[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: rradu19 on March 29, 2017, 04:15:10 PM
Analiza este buna, dar solutia este cam indoielnica.
Carpim mizeria care este acum, in loc sa construim un proiect nou si adaptat cerintelor actuale.

Solutia adevarata pentru DNCB (atentie, doar DNCB, nu si A0) este sa pui la aceeasi masa CNAIR-ul si CFR-ul sa vina cu un proiect integrat.

Da, ai dreptate, mai ales in cazul in care dai tu, rradu19, banii pentru lucrare.
Daca nu ai banii astia, atunci lasa pe altii sa vada care este varianta care se poate face cu bani europeni.

Quote from: miahi on March 29, 2017, 04:39:13 PM
in PMUD-ul nou pentru Bucuresti se insista sa foloseasca centura feroviara asa cum este acum, 50% din traseu prin mijlocul campului ...

Pai si ce vrei, sa o bagam printre blocuri ?...
Se poate, dar atunci nu se mai numeste feroviara, se numeste tramvai.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

#946
@esendy, s-a mai discutat in trecut despre scopul studiului intocmit de Luca Way: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=7.msg83292#msg83292

panzer

Quote from: stangabriel on March 29, 2017, 08:14:41 PM
La viitorul giratoriu spre Mogosoaia au aparut pe margine  "separatori" din plastic pentru giratie. La Otopeni inca nimic. Pana nu separa sensurile intre gara Otopeni si Mogosoaia,  giratiile vor fi ignorate.
Sunt si la Lukoil, dar sunt pe margine, tot de plasic si se vede ca sunt noi. Nu sunt asezati in forma de giratoriu. Intre timp vantul a spulberat plasticele care acopereau noile semne de circulatie. La Vectra (spre Mogosoaia) inca nu erau semnele de circulatie montate azi noapte cand am trecut eu.

@Cutter, madam Firea cand nu era primar ci doar deputat trimitea tot felul de interpelari la CNADNR despre giratoriul de la Tunari. Voi nu puteti face acelasi lucru acum? Poate in calitatea voastra de acum va raspund mai repede decat lui Disney?

robert_b

Aveti idee daca daca la final o sa fie restictionata intrarea in Chiajna venind dinspre Dragomiresti si sa se faca giratia prin giratoriul de la Lukoil ? Altfel nu ii vad rostul pe DNCB.

AdrianB1

Cam aia ar fi ideea, dar numai daca pun separatori New Jersey intre sensuri, altfel restrictia nu va fi respectata nici macar de aia de au proiectat-o.

stangabriel

Au inceput sa scoata insula dintre benzile est vest sub Dn la Otopeni. Oricum....ffff incet lucreaza. In ritmul asta cam in toamna terminam lucrarea provizorie.

panzer

A1-Dn7: Ieri se asfalta de zor la Petrom. Ocoliti daca puteti.

DN1: Eu tot zic ca este o veste buna ca demonteaza giratoriul acela mutant de sub pod.

robert_b

 Sa speram cu numarul mare de giratorii nu o sa ingreuneze circulatia pe DNCB, desi gandind logic, viteza medie de deplasare se reduce. Oricum la Otopeni nu o sa mai fie coada aia kilometrica.
Pana nu o sa fie construita A0, in statiul actual DNCB este o varianta provizorie dar de importanta maxima pentru aerisirea cat de cat a Bucurestiului.

esendy

Quote from: adrian rosca on March 29, 2017, 11:04:46 PM
@esendy, s-a mai discutat in trecut despre scopul studiului intocmit de Luca Way: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=7.msg83292#msg83292

Eu nu intrebam ce ai raspuns tu!

Eu intrebam de ce pe portiunea SV SF-ul LucaWay e ok si pe SE nu e ok, si ar necesita A0?

voicul

#954
Am intrat de pe DN2 si mers pana la Otopeni pe DNCB.
Se merge bine si dintr-o data m-am trezit la Stefanesti, inca putin accelerat si A3. Restul la fel de repede.

Quote from: robert_b on March 31, 2017, 12:16:59 PM
viteza medie de deplasare se reduce.

Viteza medie si optima cred ca este intre 70 - 80. Poti sa mergi si mai tare, dar cu stres: se intra si se iese mult de pe centura.

O a 3-a banda este deja utila. Ex: cand am trecut prin fata sediului FAN iesea un camion, care dupa pozitie, intra pe cel putin 1 banda si jumatate ca sa se incadreze. Daca mergi cu 100 si patesti asa ceva .. e cam nasol.
(dar hai sa avem 2 benzi peste tot si dupa sa vedem de a 3-a banda).

Abia astept sa intru pe aici in B (venind de pe DN2), ca sa nu mai imi rup masina prin toate sinele de tramvai din Colentina. Adevarat o sa evit intervalul 16 - 19.

GDPR

^^@esendy, tu ai intrebat "dar LucaWay pt ce portiune din DNCB face SF+proiectare?" si ti-am pus linkul ca sa vezi ca e vorba de portiunea dintre km 23+600 - km 55+520. Raspunsul e exact la subiect!

vreausosele

La Petrom mai toarna vreun strat sau asta ramane?
Ca e cam in valuri rau. Si la viteza mica te zdruncina. Sau e facut special asa ca sa incetinesti inainte de giratoriu.

panzer

Reluam sedintele foto. De data asta cu vesti bune. Traseu Chitila spre A1.

Incepem pe podul vechi de la Chitila. Restrictionat inca:


Intreruperea Mercedes. Solved.

Zoom de la Mercedes spre Petrom. Se vad bordurile.

Aceleasi borduri vazute de pe traseul vechi:


Rondul de la Petrom:



Admirati si groapa de gunoi Rudeni in spate:




Technologica:


Meva:





panzer

Continuam spre Dragomiresti:



La pasaj liniste totala.



Dupa Rompetrol: borduri. Nu se vede in poze dar pe partea cu linia ferata toarna un parapet similar cu cel dintre Otopeni - Tunari.





Rondul de la Renault:





A1



Din cauza traficului nu am prins bine in poze lucrarile la cele 2 bretele A1 <=> DNCB. Pe una din parti e chiar un sant mare cu o structura care creste pe el. Nu stiu ce se intampla acolo. Am prins-o doar cu coada ochiului la intoarcere.

Concluziile mele:
- Calea de rulare este pe 4 benzi fara intrerupere. E nevoie de un alt ochi sa spuna daca e si uzura pusa sau nu. Eu nu ma pricep.
- lucrul la borduri, parapeti este inca incipient.
- Pe bretelele de la A1 mai e de lucru pe ambele parti. Pe partea cu Titan Mar lucrau la niste tevi (albastre deci de apa).

dr4qul4

Oare ii va duce capul ca pentru giratoriile de intoarcere (cele de la est si vest de DN1) sa adauge si bretele pentru directia inainte (care sa nu intre in giratoriu)?


Iar daca vor sa faca acolo si seminod (intrare si iesire doar prin/spre dreapta), pot folosi asa ceva:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024