News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

panzer

S-a mai auzit ca au mers din nou la UE cu un plan updatat pentru ca noua solutie denivelata pe 3 nivele este evident mai scumpa. Nu am inteles atunci daca era doar A1-DN5 sau A1-A2. Dar dupa spusele lui Ionut pare ca intr-adevar se refereau doar la A1-DN5.

Rezultatele noului SF pe SUD ori nu au fost facute publice, ori mi-au scapat mie.

GDPR

#466
Pana circulam pe binder intre A1 si DN7, sa va mai prezint situatia de azi:

Intreruperea de la Meva e iar o intrupere adevarata, s-a sapat un sant de-a latul soselei noi in vederea montarii unei conducte. Santul nu e chiar in zona ramasa neasfaltata ci la o oarecare distanta de ea. La giratorul Petrom se executa sapaturi si compactari, dar conducta care trece de-a curmezisul giratoriului inca nu s-a montat, la giratoriul Dragomiresti se compacteaza si se monteaza borduri la pastila centrala, la pasajul peste adpeductul de la Chiajna a inceput sa se armeze placa de suprabetonare deasupra grinzilor deja montate, iar la intersectia spre Carrefour s-au executat umpluturile in spatele culeii de podet nou turnate.

Centura de Sud e in continuare la stadiul de refacere studiu de fezabilitate, informatia oficiala fiind ca SF-ul va fi finalizat in "semestrul II 2016", dupa ce se vor implementa recomandarile JASPERS. Proiectul insa se va sparge in doua, prima bucata fiind intre intresectia cu A1 si un nou sens giratoriu ce se va construi la cateva sute de metri de A1 in directia sud si a doua restul centurii de sud. Rolul primei bucatele este sa se interzica relatia stanga dinspre A1 spre Chitila si a se asigura astfel fluenta traficului dinspre autostrada.

TibiV

Quote from: adrian rosca on October 07, 2016, 02:22:17 PM
Proiectul insa se va sparge in doua, prima bucata fiind intre intresectia cu A1 si un nou sens giratoriu ce se va construi la cateva sute de metri de A1 in directia sud si a doua restul centurii de sud. Rolul primei bucatele este sa se interzica relatia stanga dinspre A1 spre Chitila si a se asigura astfel fluenta traficului dinspre autostrada.
:o
R u sure ?!?!...
Mie imi suna chiar bine... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Tibi, ai uitat ce zicea colegul @NGC20?

Quote from: NGC20 on July 15, 2015, 09:40:03 PM
In 24.03.2015 s-a atribuit catre LUCA WAY contractul pentru "COMPLETAREA STUDIULUI DE FEZABILITATE PENTRU "LARGIRE LA 4 BENZI A CENTURII RUTIERE A MUNICIPIULUI BUCURESTI SUD INTRE A2 KM 23+600 SI A1 KM 55+520" SI AMENAJARE PUNCT DE INTOARCERE IN SOLUTIE GIRATORIE PE CB IN ZONA AUTOSTRAZII A1" SI ELABORAREA DOCUMENTATIEI SUPORT PENTRU CEREREA DE FINANTARE".

In caietul de sarcini al acelei licitatii sunt prevazute urmatoarele lucruri.



SF-ul pentru portiunea Km 54+765 (punct de intoarcere) - Km 55+520 trebuie realizat in 2 luni de la data de incepere, iar SF-ul pentru portiunea Km 23+000 - Km 54+765 (punct de intoarcere) trebuie realizat in 3 luni de la data de incepere.

Asadar, ambele ar cam trebui sa fie gata.

Numai ca din pacate nu e niciuna gata  :(

panzer

In primul rand: giratoriul nou de la Pipera Tunari:

panzer

Si acum reportajul obisnuit:

Incepem de la Petrom



Rondul Dragomiresti:

Rampa Dragomiresti:


Dupa PBN incepe sa se "vada" liber traseul


Asfalt la Renault


Lucrarile de care spunea Adrian Rosca imediat dupa Renault.


N-am mai fotografiat locurile unde nu este nici un progres.

GDPR

Azi: la intreruperea de la Mercedes nimic, idem la giratoriul Petrom, la intreruperea de la Meva un excavator si un buldo de la Vertatel, la giratoriul Dragomiresti cativa oameni lucrau la borduri si pavele la pastila centrala, la pasajul de peste apeduct cam 10 oameni in total, se lucreaza la armarea placiii de suprabetonare, la intersectia de la Renault se sapa cu doua excavatoare. Per ansamblu, miscari extrem de slabe.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

tibiv...tiava aceia de gaz nu sata in drumul centuri ...la ia nu trebuie lucrat ... :)

acela ce este pasjul peste apeduct  :o

GDPR

#474
^Da, asta e marele pasaj peste apeduct, singurul loc unde se mai lucreaza momentan, in afara de devierile de utilitati. Teava de gaz nu incurca, e in afara zonei afectate de lucrarile de largire a drumului.

panzer

Hihihi. Astia de la CNADNR au invatat sa ne tina calzi cu "transparenta" intr-un singur loc. :) S-a terminat cu groapa acum au inceput cu Dragomiresti.

panzer

Eu zic sa punem aici principalele update-uri ale lui Catalin Drula despre DNCB in interviul de la Digi  La minutul 17:50 vorbeste despre centura capitalei.

Sector DN7-A1: in acest an ar trebui data in folosinta, promite CNADNR.
Sector DN2-A1: in toamna ar trebui scoasa la licitatie continuarea lucrarilor.
Pe sud:
- dilema dublat drumul existent sau autostrada sau DX. Intrebare de la Comisia Europeana.
- Intre A1 si DN5 va fi dublat drumul existent. CNADNR ar trebui sa scoata la licitatie lucrarile in aceasta toamna.

Pentru intreg sistemul de ring-uri al Bucurestiului:
- consultant care sa elaboreze strategia pentru inele Bucurestiului. Un fel de Master Plan al centurilor Bucurestilor. Documentatie depusa la BEI pentru selectia Consultantului.

Am incercat sa redau cat mai exact de a spus Catalin. Nu sunt vorbele mele si nici nu comentez nimic.
Este pentru prima data cand aud de un nou consultant care sa faca o noua strategie pentru ring-urile Bucurestiului.

PS: Nu stiu sa il pun embeded. Daca stie un moderator il rog sa editeze mesajul.

dr4qul4

#477
Mi se pare o prostie. Inca un consultant? inca o tragere de timp?

Avem 1 centura cu 1 banda pe sens. Asta trebuie dublata in totalitate si denivelata 90%.
Chiar daca mai tarziu facem A0, traficul de pe DNCB nu va disparea. Vor aparea destule ansambluri rezidentiale sau parcuri industriale in imediata ei apropiere (nu acum nu ar exista).
De pe acum, la Berceni si la Popesti Leordeni stai de iti vine rau.  Si stati sa creasca traficul pe Splai sa vedeti atunci ce frumos se va iesi, cu viraj la stanga. Sa vedeti atunci accidente.


Cred ca suntem singurul oras cu peste 1 mil de locuitori care nu are o centura cu 2 benzi pe sens. Si noua ne trebuie consultati "sa vedem ce e de facut".

Oare aici trebuie dublat si denivelat?  :rant:
dar aici
https://goo.gl/maps/pSLh8LNRztk

PS.  asta e traficul de acum 4 ani.
https://goo.gl/maps/rv7yKopXYXR2

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Granata06

Asta cu alegerea unui "Consultant" pentru ca sa vezi ce sa faci nu o inteleg nici eu. Atunci tu ce mai faci in calitate de manager al drumurilor din Romania? Nu suntem in stare sa luam decizii?

GDPR

#479
Acum ca a revenit vremea buna, Delta ACM'93 a reinceput timid sa lucreze la giratoriul de la Petrom cu un compactor, un buldo si cativa muncitori, alti cativa muncitori fiind la giratoriul Dragomiresti. Continua armarea la pasajul peste apeduct, in schimb la intersectia catre Carrefour nu se intampla nimic, totusi acolo fiind parcate cateva masini  de la Vertatel. Noutatea este ca de azi s-a inceput sapatura la largire in doua noi puncte: in fata la Porsche Bucuresti Vest si langa breteaua de iesire in A1 pe directia Pitesti. O alta noutate ar fi ca se demoleaza gardul din fata cladirii placate cu caramida, undeva intre A1 si Renault. Totusi, atmosfera e inca de vacanta.