News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

MRS

#1275
^^^ it is all about the Benjamins!
Pe de alta parte nu-mi e rusine nici cu delta... vezi ce au reabilitat in Pipera, printre altele. Si azi se scufunda Bd Pipera-Tunari in anumite zone, si asta la doar +65M RON pentru 5.7km...


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

adiarc

pai n-are rost sa va doriti/sa ne dorim prea multe....daca toate riscurile sunt la constructor si mai nou tot el trebuie sa suporte cheltuielile suplimentare datorate nerezolvarii la timp a avizelor,exproprierilor,relocarilor,etc,etc...eu zic ca in curand vor intra pe piata noastra firme din Africa.....restul isi vor vedea de treaba lor,iar alde Delta Acm vor fii,prin comparatie,the best of the very best....asta este ...statul roman devine un partener tot mai serios... :puke: :rip:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

tasu

Este prima data cand scriu pe acest forum dar il urmaresc de ceva vreme. strabat centura Bucuresti aproape zilnic de la Domnesti spre Afumati. Ce se intampla pe centura Bucurestie este  cea mai mare mizerie existenta. Sa platesti pana acum 62M RON sau 1.7M EURO/km mi se pare bataie de joc si inca nu sunt gata platiile. De cinci ani nu este nimic finalizat si cand te gandesti ca pe cei 8KM nu exista nici o lucrare de arta majora.Delta ACM au lucrat cu maxim 20 de muncitori si cred ca mai mult de 10 utilaje nu au fost pe acest tronson de centura. In stilul in care se lucreaza o sa fie gata in 2020. Sunt curios cum o sa rezolve intersectia de la A1??? Cred ca azi au terminat de asfaltat sub pod la A1. Despre bucata "modernizata" in fiecare dimineata la Mogosoaia este macel iar la Otopeni au mutat coada dinspre Mogosoaia pe sensul celalat intr-un giratoriu improvizat in care nu pot intra doua tiruri. Si vorbim acolo de coloana acum cand este vacanta. Ieri era coloana de la Tunari pana in sensul giratoriu nou creat. Oare cum o fi din 11 Septembrie?

perfidus

Scriu si eu pentru prima data despre DNCB, doar ca sa ne mai amintim de ce se promitea inainte de luna decembrie 2016:

QuoteAutorităţile îşi menţin angajamentul de a deschide până la sfârşitul anului traficul pe Centura Bucureşti Nord, între A1 şi Chitila, pe două benzi pe sens, lucrările finale urmând să se încheie în cursul lunii mai 2017, potrivit directorului general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Cătălin Homor.

http://www.economica.net/homor-ne-mentinem-angajamentul-de-a-deschide-traficul-pe-centura-bucuresti-intre-a1-si-chitila-pan_129459.htm

Domnul Homor e in continuare bine mersi prin minister.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

TibiV

Daca este "bine mersi in minister", atunci sigur este la "Directia achizitii consumabile - pixuri, capsatoare, HH."

Cartusele de toner sunt in mod sigur la o directie "mai competenta"...
Iar contractele de proiectare/executie autostrazi, sunt in mod sigur la "cea mai competenta" directie...
Sa :lol: sau sa  :(( ?....

A scris Horatiu undeva despre niste exproprieri....
Si a zis ceva de genul "anul trecut ar fi durat 2 luni, acum vor dura 7..."

Nu mai intru in alte discutii, caci ar deveni foarte off-topic...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

serban vlad

Astazi asfaltau pe breteau cu serele la apeduct!

perfidus

Sunt curios oare cum o sa se incadreze autotrenurile mai lungi pe breteaua de acolo, franta la 90 grade... Cu  maxim 5-10km/h.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

NGC

Quote from: NGC on July 18, 2017, 07:11:11 PM
Quote from: NGC on July 11, 2017, 03:17:01 AM
Apropo de Mogosoaia, mi-am adus aminte ca am uitat sa va zic ceva.

"Proiectare si executie Pasaj Mogosoaia pe Centura Bucuresti peste DN 1A"

Termen depunere oferte: 24.07.2017

STRABAG a contestat. Deocamdata este valabil termenul initial pentru depunerea ofertelor.

In afara de contestatia STRABAG, avem acum o contestatie si de la CONSITRANS.

Si pe langa asta, avem si aici o prima amanare. Termenul este acum 09.08.2017.

Noul termen este 23.08.2017.

NGC

Quote from: NGC on July 18, 2017, 07:08:48 PM
Quote from: NGC on July 04, 2017, 11:31:48 AM
Quote from: NGC20 on June 30, 2017, 10:56:04 AM
Quote from: NGC20 on June 17, 2017, 03:55:35 PM
Quote from: NGC20 on May 17, 2017, 07:45:23 AM
A fost lansata astazi licitatia "Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A2 km 23+600 si A1 km 55+520" - Lot I: Amenajare nod rutier CB - DN4 (Oltenita) km 29+500 - km 33+190;Lot II: Amenajare nod rutier CB - DJ401 (Berceni) km 33+190 - km 35+600".

Valoare estimata lot 1: 216.682.448,01 RON fara TVA
Valoare estimata lot 2: 179.286.280,21 RON fara TVA

FIDIC: Galben
Termen depunere oferte: 04.07.2017

Am uitat sa va zic si aici ceva. Noroc cu bogdix ca mi-a adus aminte de ei in topicul VO Timisoara Sud. :)

Tot CONSITRANS a contestat si aici.

Cum era de asteptat, avem si aici o prima amanare. Noul termen pentru depunerea ofertelor este 19.07.2017.

La fel ca si la VO Timisoara Sud, contestatia CONSITRANS a fost respinsa.

CONSITRANS a contestat din nou. De data asta a contestat niste clarificari din oficiu.

Contestatia CONSITRANS a fost respinsa.

Ramane deocamdata termenul de 17.08.2017 pentru deschiderea ofertelor.

TibiV

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/trafic-rutier-deviat-%C3%AEn-zona-pasajului-chiajna

Quote
Trafic rutier deviat în zona Pasajului Chiajna - Dragomirești

03 Aug 2017
Începând de mâine, 04.08.2017, circulația rutieră va fi deviată în zona Pasajului de la km 57+740 de pe Centura București pentru lucrări executate în vederea construcției acestui pasaj.

Astfel, circulația rutieră, în zona menționată mai sus se va desfășura pe bretelele adiacente existente.

Menționăm că circulația transporturilor agabaritice pe perioada lucrărilor va fi restricționată.

Conducătorii auto sunt rugaţi să respecte restricţiile instituite şi semnalizarea rutieră temporară.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Ce s-a intamplat cu traficul de la intersectie DNCB cu DN1 este cea mai buna varianta ce se putea face rapid.
Pe acolo este si liber si se sta si 2 - 3 minute in timpul zilei.
Sa ne amintim ca DN1, cand se bloca de la Academie, se bloca pe 3 benzi.

subway

#1286
Dar dezastrul de la DNCBxDN1A?
Carpim intr-un loc si ne rupem in izmene in zece altele???
Halal 'solutii'...'cea mai buna varianta rapida', pe asta sa o lauzi la prosti...vorbeste gura fara tine...e doar cea mai rapida cale spre dezastrul garantat pe termen nedefinit si doar atat...
:(

voicul

#1287
Acolo nu mai e varianta rapida, ci in stil traditional, si uite dezastru.

Nu prea inteleg care e legatura DN1A cu ce am zis eu, referindu-ma la altceva, dar raman la parerea ca varianta asta este mai buna.

dumbravaandrei

Pana la urma nu mai vor sa faca pasaj la Mogosoaia?!?

Quote
[390137] / 04.08.2016: "Revizuirea si Actualizarea Proiectului Tehnic - Pasaj Mogosoaia peste DN1A, inclusiv rampele aferente, Bretelele 7 si 8 Obiect 7 intre km 66+540 si km 67+340"
    Depunere oferte: 19.08.2016 25.08.2016
    Oferte deschise in 25.08.2016: 2 oferte
    Stadiu actual licitatie: Anulata in 18.01.2017 :bash: :bash: :bash:
    Valoare estimata:  209.713,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire:
Sau scot pe PT-ul vechi?

O alta idiotenie daca vorbim de centura unui oras > 500.000 locuitori este existenta de treceri de pietoni la nivel pe centura. Adica drumul ala a fost facut acum ceva zeci de ani. Adica si administratorul drumului accepta tot felul de aberatii din partea populatiei.

panzer

Au anulat licitatia veche care era pentru revizuire si actualizare PT si au lansat una noua pe proiectul vechi. L-a pus Ionut aici acum cateva pagini.

Am comentat atunci ca proiectul e prost gandit. Pila din mijlocul intersectitiei este oblica pe DN1A - Bucurestii Noi. Posibilitatea unui pasaj subteran ulterior e nula. Pur si simplu refuza sa gandeasca cu un pas inainte.

Dupa ce va fi construit (2 ani licitatia si 5 ani constuctia) o sa vina un alt tampit de la CNAIR si o sa spuna ca nu au solutie, decat un hobanat extraordinar de mare si de scump >150 mil euro. Un simplu subteran acum (pe directia DN1A - Bucurestii Noi) macar pe 1 banda (~5 mil euro) e prea greu de gandit. Nici nu trebuie sa il faca doar sa lase loc pentru el intre pilele pasajului superior.

Oricum, toti suntem de acord: ce s-a proiectat pe vremea lui Boc/Boangiu pe DNCB nord este o rusine pentru ingineria romaneasca. Mai ales pasajul de la Tunari. Toti mortii de acolo sunt pe constiinta celor care au cerut acel pasaj si a celor care nu au avut c__ie sa le spuna, noi nu proiectam asa ceva!