajna s-a sapat portiunea veche de drum si se lucreaza la stabilizarea terenului cu ciment.

Ionut

Sunt pe centura în coada la Dragomiresti. Am ridicat și drona.
Cuc s-a umplut de penibil, asa ca trebuie să iesim cu o poziție

GDPR

Pana cand o sa se termine lucrarile la pasajul peste apeduct o sa fie nasol. Oricum, era clar ca toate masinile care mergeau inainte in coloana intre Chitila si Dragomiresti se vor stoca doar intr-un singur loc, la Dragomiresti. Pe de alta parte, lucrarile la pasaj au luat acum avant, asa ca termenul de 15 octombrie pentru finalizarea lucrarilor vehiculat de constructor e perfect fezabil.


Ionut

Octombrie? Vom vedea.
Instalau o grinda in dimineata asta. Mai e mult de munca acolo.

panzer

Pe bucata deschisa e relativ ok, dar la Dragomiresti se sta cam 30 minute.

Dupa ce se va termina cu Dragomiresti, coada se va muta la A1. Cele 2 intersectii in T vor repeta povestea de la DN1. Nu va faceti iluzii. E nevoie de al 2lea giratoriu spre Domnesti si interzicere stanga cu parapeti.

@Ionut: asteptam filmarea.