News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

AdrianB1

Quote from: panzer on September 30, 2016, 11:41:22 PM
De curiozitate cum treci tu cu bicileta pe la Domnesti prin intersectie? Legal vorbind, nu la mica intelegere. Caci in terorie ar trebui sa te dai jos de pe bicileta si sa treci pe trecerea de pietoni.

Crezi cumva ca la pretul DXului pe sud 6-7-10 pasaje pietonale subterane ca la PPL ar fi marea problema? D'aia sta pe loc proiectul?

Vezi tu, sunt multe intrebari retorice despre DNCB si cam putine raspunsuri logice.
Chiar daca se supara @Ionut pentru citat, il las aici ca sa ramana.
1. Ai citit vreodata legislatie rutiera? Din intrebarea pusa despre cum trec prin intersectia din Domnesti sunt convins ca nu. Cred ca vorbesti dupa ureche si atunci nu are rost sa pierd vremea sa iti explic.

2. Ai idee ce inseamna pasaj pietonal subteran? Costul constructiei e cea mai mica problema, intretinerea, curatenia si siguranta pietonilor sunt probleme serioase. Dupa ce vor ajunge WC-uri publice in prima saptamana si locul preferat pentru violuri al unora pietonii o sa fie fericiti sa riste sa treaca pe sosea decat prin pasaj. Sau te gandesti ca o sa puna cineva paza 24 din 24 in fiecare pasaj, cate 2-3 oameni pe tura?

Raspunsuri logice? La ce, la traversarea cu bicicleta pe trecerea de pietoni?

Ionut

Stati putin. DNCB e gandita pentru trafic, nu pentru pietoni. Ne enervam ca nu am gandit-o pentru pietoni si trebuia sa facem asta? Sau ce anume discutam?

Horațiu 87

În această dimineață, Ministrul Transporturilor, Sorin Bușe, a inspectat lucrările pe centura de nord a capitalei.
Ministrul a vrut să se asigure că anul acesta, în decembrie se va putea circula pe 4 benzi pe porțiunea de drum între DN7 și A1.

















Sursa

dr4qul4

Si cand va fi gata portiunea aceasta vom avea dezastru pe DN2-A2.
Chiar nu pot intelege de ce nu misca nimic acolo.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

GDPR

Domnul Buse viseaza frumos, mai sunt destul de multe portiuni neatacate, utilitati nerelocate, copaci de taiat, etc.

ion59

Și s-a asigurat (că în decembrie.....)? Că nu se înțelege!

Ionut

Teoretic in decembrie putem circula pe binder. Teoretic.

GDPR

Hm, cu permisiunea lui @panzer, o sa-i repostez pozele cu portiunile neatacate, situatia e in continuare neschimbata:

















Ca sa fie terminate in decembrie, toate zonele astea ar fi trebuit deja sa fie in lucru.

panzer

De azi. Traseu Chitila pana la rond la Rompetrol. Nu am mers mai departe.

Pod Chitila, avem asfalt pe rampa si s-a deschis circulatia:

Lucrari si pe dreapta. Nu stiu la ce lucreaza, sunt tevi rosii care ies din pamant. Par electrice.

Alveola imediat dupa rondul de la cartierului:


Mercedes:


Petrom:



Din fuga, asfaltul de la Meva. N-am mai ocolit sa vad daca au terminat sau nu.


panzer

Rondul se la Dragomiresti:

Si sapaturile de care pomenea Adrian Rosca:


Rampa pod Dragomiresti:




Atat pentru azi.

panzer

Quote from: dr4qul4 on October 01, 2016, 12:59:44 PM
Si cand va fi gata portiunea aceasta vom avea dezastru pe DN2-A2.
Chiar nu pot intelege de ce nu misca nimic acolo.
E posibil. Ramane insa gatuirea de la Otopeni care nu lasa traficul suplimentar spre sud. De asteptat ar fi ca la Otopeni sa creasca cozile dinspre Mogosoaia intr-o prima instanta.

Pentru cei care stiu planurile:
- podul vechi de la Chitila este inclus in acest tronson sau nu? S-au oprit cu asfaltatul unde incepe podul. Au asfaltat doar rampele. E drept ca restrictia exista in continuare, deci ar putea sa continue si pe pod. Nu stiu daca se observa in poze dar stratul de uzura existent pe pod e din petice.
- ce solutie este la intersectia A1 DNCB? Ramane intersectia in T ca acum sau e inca un sens giratoriu. Gardul primei proprietati imediat dupa A1 spre Dragomiresti pare retras odata. Se vad 2 fundatii. Am ratacit insa poza pe telefonul vechi care s-a dus.

robert.leuca

#461
Ce vor sa faca aici?



GDPR

De cand au finalizat asfaltarea dintre pasajul Chitila si Cartierului se circula foarte bine pe acolo, chiar daca pe pasajul peste CF se merge doar pe cate o banda pe sens. Si ca sa raspund la o intrebare mai veche, din cate stiu asfaltarea acestui pasaj este in contractul Delta ACM, dar trebuie facuta mai intai o expertiza sa se vada daca trebuie consolidat sau nu.

Astazi miscarea este slaba: nimic la intreruperea de la Mercedes si la giratoriul Petrom, la intreruperea de la Meva Vertatel lucreaza la o conducta in afara zonei carosabile cu un excavator si un buldo (poate din cauza asta nu s-a finalizat asfaltarea), la giratoriul Dragomiresti se compacteaza stratul de piarta sparta pe partea iesirii spre Dragomiresti si se lucreaza la bordurile pastilei centrale, la pasajul peste apeductul de la Chiajna se sapa cu un excavator si erau cativa oameni care mosmondeau pe la grinzi, la intersectia de la Carrefour s-a asternut in weekend un strat de asfalt pe partea dinspre Renault si se decofra culeea de podet turnata zilele trecute, iar Vertatel lucra la devierea de utilitati langa breteaua de iesire in A1.

dr4qul4

Se mai aude ceva de partea de est a centurii? (desi daca pe vest au avut nevoie de atata timp, pe est cred ca le va lua cel putin triplu..).

Nici de partea sudica nu s-a mai auzit nimic, si a trecut mai bine de 1 an de cand cutter (parca el a fost) posta planul.
Plan care se gaseste si acum pe Hotnews. In August 2015 parea iminenta lansarea licitatiei. Acum pare ingropata...


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Intre DN7 si A1 ar trebui sa circulam la finalul anului (asta) 2x2 pe binder si strat final, probabil, pe unele zone. Intre A1 si DN5 anul asta ar trebui sa se scoata la licitatie (pe noul proiect cu intersectii denivelate). Giratoriul de la Domnesti e separat, avem si noi thread separat. De la DN5 la A2 se tot cauta solutii... si de la A2 la DN2 si acolo trebuie relicitat, dar nu stiu detalii.