[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

GDPR

@panzer, din cate stiu, licitatia lucrarilor dintre A1 si DN5 care este preconizata sa demareze in aceasta toamna, se refera doar la tronsonul de 750m lungime dintre A1 si noul giratoriu ce va fi construit la sud de autostrada, care de fapt este o rezolvare a faptului ca proiectul de reabilitare a tronsonului A1-DN7 nu rezolva problema blocajelor de la intersectia DNCB cu A1. Dupa cum ai vazut in mesajul lui @NGC20, licitarea separata a acestui mini-tronson este prevazuta inca din caietul de sarcini pentru refacerea studiului de fezabilitate.

panzer

Parerea mea personala: trebuie facut A0 din POIM iar DNCB redenumit si mutat la Ilfov/Giurgiu si tratat din fonduri de dezvoltare regionala.

@adrian rosca nu e de bine.  >:(
Pana ieri era un plan, o speranta:
- SUD chiar sa fie bine facut, pe 3 nivele si sa preia traficul A1 - A2 si sa lase Nord-ul cu traficul local plus tranzitul de pe DNuri.
- NORD cu mila lui Dumnezeu: mai un Delta, mai un Radion, 5 ani un tronson, 3 ani un giratoriu, iesea ceva pana la urma, dar traficul de tranzit mare se ducea pe un SUD bine facut.

Azi stim asa: un nou consultant, un nou plan. O luam de la capat. Macar stim de ce SFul pe SUD nu se mai termina. Daca vreun Consultant, de la UE sau de oriunde incearca sa creada ca acest DNCB va prelua traficul de pe tot coridorul IV cand acesta va fi functional este de pe alta lume.

Avem acum Master Planul de transport la nivel de tara, PMUD (planul de dezvoltare durabila a Bucurestiului) si mai facem inca un plan pentru RINGuri.

Ce nu facem? Nici o licitatie de constructie.

GDPR

Mda, stii bine ca la planuri stam foarte bine. Mereu facem altele, pentru ca ne da creativitatea afara din casa.

Ionut

Poze de la subsemnatul de astazi, DNCB.
Am fost la o sesiune de filmare si m-am oprit sa iau si cateva cadre. Clipul video mai tarziu.

Zona Rudeni, se lucreaza la o teava imensa (probabil de apa). Fotografiat spre Chitila.








Fix din acelasi loc, insa fotografiat in sensul opus, spre Dragomiresti. Se observa straturile de asfalt.

Ionut

#484
Sensul giratoriu Dragomiresti.
Se lucra cu niste baieti chiar la sensul giratoriu. Imaginile vorbesc de la sine.













Ionut

^ Acelasi loc, fotografii panoramice.








Cam astea sunt pozele, m-am oprit doar in doua locuri. Am filmat insa de la bord atat sensul Mogosoaia (DN1A)-A1 cat si invers. Mai incolo video.
Intrebari? :)

GDPR

#486
Da, cand se va circula pe binder pe 4 benzi?  O:-) Momentan vad ca se sparge noul asfalt pentru a se monta tevi, o data in zona fotografiata de tine de langa Meva, al doilea loc fiind intre Petrom si baza Tehnologica. Astept video-ul pentru a comenta mai pe larg.

panzer

Quote from: Ionut on October 13, 2016, 03:51:27 PM
Poze de la subsemnatul de astazi, DNCB.
Am fost la o sesiune de filmare si m-am oprit sa iau si cateva cadre. Clipul video mai tarziu.
Bravo Ionut! Filmare? Drona ceva?

Quote from: Ionut on October 13, 2016, 04:07:01 PM
Intrebari? :)

Quote from: adrian rosca on October 13, 2016, 04:32:17 PM
Da, cand se va circula pe binder pe 4 benzi?  O:-)

Nu va tot spune Homor? In Decembrie! Hihihi! :lol: Sa intelegem un pic gluma cu Decembrie 2016: uitati-va un pic la pozele din vara lui 2014 tot pe acest topic. Sunt mari diferentele sau nu? A mai citat si Adrian Rosca punctele ne-atacate. Iar pe santier "atmosfera de vacanta" (corecta afirmatia).

Nu-i trasmite cineva lui @cutter sa nu mai faca afirmatia asta pe nicaieri nici macar citand din CNADNR ca isi strica reputatia! Si e mare pacat. Si nu mai gasesc declaratia lui Mircea Pop ca va fi deschis tronsonul in Decembrie 2013!

Ionut

Nu drona, filmare de la bord. Drona la final de luna (sper sa nu ploua).
Mai are ceva de procesat filmarea.

In poza asta:

... nu-mi dau seama daca teava aia va fi conectata inainte de sensul opus. Sau, daca nu, daca vor lucra sub trafic sau vor inchide (?!) sensul celalalt. Teava din imagine este pe sensul DN7-A1. Sper ca pe sensul A1-DN7 sa fie deja bucata cealalta in pamant, deja. Ca altfel, e buba. Poate are cineva detalii. Si am impresia ca mai sunt locuri ca asta. Dar n-am stiut eu santierul, azi a fost prima iesire la picior.

Ionut

No bun. Vad ca s-a terminat de procesat unul din cele doua clipuri video.
Este intre A1 si DN1A (Mogosoaia).

https://www.youtube.com/watch?v=cxk3fprCDBM

Celalalt clip este in directia opusa si este si cu opriri pe santier (si condus pe partea noua a drumului). Mai dureaza putin procesarea.

Ionut

^ Gata si clipul cu opriri:

https://www.youtube.com/watch?v=vXTrhUK6HLE

Scuzati calitatea, am avut soarele in fata. Am oprit in zona Rudeni si am circulat de acolo si pana la giratoriul Dragomiresti pe carosabilul nou. Dupa Dragomiresti am mers pana la A1 - vedeti ca am lasat clipul asa, in timp real, ca sa vedeti in ce hal se circula zilnic pe-acolo (in caz ca nu stiati). Puteti da fast forward daca va plictisiti. :)

ion59

Nu văd cum ar putea termina în 2016!

GDPR

#492
Iar acum sa explicam ce se vede in cel de-al doilea clip:

3.15 – breteaua nr. 4 a pasajului Chitila care a ramas fara strat de uzura.
4.02-4.30 - asfaltul nou dintre pasajul Chitila-giratoriul Cartierului. Marcaje neexecutate, acostamente si canalizare pluviala nefinalizate.
4.39-4.47 – pastila si borduri nefinalizate, alveola pe partea dreapta neasfaltata.
aprox. 5.32 – intreruperea de la Mercedes (nu se vede in filmare).
5.44-5.48 - podet neasfaltat, probabil trebuie refacut.
7.07 – elemente de podet casetat depozitate pe partea stanga a drumului (podetul a fost executat doar pe jumatate anul trecut).
7.33 –8.13 giratoriul de la Petrom, se observa compactorul de care va povesteam azi.
8.25-8.28 – asfalt nou spart pentru montaj de conducte.
8.33-8.54 – zona cu cladirea la care s-a demolat doar acoperisul si cu teava de gaz, in care nu se lucreaza.
9.40-9.44 si 12.07 – intreruperea de la Meva, unde la fel s-a spart asfaltul nou pentru montaj de tevi. La 12.26-12.32 se observa ca aici mai lispeste un strat de asfalt.
15.10 si 15.26 – lipsa strat asfalt la racordurile catre spatiul de servicii sau parcare, ce-o fi acolo.
16.00-16.56 – giratoriul de Dragomiresti, buldo s-a mutat aici de la giratoriul Petrom. Dupa cum se vede, se lucreaza la borduri si pavele la pastila centrala, dar in spatele pastilei pe partea iesirii spre Dragomiresti mai e o banda la stadiul de piatra sparta.
17.21-17.31 – pasajul peste apeductul de la Chiajna, se lucreaza la armarea placii de suprabetonare in zona unde s-au montat deja grinzile.
17.31-17.45 – stratul de piatra sparta de pe partea dreapta s-a asternut cam in ultimele 2 saptamani. Inca se mai fac compactari.
17.47-25.49 – zona pe care se circula pe 4 benzi, dar cu trotuare finalizate doar partial. Aici se mai lucreaza la utilitati in afara zonei carosabile.
25.49-26.12 – zona in care se lucreaza la relocarea utilitatilor, lucrarile la drum inca nu au inceput.
26.16-26.24 – noutatea de care va povestam. Sapaturile la drum au inceput azi.
26.33-28.59 – zona largita mai demult, dar pe care se circula doar pe 2 benzi. Trotuarul nu e nici aici finalizat.
29.27-30.28 – zona intersectiei spre Carrefour. Se vad 2 masini de la Vertatel parcate, in rest nicio miscare. Aici s-a asternut partial un prim strat de asfalt pe breteaua dinspre Renault acum aproape doua saptamani si s-au facut umpluturi in spatele culeii de podet de la min. 30.02 care insa nu se vede bine.
30.43-30.54 – demolarea gardului din fata cladirii placate cu caramida
Intre 30.43-31.58 lucrarile la drum sunt neincepute, mai sunt vreo 6-7 arbori ce necesita defrisare (min. 31.04, 31.22 si 31.49-31.53).
31.58-32.03 – alta noutate de azi. Adica demararea sapaturilor la drum.
Ar mai fi de zis ca sub pasajul de pe A1 lucrarile sunt abandonate de mult.

Referitor la stratul de uzura lipsa de pe breteaua 4 a pasajului Chitila, chiar nu se poat realiza asfaltarea in regie proprie de catre DRDP sau sa se includa in contractul Aktor pe baza de instructiune? Hai macar sa terminam cu lucrarica asta, mi se pare rusinos de-a dreptul.

carutasul

Mie imi e clar că mai mult decat largirea la patru benzi e nevoie de o rezolvare fluentă a urcării/coborîrii pe autostradă ( si zona adiacentă cu supermarketuri) . Dacă asta nu se rezolvă pot să fie şi 15 benzi :)   Înteleg că e vorba de un punct de intoarcere in partea "cealaltă"? Adică la coborîre dinspre Piteşti să faci dreapta şi să întorci într-un giratoriu? Nu că ar fi o soluţie grozavă, până se rezolvă cu centura sud probabil majoritatea masinilor mari vor vrea să facă stânga de pe autostradă pe centură şi oricum ai face-o intersectezi sensul de mers spre Domneşti (reper intenţionat). Cred că singura soluţie viabilă e tot să depărteze centura de calea ferată pe o porţiune şi să facă o traversare pe deasupra.

GDPR

Da, intentia este ca dupa construirea giratoriului sa se interzica giratiile la stanga la intersectia centurii cu ambele bretele de legatura cu autostrada, avand in vedere ca o sa existe sensuri giratorii pe ambele parti ale autostrazii.