[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 4 Guests are viewing this topic.

vreausosele

Au venit si ploile, nu au terminat de acoperit nici macar la Chitila. Tocmai azi erau utilaje in zona ca niciodata, astia nu stiau ca vin ploile, le ziceam eu de acum o saptamana.
In continuare se cacaie la sensurile giratorii...In zona Petrom mai e mult de lucru, pe o portiune de vreo 30 de metri nu au facut nimic, mai e conducta mare in zona care nu stiu cum dispare...
Mai au maxim 2 luni in care pot sa lucreze anul asta, doar printr-o minune pot sa dea drumul macar si partial.

GDPR

^Lucrarea va fi finalizata in semestrul I 2017. Restul sunt povesti, pardon, promisiuni.

captiva

#422
Poate imi poate explica cineva de ce pe DNCB la Otopeni nu folosim breteaua veche???
In imaginea de mai jos am pus cu albastru directiile dinspre Tunari, cu mov pe cele dinspre Mogosoaia, cu rosu pe cele dinspre Ploiesti si cu verde pe cele dinspre Bucuresti. Dupa cum se vede, daca am pastra giratia actuala ca semigiratie (respectiv sa fie interzis virajul stanga dinspre Tunari spre Bucuresti), ar mai exista un singur conflict de trafic semnificativ (masinile care vin dinspre Bucuresti spre Mogosoaia ar trebui sa cedeze trecerea celor care vin dinspre Mogosoaia spre Tunari, cum o fac, de altfel, si in acest moment).
Eliminarea virajului la stanga dinspre Tunari spre Bucuresti ar face ca sensul Mogosoaia-Tunari sa aiba prioritate si ar duce la disparitia cozilor care se formeaza zilnic acolo.


stangabriel

Da, dar parca s-a mai vorbit. Pentru Tiruri e foarte grea manevra. Indiferent daca se indreapta catre Bucuresti sau intoarce. Apoi daca nu e sicana in directia Mogosoaia - Tunari, dinspre Bucuresti nu mai apuca nimeni stanga spre Mogosoaia. Mai trebuie un nivel...

captiva

^^
Singura problema pe care o vad in noua configuratie ar fi pentru TIR-uri la inscrierea pe DN1 spre Bucuresti din directia Tunari (desi exact acesta era traseul si inainte de modernizarea centurii). Cam cate TIR-uri merg pe aceasta directie? Cateva pe zi maxim. La o adica, li se poate interzice accesul pe acolo si pot intra in oras prin Bucurestii Noi sau pe A3 (in maxim un an sper ca e gata).
Cat despre sicana, eu zic ca aia trebuie sa ramana, tocmai pentru a incetini fluxul Mogosoaia-Tunari si a le da o sansa celor care vin dinspre Bucuresti sau Ploiesti si vor sa faca stanga spre Mogosoaia.
Normal ca mai trebuie un nivel, insa varianta asta am putea-o incerca de maine. Ar trebui niste indicatoare si marcaje noi. Daca se dovedeste ca e mai proasta decat cea actuala (eu unul ma indoiesc), se poate reveni foarte usor.

esendy

#425
nu aceasta este acum configuratia? vechile bretele nu se mai folosesc?

Daca problema ar fi tirurile atunci sa mareasca raza de curbelor; exproprieri suplimenatre si nu ar fi atat de greu de executat !!!

dr4qul4

Exact la fel intrau si inainte. Oricum tirurile nu pot intra ziua in Bucuresti. Intra doar noaptea asa ca au timp sa se incadreze.
Nici eu nu inteleg de ce au renuntat la varianta asta. Varianta actuala se loveste si de cei care intorc acolo, venind dinspre București . Pentru ca sunt vreo 2 km in care nu se poate face stanga si destule firme.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: esendy on September 20, 2016, 08:36:28 PM
Daca problema ar fi tirurile atunci sa mareasca raza de curbelor; exproprieri suplimenatre si nu ar fi atat de greu de executat !!!
Sa crezi tu ca nu ar fi atat de greu...

(Atentie mare la limitele UM ! Judetul Ilfov i-a ocolit elegant, ca sa ramana militari de "Bucuresti", nu tarani de Ilfov... :D )
Mi-am amintit ca am mai intalnit undeva aceasta discutie...
(Despre Mahomed, munti care se plimba, si unitati militare inamovibile, care nu cedeaza nici un centimetru.
Sa vedeti voi distractie cu exproprierile la largirea DNCB Sud... :(

PS
Totusi, la Otopeni curbele sunt mult mai generoase decat cele pe care le fac TIR-istii turci si bulgari la "fabuloasa" intersectia DN5-DNCB din Jilava...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

captiva

Quote from: esendy on September 20, 2016, 08:36:28 PM
nu aceasta este acum configuratia? vechile bretele nu se mai folosesc?

Vechile bretele se folosesc, dar numai o minoritate din soferi o iau pe acolo. In rest, cei care vin dinspre Tunari si vor sa faca stanga spre Bucuresti vin in noua giratie de sub pod si ii obliga pe cei care merg pe directia Mogosoaia-Tunari sa cedeze trecerea. De aici cozi de kilometri la anumite ore. Daca ar fi obligatorii vechile bretele si s-ar interzice virajul la stanga in noua giratie dinspre Tunari, cei dinspre Mogosoaia ar scapa de cedeaza trecerea si de cozi.

panzer

Eu am fost cel care a desenat primul interzicerea stanga sub DN1 dinspre Tunari. Aceeasi poveste: tirurile.

Bancuri! Tirurile pot merge pana la Mogosoaia sa intoarca pe DNCB sau si mai usor pe DN1 pana la Otopeni. Nici nu este o relatie foarte frecventata de tiruri DN1 in Bucuresti spre deosebire de Chitila de exemplu unde este o Vama in Bucuresti pe Soseaua Chitila.

Avantaj ar fi de ambele parti pentru ca de fapt cei care vin dinspre Tunari si intra in Bucuresti ii opresc pe toti si exista alternativa. Daca n-ar mai exista coada dinspre Mogosoaia ar fi mai util si pentru tirurile care tranziteaza DNCB si pentru noi care stam acolo in medie cate 1h.

Solutia asta ar fi un fel de "quick win" pana cand se gaseste o solutie cu al 3-lea nivel.

Un alt quick win ar fi pur si simplu semaforizarea intersectiei pana la o solutie finala. In paralel evident cu reconfigurarea sa se scape de giratorul acela sinistru. Cam ca solutia gasita la Baneasa. Sigur prin intersectia de la Baneasa, semaforizata, trec mai multe masini pe ora decat prin odiosenia aia de "giratoriu" de la Otopeni.

Al treilea quick win ar fi asfaltarea peste linia de cale ferata pentru o perioada. Oricum pana nu se termina podul de la Mogosoaia este INUTILA. Chiar daca solutia ar fi reversata intr-un an, macar avem timp sa respiram acolo.

A mai pomenit @cutter pe vremuri despre posibilitatea unui tunel pe 1 banda pe sub giratoriu pe sensul Mogosoia - Tunari. Dar doar odata, ca se analizeaza si nimic de atunci. Tehnic e posibil sa se nu se poata din cauza pilelor (sau mai precis a fundatiei de sub pila) pasajului peste DNCB care ar fi cam apropiate. Iarasi bancuri! Se poate face subfundare pentru o singura pereche, cele mai apropiate de viitorul pasaj.

Motivul invocat: odata ce ai constuit ceva e greu sa mai faci ceva pe dedesubt. Zilele astea se executa tunel de metrou pe sub Dambovita si pe sub canalul colector care este sub Dambovita, in namolurile si nisipurile albiei raului si nu e nici o problema. Asta pe plaiuri mioritice. Nu vorbesc de americani care fac metrou pe sub fundatiile zgarie-norilor de 100 de ani din New York.

Stati linistiti - o sa faca centura la fiecare comuna din tara asta pana sa o faca pe asta de la Bucuresti, ca doar suntem mitici si ne meritam soarta. Problema este ca nu le pasa deloc. Nu ii intereseaza nimic.
Si in afara de asta au descoperit minunea secolului 21: giratoriul. Faci 5 in 8 km si ai ucis drumul complet. Cheltuiesti cat pentru o autostrada si iti iese un drum comunal ca si capacitate. Ura. Management modern de drumuri Romania anului 2016. Daca tot cheltuiesti banii si tot iti ia 5 ani pt 8 km, fa-l dracului calumea.

La fel si cu hobanatul de la Otopeni. Le-a fost frica ca e prea scump. A iesit mai ieftin si a incurcat totul. Alt hobanat peste pasaj nu se mai poate face pentru ca nu mai e loc. Ar trebui demolata rampa celui vechi si construit cu al doilea rand de hobane peste DN1.
O sa sara iarasi lumea pe mine, ca s-au cheltuit bani, ca etc. Daca un prost a ordonat o prostie, noi stam toti ca nebunii in trafic dupa prostia lui? S-au mai refacut lucruri in lumea asta. Daca un chirurg nu reuseste complet operatia, si exista posibilitatea, il "deschide" din nou pe pacient si o repara. La fel si aici. O reparam, nu stam ca prostii sa ne vaitam ca ce solutie ieftina am ales, cum am stat pe Sibiu Orastie lot 3, 1 an sa ne gandim timp in care au murit oameni nevinovati. Aaa, si prostul ar trebui dat afara sa isi caute de munca in "industrie" pe piata libera.

robert_b

#430
 Salut,

   Situatia nu este doar jalnica pe toata CB, ci mai degraba CRITICA si nu prevad o schimbare ce in urmatorii ani. Proiectul nu are nicio o viziune cu privire la trafic. Pun pariu ca studiile sunt facute acum 10 ani din pix, fara un program de specialitate.  De vreo 3 luni este din ce in ce mai aglomerat, in special la podul Otoperni si asfaltarea de la Chitila. Dimineata, din Rosu pana la Pasajul Chitila fac 45 de min, la Otopeni se formeaza o coada de vreo 2-3 km iar pana in Pipera se aduna aproximativ 90 de min ( pe o distanta de 30 de km. De saptamana asta eu am lasat masina in parcare si prefer mertroul. Nici nu vreau sa stiu cum e daca aleg varianta prin oras.
  Cum observati si voi, in loc sa fluidizeze traficul ei il muta de colo, colo. La Dragomiresti, Petrom si Cartierului nu-si vad rostul acele "frumoase" giaratorii. Vor sosea expres de aprox. 100 km/ora sau un bulevard ca in Bucuresti unde te opresti din km in km ? Chiar daca practic o sa se circule pe 2 benzi/ sens, giratoriile alea sunt inutile. Daca aveau cap, prevedeau pasaje supraterane peste ele si asa puteau ajunge la viteza medie de deplasare corespunzatoare. Daca nu fac asa ceva si daca nu pasaj subteran in 2 benzi pe directia Mogosoaia-Tunari, acolo o sa se formeze coloana de masimi de 5-10 km.

Bafta

adiarc

oare e posibila o filmare cu drona a zonei de lucru ?
sau cu o camera de bord,cand nu se circula bara la bara ?

Multumesc.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

carutasul

Quote

Vechile bretele se folosesc, dar numai o minoritate din soferi o iau pe acolo
Sunt extrem de "bine" semnalizate, eu am vrut o data sa o iau pe acolo (sa fac dreapta spre Otopeni de pe centura)  si din mersul masinii am avut impresia ca sunt inchise.

TibiV

Sunt inchise "psihologic".
Cand in fata ai o bifurcatie in care ai de ales intre doua benzi pe sens, vizibil noi, si o "amarastenie" veche cu o singura banda pe sens, tu pe unde o iei ?
Mai ales ca chiar si majoritatea "localnicilor" traiesc cu impresia ca de cand s-a facut noua centura, vechiul nod de pe partea nordica a caii ferate nu mai functioneaza.
Pai daca si bucurestenii cred asta, ce sa creada ardeleanul sau modoveanul care nu a mai ajuns in zona de cativa ani ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Quote from: adiarc on September 21, 2016, 09:41:07 PM
oare e posibila o filmare cu drona a zonei de lucru ?
sau cu o camera de bord,cand nu se circula bara la bara ?

Multumesc.
Nu am camera ca as filma. Exista si o filmare mai veche cu drona si una cu camera. Dar in principiu in afara de punctele care se vad in poze (pod Chitila, giratoriu Cartierului, intreruperea Meva, intretuperea Mercedes, giratoriu Petrom, zona bazei Tehnologica cu teava de gaze, giratoriu Dragomiresti, rampa Dragomiresi/Rompetrol, zona Porsche Bucuresti Nord si ultimele sute de metri de la Renault la A1) nu mai sunt locuri unde sa fie nevoie de poze. In rest e terminata lucrarea. Eu intru cu masina pe ea si e la nivel de asfalt. Nu ma pricep sa spun daca este si uzura pusa dar e destul de gros si bine nivelat. Fara borduri, fara parapeti, fara trotuare, fara iluminat (nici nu stiu daca e in scop sau nu) fara nici un fel de iginienizare a buruienilor dintre cele 2 sensuri de mers. Doar asfaltul gros.

Mi-a atras atentia cineva ca n-am mai pozat de 2 saptamani dar am fost plecat in weekend din Bucuresti. Azi in jur de 15:00 waze imi dadea 50 minute de la Chitila la Dragomiresti si nu m-am riscat. Era blocaj pe pod la Chitila. In weekend incerc sa mai dau o fuga.