[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

esendy

Quote from: dr4qul4 on March 22, 2017, 07:06:12 PM
O bretea prin spate la Kika...pana la Bd Timisoara  O:-)

Da! asa ar trebui; si nu pare ca ar fi f complicat;

ar trebui 3,5 km drum nou 1+1 (ar putea chiar 2x2 avand in vedere distanta totusi f mica) ar fi mai greu nod  denivelat cu DNCB, si doar bretele cu A1 pt directie bd. Timisoara - Pitesti si Pitesti - bd. Timisoara

GDPR

Continua asfaltarea la Tehnologica, iar la giratoriul Petrom se completeaza stratul de piatra sparta.

kolegu

O intrebare de nespecialist, nu se pot face giratoriile in zone mai libere ale centurii (fara cladiri in stanga si in dreapta), dar cu ~300-500 m inainte si dupa giratorii sa fie 3 benzi pe sens in loc de 2, astfel incat cei care nu vor sa se intoarca in giratoriu sa nu fie nevoiti sa se opreasca sa dea prioritate celor care se afla in giratoriu?
Eu as vedea aceasta solutie la intersectiile de la Pantelimon (Tuborg), A2, DN4 spre Oltenita, etc, astfel as interzice virajul la stanga pe Centura.

dr4qul4

Orice e posibil, dar eu unul sunt satul de carpeli. SIngura solutie pentru DNCB este denivelarea completa a tuturor intersectiilor. Acest lucru se poate face doar prin noduri pe 3 nivele (tunel pentru sensul exterior acolo und avem deja pasaj) sau giratorii suspendate.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panzer

O intrebare pe care am mai pus-o dar n-am primit nici un raspuns. Poate are cineva vreun inside, sau a vazut pe site pe la CNADNR.

Studiul LucaWay pe sud care presupune un High Quality Road, l-a vazut cineva? E public? A fost acceptat de CNADNR?
NU e publicat pe nicaieri.

@NGC20, pasarelele tale nu spun nimic despre studiul acesta? S-a facut vreo plata catre LucaWay?

GDPR

Gasim in "Stadiul proiectelor in derulare pe luna martie 2017":

QuoteLargire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud intre km 23+600 - km 55+520 - In prezent este in derulare contractul cu proiectantul SC Luca Way pentru revizuirea Studiului de fezabilitate, termen estimat semestrul I 2017.

panzer

Merci Adrian. Deci mai sunt cateva zile! :)

Earthchild

Doar vreo 90 de zile. Ca e semestru, nu trimestru.   ;)

GDPR

#923
Stati linistiti, studiul asta trebuia sa fie finalizat inca din 2015, iar de atunci sunt doar amanari peste amanari. Sa va amintesc ce ziceam prin octombrie:

Quote from: adrian rosca on October 14, 2016, 10:20:19 AM
- In lista cu studiile de fezabilitate derulate de catre CNADNR se mentiona proiectul "Completarea Studiului de Fezabilitate pentru "Largire la 4 benzi a centurii Rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A2 km 23+600 si A1 km 55+520 si amenajare punct de intoarcere in solutie giratorie pe CB in zona Autostrazii A1" si elaborarea documentelor suport pentru cererea de finantare", termen contractual 5 luni, data incepere contract 06.04.2015, prestator SC Luca Way SRL.

- Conform unui comunicat CNADNR din 11.08.2015, la începutul lunii septembrie 2015 ar fi urmat sa fie finalizat proiectul "Completarea Studiului de Fezabilitate pentru "Lărgire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud între A2 km 23 + 600 si A1 km 55 + 520 si amenajare punct de întoarcere în soluţie giratorie pe CB în zona autostrăzii A1".

- Intr-un interviu acordat publicatiei Capital in luna februarie 2016, directorul general al CNADNR Catalin Homor mentiona urmatoarele: "Lucrările pentru Centura de Sud a Capitalei sunt aprobate în consiliul tehnico-economic din cadrul CNADNR. A fost avizat studiul de fezabilitate pentru 4 benzi, intrăm în etapa de aprobare a indicatorilor tehnico-economici. Demarăm licitaţiile pentru lucrările de lărgire la patru benzi a Centurii de Sud".

- In alt interviu acordat Ziarului Financiar in luna aprile 2016, Catalin Homor mentiona: " In acest an vom scoate la licitatie [mai multe proiecte], pentru ca sunt mai multe faze ce vor fi scoase la licitatie. (...) Va fi Centura Sud Bucuresti, largire la patru benzi - o vom scoate ca executie si proiectare".

- In lista cu stadiul proiectelor in derulare ale CNADNR pe luna septembrie 2016 se mentioneaza: "Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud intre km 23+600 - km 55+520 - In prezent este in derulare contractul cu proiectantul SC Luca Way pentru revizuirea Studiului de fezabilitate, termen estimat semestrul II 2016".


AFC

"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

panzer

Doamna Firea vrea tot: metrou, DNCB, ELCEN. E veche povestea. Dar nu are PMB bani de DNCB. Decat sa o declare parc si sa ii puna panselute de 600 mil euro in 5 ani.

NGC

Quote from: adrian rosca on March 23, 2017, 07:48:10 PM
Stati linistiti, studiul asta trebuia sa fie finalizat inca din 2015, iar de atunci sunt doar amanari peste amanari. Sa va amintesc ce ziceam prin octombrie:

Quote from: adrian rosca on October 14, 2016, 10:20:19 AM
- Intr-un interviu acordat publicatiei Capital in luna februarie 2016, directorul general al CNADNR Catalin Homor mentiona urmatoarele: "Lucrările pentru Centura de Sud a Capitalei sunt aprobate în consiliul tehnico-economic din cadrul CNADNR. A fost avizat studiul de fezabilitate pentru 4 benzi, intrăm în etapa de aprobare a indicatorilor tehnico-economici. Demarăm licitaţiile pentru lucrările de lărgire la patru benzi a Centurii de Sud".

- In alt interviu acordat Ziarului Financiar in luna aprile 2016, Catalin Homor mentiona: " In acest an vom scoate la licitatie [mai multe proiecte], pentru ca sunt mai multe faze ce vor fi scoase la licitatie. (...) Va fi Centura Sud Bucuresti, largire la patru benzi - o vom scoate ca executie si proiectare".

Pentru Centura Sud nici macar nu a fost inclusa in planuri vreo licitatie pentru 2016, si nici nu s-a inceput vreo procedura pentru licitatie in 2016.

@panzer: Referitor la intrebarile tale de mai sus, trebuie sa verific saptamana viitoare pe un alt calculator si revin.

vermont

Se lucreaza si astazi , se asfalteaza rondul de la Petrom.

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk


strainu

Quote from: esendy on March 22, 2017, 10:14:20 PM
Quote from: dr4qul4 on March 22, 2017, 07:06:12 PM
O bretea prin spate la Kika...pana la Bd Timisoara  O:-)

Da! asa ar trebui; si nu pare ca ar fi f complicat;

ar trebui 3,5 km drum nou 1+1 (ar putea chiar 2x2 avand in vedere distanta totusi f mica) ar fi mai greu nod  denivelat cu DNCB, si doar bretele cu A1 pt directie bd. Timisoara - Pitesti si Pitesti - bd. Timisoara

Ce vise aveți și voi... Drumurile alea de pe-acolo nu sunt private? Plus că ai avea aceeași problemă de la Ciorogârla: vii pe autostradă cu 130 și ai farurile celor de pe contransens + farurile celor de pe drumul local care te orbesc - o fericire. Sau dacă e să facă o altă ieșire, ar trebui și pasaj denivelat peste autostradă și/sau CF (în cazul refolosirii ieșirii de la Ciorogârla), care ar ridica mult prețul.

Între timp breteaua A1-DNCB a ajuns un fel de arătură, iar banda de urgență e blocată până hăt dincolo de Ciorogârla în fiecare dimineață. Dar CNAIR face intersecție în T...
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

panzer

La blocajul de acolo ajuta foarte mult si sensul giratoriu minuscul facut la intrarea Hornbach/Kika.

De aceea speram la o deviatia prin spate. O bretea care sa faca parte dintr-un viitor nod floare. A doua bretea a nodului ar fi fost legata de Penetratia catre Ciurel.

Este foarte clar pentru toata lumea ca traficul A1 <=> DNCB nu poate fi preluat in spatiul foarte mic de sub pasaj, delimitat de calea ferata si de cladirile din zona construite f aproape de A1 si 2 spatii comerciale pe amble parti.

Solutia va fi oricum la o scara mai larga in spatiu.

AOB:
- merci NGC20.
- merci Adrian. Impresia mea este ca e gata dar ca nu il oficiaza, ca sa nu "expire" sau sa intre in contradictie cu ce va spune EGIS.
- Am intentionat sa fac poze in weekend, dar am facut pana in drum spre centura, am schimbat roata in ploaie apoi am asteptat 3 ore la singura vulcanizare deschisa Duminica pe Chitila. :( Saptamana viitoare.