[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GDPR

#795
S-a finalizat pietruirea de la giratoriul Petrom. Si evident ca Delta a intrat in vacanta, azi mai erau doar doi muncitori pe santier care spalau balizele reflectorizante.

Recapituland, in momentul asta se circula pe 4 benzi doar pe rampa pasajului vechi de la Chitila pana la giratoriul Cartierului, pe rampa de dinainte de giratoriul Dragomiresti pana la intersectia catre Chiajna si intre giratoriul Rompetrol pana la breteaua de legatura cu A1, sensul spre Pitesti, cu exceptia zonei intersectiei spre Carrefour de la Renault. Asa ca inca o gogoasa marca Homor a fost dezumflata.  >:(

Puffyk

#796
Poate se vor intampla minuni intre 27.12-31.12....
Daca nu, ii mai lasam pana in 37-42.12.2016....

panzer

^ Aici a fost gogoasa pur si simplu. La A1 si A3 e o chestiune legala.

E pur si simplu asumarea unor termene nerealiste. Ce nu s-a terminat n-a tinut de exproprieri. Se putea deschide de la Cartierului la Petrom fara probleme. Dar nu s-au mobilizat deloc cu paraperi si altele, lucruri care puteau fi facute in paralel cu tevile de la Autoklass si Meva. Dar un an intreg cu 5 muncitori pe santier isi spun acum cuvantul.

La Dragomiresti sa spunem ca e destul de greu sa refaci o rampa cu traficul pe ea. Acolo puteam sa ii inteleg, in rest doar incompetenta crasa.

La fel nu pot sa ii iert pentru ca DN2 A2 inca nu au miscat nimic de 2 ani de la reziliere.

Coada din fiecare zi de la Otopeni este tot in carca lor. Aveau solutia cu cele 2 giratorii si refacerea celui de sub DN1. Suprafata asfaltului e gata dar semnele de circulatie ioc. Inca o iarna cu cozi de 1h la Otopeni.

Pasajul de la Mogosoaia este in continuare in proiect, si cum am spus de 10 ori deja proiectul este prost gandit. Adica pe jumatate: rezova problema DNCB dar ii tine traficul local in sah pe cedeaza. Se promoveaza jumatati de solutii, sau solutii proaste, temporare. DNCB isi pierde prioritatea la fiecare drum comunal (Cartierului, Rudeni, etc) dar o castiga in fata DN1A si DN7 drumuri foarte aglomerate.

Intreg DNCBul este un snur strans in jurul Bucurestiului. Fiecare intersectie cu DNCB sufoca un bulevard din Bucuresti mai putin cele de pe vremea lui Ceasca si BOC. 2 milioane de bucuresteni si 1 milion din Ilfov sufocati de incompetenta CNADNR. Rusinica domnilor.

Tragem linie peste inca un an:
- nici o licitatie noua pentru DNCB
- un singur tronson in executie, 8 km din 72 km si asta dureaza de 5 ani. Pasajele au fost inlocuite cu giratorii.
- un singur giratoriu temporar la Pipera. Licitatia pentru cel final e in continuare blocata.
- nimic nou nici despre A0 doar un studiu nou intre BEI si EGIS. Adica 2 entitati particulare.

Pentru mine poate sa intre oricine si sa ne spuna orice, din tabara noastra sau a lor, dar nu mi se pare ca s-a pus vreun pic de focus pe acest subiect in ciuda declaratiilor. Asta desi din discutiile mele private chiar si cu oameni din Ardeal (caci de la Bucuresti, de acasa injura inspumat) acest drum este cea mai mare rusine in materie de infrastructura la nivel National. Si tocmai el este ultimul pe lista! O sa vedem si din situatiile colegului NGC20 cat de putin s-a cheltuit pentru DNCB dupa decontarile care de obicei sunt cele mai mari in Decembrie.

Ma bucur foarte mult insa pentru Brasov si Oradea pentru centurile lor. Mai ales cea de la Oradea (luminata) arata ca in Vest. Kodos celor care le-au promovat si sustinut.

Un Craciun Fericit celor care cititi acest topic.

Ionut

Si celorlalti care nu-l citesc? :lol:
Hai ca o sa vina vremuri bune si pentru DNCB si A0!

:cheers:

panzer

Tuturor, evident. Dar cei care nu il citesc nu au cum sa vada, nu?  :lol:

Ma bucura atitudinea ta Ionut. Esti un optimist. Bravo.

GDPR

@panzer, stadiul licitatiei pentru "Revizuirea si Actualizarea Proiectului Tehnic - Pasaj Mogosoaia peste DN1A, inclusiv rampele aferente, Bretelele 7 si 8 Obiect 7 intre km 66+540 si km 67+340" este "In Desfasurare - Evaluare financiara (In asteptare)".

Si cum data limita de valabilitate a ofertelor a fost 23.12.2016, tare mi-e ca stiu deja ce se va intampla cu aceasta licitatie.

GDPR

Quote from: Puffyk on December 23, 2016, 10:39:50 PM
Poate se vor intampla minuni intre 27.12-31.12....

Evident ca dupa 23 nu s-a mai lucrat. Vedem dupa Sf. Ion daca incepe sa se miste ceva. Daca nu, poate la primavara.

AlexxC

la ce prognoza meteo avem pentru urmatoarea perioada cam orice activitate in aer liber se sisteaza.

panzer

Deloc. La cum ninge la ora aceasta eu ma pregatesc pentru dat zapada din fata garajului maine dimineata. :D In aer liber deci! Glumesc.

@Adrian Rosca: este intr-adevar cam clar cu licitatia.

Puffyk

Gata, e oficial! De azi incepe asfaltarea pentru ce a mai ramas din 2016. La ce uragane au fost asta vara si toamna, mi se pare si normal sa profite de vremea frumoasa....
Apropo, cel ce promitea deschiderea traficului pe 4 benzi mai e in functie? Sau s-a apucat de frizerie?

Ionut

Este în funcție, il cheamă Homor. Cum se merge pe centura? Vedeam la TV ca greu.

stangabriel

Azi dimineata la 7 se mergea maxim cu 50 banda 2, zapada afanata. Am depasit o masina mare cu lama ridicata.... impingea fulgii sa nu mai cada pe sosea. Nu prea eficient ....

GDPR

Quote from: panzer on December 11, 2016, 07:38:36 PM
Si nu inteleg neam de ce inchis in continuare podul vechi de la Chitila pe o banda!

Quote from: stangabriel on December 11, 2016, 10:20:04 PM
Parca a spus Cutter in ultima interventie ca podul e subred si ca se va intra la refacerea lui de urgenta. Probabil ca se asteapta finalizarea centurii. Apropo, e marcata cu galben si in zona pe care nu se circula, chiar daca mai au de lucru.

In 24/25 noiembrie, Consit a emis 2 facturi in valoare de 18,000 lei fiecare pentru EXPERTIZA TEHNICA LA PASAJ PE CENTURA BUCURESTI KM 63+950 PESTE CALEA FERATA LA CHITILA. Din asta inteleg ca expertiza tehnica s-a facut deja.

AdrianB1

Ieri am avut de mers pe centura de la Stefanesti la A2; din pacate, portiunea dintre Afumati si A2 e pe alocuri praf cu gauri multiple de 20-30 cm diametru si 5 cm adancime, se merge incet din cauza asta . Chiar daca nu erau foarte multe masini, viteza mica de deplasare facea sa se formeze coloane lungi.

panzer

Nu chiar atat de grav, dar si bucata dintre A1 si Berceni este gaurita. Stratul de uzura este sarit pe alocuri (30-40 cm in diametru) suficient cat sa incetinesti sau sa faci pana daca treci cu 70-80 kmh. Daca mai ai si talon mic la roata e o bucurie.

Sambata am stat 25 de minute sa trec de Domnesti. Cam ocolesc Domnesti, dar in perioada aceasta n-am incredere in dezapezirea DJ-urilor din Giurgiu, asa ca stau pe DNuri.