[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

esendy

#615
sa facem DNCB Sud (orientat sper trafic local) pe bani de la buget, e penibil sa nu se gaseasca acesti bani (150 mil eur/an) si sa facem A0 nord pe fonduri UE (pt tranzit)

Sa inteleg ca UE finanteaza doar 1/2 dintr-un inel (DNCB sau A0); hai sa il finanteze pe cel mai scump A0 nord! Astfel am rezolva 3/4 din cele 2 inele si ar fi suficient pana in 2030-2035

vreausosele

Am si eu o intrebare pentru @cutter, in cazul in care am inteles bine cine e.

In ultimele luni au fost mai multe vizite pe centura, inclusiv una intr-o sambata in care a fost o mobilizare exemplara pe santier, dupa care au urmat declaratii gen "suntem in grafic, se poate, se lucreaza etc.".
Esti constient ca pana atunci nu s-a mai lucrat niciodata in week-end, si de altfel incepand cu saptamana urmatoare s-a revenit la rimul initial de lucru "ritmul melcului" cu 3 utilaje si 5 muncitori.

Adica de fiecare data cand venea o vizita, sef CNADNR/ Ministrul Transporturilor, mobilizarea era exemplara, din ziua urmatoare se revenea la ritmul initial. Eu cred ca asta nu se putea intampla decat daca vizitele erau anuntate, ca pe vremea lui Ceausescu.

VladyF

#617
Astazi era deschis traficul prin giratoriul de la Dragomiresti.
https://youtu.be/GLkoEBgS0hg
Atentie la sonor, audio-swap-ul este inca in procesare.

Repere:
Filmarea incepe de la giratoriul cu strada Cartierului
La 4:24 este giratoriul de la Dragomiresti
Se termina cu breteaua spre A1 - Bucuresti

mikidutzaa

Eu cred ca actuala DNCB ar trebui gandita ca un bulervard urban inel al Bucurestiului, nu pentru tranzit. Pentru tranzit trebuie inceputa cat mai curand A0 pe bani europeni pe tot inelul daca se poate (daca nu intai nord).

In alta ordine de idei, poate s-a mai discutat, stie cineva de ce s-a lasat spatiu intre sensuri pe DN7-A1?

Multumesc.

Ionut

Hai ca ne-am lamurit azi. Am filmat din drona cap-coada (DN7-A1) si nici poveste sa fie gata anul asta.

Ionut

Va pun cateva cadre acum. Filmarea din drona in zilele urmatoare.

Aproape de Chitila. Giratoriul din dreptul caruia incepe portiunea pe doua benzi.




Fix din acelasi loc, insa cadrul este invers, spre Dragomiresti/A1. A se observa pregatirile intense.







Ionut

O zona unde s-au "terminat" lucrarile. Doar au ingropat tevile. Deocamdata mai e mult pana departe. Este in apropiere de Autoklass.






Ionut

In poarta la Tehnologica Radion.

Poze panoramice. A se observa in stanga si in dreapta centura.
Si in fata... centura lipsa.



Ionut

In apropiere de giratoriul Dragomiresti.


Din acelasi loc cu zooooom spre giratoriu.




Zoom maxim, 50x.

Ionut

Doua din giratoriul Dragomiresti.




Si ultimele doua de la podul peste apeduct. Este suprabetonat si gata de hidroizolatie.
A doua este panoramica.




Atat. Mda. Nicio sansa anul asta, cel putin dupa vizita de azi.

TransitGuy

#625
Quote from: Ionut on October 30, 2016, 07:56:17 PM
O zona unde s-au "terminat" lucrarile. Doar au ingropat tevile. Deocamdata mai e mult pana departe. Este in apropiere de Autoklass.


Dumnezeule!! Zici ca-i Zimbabwe si nu o capitala din UE in 2016. Trist ce se întâmpla in zona asta de țara.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ion59

Quote from: TransitGuy on October 30, 2016, 08:15:53 PM

Dumnezeule!! Zici ca-i Zimbabwe si nu o capitala din UE in 2016. Trist ce se întâmpla in zona asta de țara.

Nu e Zimbabwe, e doar centura Bucureștiului, 2016! Atât merită din partea politicilor sau tehnocraților!

panzer

#627
Acum am recitit totul abia acum, duminica seara. Sunt multe de spus, dar am sa fiu scurt.

@cutter: printre randuri era si solutia de fapt. Avem un studiu in lucru cu LucaWay pentru DNCB sud. Admitand ca CE finanteaza doar High Quality Roads, ce ne impiedica sa scoatem de la Luca un astfel de studiu pentru SUD?
Oricum ar fi, studiul lui LucaWay trebuie sa scoata un proiect care se fie DX HQR. Fara povesti ca la Otopeni, fara o exceptie (cum am inteles ca se prefigureaza). Cat costa si cum il facem e alta poveste.

Revenind un pic la ce am spus eu si ce ai raspuns tu: cum s-a ajuns sa mutati traficul intre inele: pe DNCB intre A1 si DN5 si A0 intre DN5 si A2?

Despre ce se finanteaza: DNCB sau A0. Raspunsul il stii si tu, se finanteaza cele care sunt gata sa inceapa, sunt incepute sau au fost terminate.

Toti stim ca A0 este ZERO ca si pregatire. Adica nu s-a facut nimic pentru el. De 10 de ani de cand dateaza studiile lui IPTANA culoarul aproape s-a inchis. In ipoteza cea mai neagra pentru mine, studiul consultantului o sa spuna A0. Apoi urmeaza ca A0 sa fie refacut mai departe de Bucuresti cand o sa aflam toti ca de fapt s-au dat AC pe culoarul lui A0. Incepem iar cu pre-fezabilitate, fezabilitate etc. Pana atunci, daca studiul lui Luca iesea HQR aveam DNCB Sud gata.

PS: on a personal note. Eu nu am spus niciodata ca tu esti de vina. Am comentat doar ca ai girat aceasta solutie de amestec intre inele. Ca ai incercat sa explici ca mai este nevoie de inca un studiu, public la TV. Atat.

panzer

Hai sa revenim un pic la oile noastre cu astia 8 km si sa ne bucuram de ei.

@Ionut, din August spunem ca nu se poate termina anul asta. De aceea am inceput sa o pozez saptamanal pt ca erau din ce in ce mai multi care credeau ce repeta CNADNRul la TV. Sigur domnle, anul asta circulam pe binder. Iote ca nu e chiar asa.

@vreausosele: au fost 100 de posturi in care cei care merg pe aceasta bucata au spus ca se lucreaza in dorul leli. Dar nu asta ajungea la public, ci pozele cu vizita lui Homor. In weekend in principiu mai lucreaza Verta Tel la devieri de retele si mai nou la Dragomiresti. In rest, acelasi ritm Delta.

@VladyF: acum stim toti ca ai camera de bord. O mai putem folosi si prin alte parti? Ca n-o sa avem mereu acces la drona. 

@mikidutzaa: e un apeduct acolo unde sensurile se despart.

La ultima sesiune de poze am obsevat timide tendinte de ecologizare a spatului dintre sensuri. Ca altfel ciulinii de 2m.

N-am urmarit: s-au mai facut plati pentru aceasta bucata?

dr4qul4

#629
Quote from: cutter on October 28, 2016, 12:50:13 PM
Nu e atat. Cred ca acela e un pret asa de genul standard de cost. X mil/km * nr km. Nu ia in considerare nicio particularitate a proiectului, structuri, etc. Gandeste-te ca numai pasajul de la Domnesti a fost licitat la valoare estimata aproximatv 40 mil €.

În niciun caz nu costa atat cu noduri denivelate, drumuri colectoare, etc. Daca nu mai insel (nu ma citati), estimarea Luca era undeva spre 500 de mil € pe tot proiectul de la A1 la A2. Și aceea era o estimare bazata pe proiectul revizuit din SF, nu din burta.

Incepi sa suni a politician..De ce exagerezi cifrele? ca sa motivezi nevoia unui nou studiu?
Poate pasajul Domnesti a fost estimat la 40 mil E, dar se pare ca se face pentru 25..oferta de pe locul 6. Nu face parte din proiectul DNCB sud. Iar un giratoriu suspendat nu e deloc ieftin.
La Bragadiru. Magurele si Jilava, avem deja pasaje, trebuie doar dublate sau ingropat sensul spre A2 in dreptul lor. Sa spunem ca vor costa pe jumatate fiecare X3 = 37,5 Mai avem, 12,5 mil E la Strada Garii Jilava (pasaj simplu peste DNCB ca CF e departe), 25 mil E la Berceni, 25 la Popesti si inca 12,5 pt Leordeni si 12,5 pt Glina (de fapt pod nou peste Dambovita si Splai). In total, pentru 6 structuri ajungem la 125 Mil E pentru 7 pasaje.
Raman 51 mil E pt dublat 30 de km. Par putini, dar care e standardul de cost?
Chiar daca ajungem in 200 mil E suntem departe de cele 500 de care vb tu.  Nici exproprierile nu sunt mai mult de 50 mil E.

Iar un DX total denivelat, cu 2 benzi pe sens e un HQR. Chestia cu finantarea UE mi se pare exagerata. Nu tot ei au insistat pt criteriul missing link? Asta ce e?
E bine ca bulgarii au adus autostrada mai aproape de oras, pe un traseu nou, mai scurt, iar noi inca ne gandim ce vrem sa facem.
Nu am nimic cu a face direct A0 intre DN5 si A2, dar in acest moment aceasta optiune nu exista.
Avem de ales intre a avea gata DX DNCB sud in 2-3 ani si a avea gata A0 sud in minim 10 ani.

Vreti sa fiu de acord cu studiul vostru? Lansati imediat licitatii pt pasaje la Popesti si Berceni dupa modelul Domnesti. Din aceeasi sursa de finantare.




Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024