[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

GDPR

Termenul de finalizare contractual e in mai, asa ca n-au cum sa-l forteze pe constructor. Cine l-a pus pe Homor sa promita alt termen?

Intre timp:

- s-au asfaltat si benzile centrale ale pasajului vechi de la Chitila, dar nu se circula inca pe toate cele 4 benzi, mai trebuie facute marcajele;
- seara la 6 se faceau asfaltari la giratoriul de la Dragomiresti, sper sa termine cat mai repede, in ultima vreme aici sunt cele mai mari blocaje de trafic de pe acest tronson de centura;
- au inceput sa sape la continuarea bretelei de langa podetul betonat recent de la intersectia catre Carrefour.

TibiV

Super mini-reportaj pe MetrouUsor aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=258&t=238&p=224548#p224548
Poze postate sambata de userul shoppy (nu a spus cand au fost facute pozele, vineri sau sambata...)

Quote

La apeduct s-au mutat lucrarile pe partea cealalta, probabil vor sa devieze traficul pe laterale si apoi sa atace centrul.
La Dragomiresti se finaliza giratoriul.
Mobilizare Vertatel la teava din camp.
S-a mai balastat un pic pe langa teava de gaze de la Petrom dar teava tot acolo e.











Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Mda. Am dat o fuga si eu Duminica pe la 16:00. Nu sunt noutati dar o ilustrare a ceeace au spus colegii.
Verta-Tel lucra si Duminica la 16:00 cu ultima ora de lumina naturala. Am numarat mai multe utilaje Verta Tel decat Delta.

Catre d-l Homor, nu mai exista DistriGaz. Pe sud se numesc Engie. :) Pe nord EON. Desi eu tot cred ca acele conducte de gaze la cat de mari sunt sunt ale TrasGaz-ului de fapt. Poate doar cea galbena de la Tehnlogica sa fie a Engie-ului.

Vreme mohorata, telefonul meu si-a aratat limitele. Scuze de calitatea pozelor.

Podul de la Chitila. Asfaltat.


Intreruperea de la Autoklass. Clar ce se intampla in groapa, nu?



O incercare igienizare a spatiului dintre sensuri:


Petrom



Tehnologica

Si "teava" Engie-ului! In calea fericirii noastre!


Mumu acces la Meva! Se vedeau in zare 2 excavatoare ale lui Verta Tel si multe tevi pe carosabil.


Dragomiresti


Hai cu zidul carciumii!


Poza e neclara, dar a disparut pomul din mijlocul centurii.


panzer

In alta ordine de idei: Sambata, Dimar lucra de zor la rondul nou dintre Mogosoaia si Otopeni. Pe partea dreapta a carosabilului spre Otopeni. Buldo, compactor, finisorul ready cand am trecut eu. Asteptau bitum-ul.

Offtopic:
Incep sa imi placa oamenii de la Dimar! In ultimele 2-3 saptamani au reparat rondul 2 din Chitila (au largit intrarile si iesirile in rond), nu cel de sub pod, celalalt de la Mega Image.
Si tot in Chitila au reparat toate capacele de la canalizare. Pe cand si o refacere a uzurii pe prima banda! :)

GDPR

#724
Un scurt update de azi:

- intre Chitila si Dragomiresti au disparut muncitorii si utilajele, cu exceptia unui excavator Vertatel la intreruperea de la Meva;
- la giratoriul Dragomiresti s-a deviat traficul prin zona nou asfaltata, fiind facute pregaturi pentru inceperea asternerii unui nou strat de asfalt pe banda a doua a giratoriului;
- la pasajul peste apeduct se lucreaza la armarea unei portiuni de culee spre sere si continua executia coloanelor la cealalta culee. S-a realizat protectia hidroizolatiei zonei betonate a pasajului cu mixtura asfaltica;
- se sapa in vederea prelungirii bretelei de la intersectia catre Carrefour si s-a mai sapat in continuare in zona largirii spre a doua intrare catre Carrefour dinspre autostrada.

Avand in vedere "mobilizarea" actuala, sansele sa se deschida traficul pe 4 benzi macar pe o portiune din centura pana de revelion sunt nule.  :bash:

alexbb

Quote from: panzer on November 21, 2016, 09:36:54 AM
In alta ordine de idei: Sambata, Dimar lucra de zor la rondul nou dintre Mogosoaia si Otopeni. Pe partea dreapta a carosabilului spre Otopeni. Buldo, compactor, finisorul ready cand am trecut eu. Asteptau bitum-ul.

E vorba de cele 2 giratorii pentru a interzice stanga la nodul DNCB - DN1?

panzer

Locatia este intr-adevar aceea indicata de Horatiu. Sunt 2 bretele acolo care formeaza un cerc. Lucrau sa umple cu carosabil spatiu liber in interiorul bretelei de pe partea cu Vetcta Eurolift inspre Bucuresti.

alexbb

Pe harta sunt 3Km pana la giratoriul dintre Mogosoaia si Otopeni, cred ca e cam greu sa mergi 6km ca sa faci stanga. Nu cred ca vor interzice stanga doar cu acel giratoriu. Totusi, cel de la Otopeni de la pod cred ca poate fluidiza cat de cat intreaga intersectie intre DNCB si DN1.

AdrianB1

Sunt 3 km, dar nu vad in asta o problema grava: nu impingi masina, daca prin asta se elibereaza o intersectie blocata si sute and mii de masini afectate, poate ca merita cei 6 km in plus pentru 10% din cele salvate din cosmar.

dr4qul4

Ar fi foarte bine sa interzica virajul la stanga de pe DNCB pe DN1, dinspre A2 spre Bucuresti. Cine vrea sa faca stanga acolo, nu trebuie sa ocoleasca atat, ci trebuie sa intre pe centura veche.

In schimb nu stiu cum vor face cu virajul la dreapta de pe DN1(otopeni) spre DNCB (Mogosoaia). Exista o varianta simpla, dar presupune realizarea unei bretele de 30-50 m.
Iar pentru virajul la dreapta (DN1-A2) ar fi interesant daca se poate amenaja o bretea pe sub hobanat si pe langa cf. Adica aici

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vreausosele

Toate ca toate, dar ce-au facut astia, au abandonat lucrarile? Ca ieri si azi n-am vazut pe nimeni intre Chitila si Chiajna.
La podul de la Chiajna au lasat balizele alea pe pod chiar daca au asfaltat, imi venea azi sa ma dau jos din masina si sa le mut.

GDPR

Lucrarile nu sunt abandonate, dar se concentreaza doar in cele 3 puncte pomenite de mine mai sus.

panzer

^^^ posibil sa nu aiba inaltimea necesara sub hobanat.

Trebuie sa indrepte acel "giratoriu" de sub DN1. Forma lui este la fel de nociva ca si conflictul major de trafic.
Iar 3 km ocol nu sunt un capat de tara daca totul este fluent. Mai bine ocolesti 6 km la 80kmh decat sa stai 1h sa treci prin giratoriu.

Pe DNCB: Pipera stanga spre Bucuresti se va putea face in 2 feluri: unul pe DNCB in fata pana la noul giratoriu pentru tiruri. Al doilea fel prin dreapta hobanatului pe vechile bretele pentru masini. S-a mai discutat si varianta a 2a nu este fezabila pentru tiruri pt ca e curba prea ingusta la urcarea pe pasajul peste DNCB.

stangabriel

Giratoriul ce urmeaza sa se nasca in curand dinspre Mogosoaia este in linie dreapta. Mai este de asfaltat semiluna din Nord, sudul este gata. S-au apucat si la Otopeni de semiluna nord, din dreptul LukOil.

Daca nu  pun parapeti pe mijloc, vor intoarce multi ca si pana acum unde vor.

AdrianB1

Azi au asfaltat partial breteaua sudica A1-DNCB, doar sensul dinspre DNCB spre A1. A fost un haos total, erau 2 masini de politie si niste politisti care incurcau total traficul. Dupa o vreme au lasat-o balta, probabil au descoperit ca sunt depasiti de situatie. Din pacate singura reparatie serioasa care se poate face impune inchiderea traficului pe bretea pentru o saptamana pentru ca terasamentul e varza, in special pe sensul A1-DNCB sunt santuri adanci care nu se pot carpi cu niste asfalt pus pe deasupra.