[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Eurocopter

Quote from: vreausosele on June 14, 2016, 11:11:59 PMNu inteleg tara asta de rahat, o firma de constructii isi bate joc de zeci de mii de soferi, de seful CNADNR si de cine mai au ei chef. Chiar nu se poate face nimic cu astia? Ei nu au interesul sa termine lucrarea sa-si ia banii?

Vina in principal nu este a constructorului, ci a beneficiarului care nu elibereaza avizele/autorizatiile necesare sau nu pune la dispozitie amplasamentul (exproprieri). Astea sunt si motivele pentru care nu se lucreaza in forta pe DNCB. Pentru un constructor este in general mai avantajos sa lucreze si sa incaseze decat sa stea pe loc.

GDPR

Continuam cronica DNCB-ului:

16.06.2016 - ora 10.30:

- Pasaj Chitila-Cartierului, pasaj Dragomiresti-Rompetrol si trotuare Rompetrol-Alas: nimeni si nimic. Terasamentul este deja zvantat, dar acum se astepta weekendul, Rusaliile, concediul, revelionul etc.
- Rampa Dragomiresti: s-a finalizat asfaltarea primei benzi catre case; la intersectie: un camion astepta sa descarce balast, 2-3 topometristi care nu isi incepusera inca activitatea.
- Petrom-Tehnologica: un compactor si un autogreder, nu se lucra, cei doi deserventi pareau ca se plictisesc groaznic in cabina, asteptau sa se intample ceva.

@eurocopter, de acord ca beneficiarul are o gramada de mizerie prin pantaloni, dar nici cu Delta ACM nu mi-e rusine, DNCB, strapungerea N. Grigorescu-Vitan Barzesti si Pipera-Tunari sunt o "carte de vizita" a acestei firme, uite un exemplu: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21069080-video-pateste-constructorul-care-sparge-asfaltul-turnat-prost-reface-lucrari-gurile-canal-soseaua-pipera-tunari-orasul-voluntari-condus-florentin-pandele.htm

panzer

Subscriu si eu la cele spuse de colegul Adrian Rosca. Delta ACM instituie acum un nou standard foarte slab la lucrari. Mai slab ca niciodata.

In videoclipul facut de colegul bekxy la minutul 3.26 intra pe portiunea proaspat "raschetata" (daca asta este termenul) si reasfaltata. Priviti va rog pe asfalt nou cum ii face omului masina! Am trecut pe acolo, pot sa va confirm si a mea face la fel. Este mai bun asfaltul vechi.

Nu vreau sa mai postez aprecieri, nici nu mai sper ca cineva in Romania sa mai puna asfalt ca pe DN2 (Urziceni spre Moldova) care de 13 ani fix e impecabil, dar nici chiar in halul asta. Cu grebla in curte am facut o suprafata mai plana decat astia cu finisorul. Domul sef de la CNADNR n-a observat acum 2 saptamani cand a fost pe santier in ce hal e lucrarea?

Si nu, aici nu este vina beneficiarului. E un drum existent, fara exproprieri, fara avize, fara nimic. Doar ca si fara profesionalism. Pacat.

http://www.youtube.com/v/CntpPnvBavw



Eurocopter

Quote from: adrian rosca on June 16, 2016, 11:19:23 AM
@eurocopter, de acord ca beneficiarul are o gramada de mizerie prin pantaloni, dar nici cu Delta ACM nu mi-e rusine, DNCB, strapungerea N. Grigorescu-Vitan Barzesti si Pipera-Tunari sunt o "carte de vizita" a acestei firme, uite un exemplu: http://www.hotnews.ro/stiri-esential-21069080-video-pateste-constructorul-care-sparge-asfaltul-turnat-prost-reface-lucrari-gurile-canal-soseaua-pipera-tunari-orasul-voluntari-condus-florentin-pandele.htm

Sunt de acord cu tine, insa eu ma refeream la ritmul lucrarilor nu la calitatea lor. Prost sau bun, oricarui constructor ii convine sa faca rulaj in loc sa stea. Si din nou, este treaba benficiarului/consultantului sa monitorizeze calitatea executiei si sa traga la raspundere daca aceasta nu se ridica la nivelul asteptarilor.

GDPR

Bun, si atunci de ce acest constructor nu a lucrat pe toate portiunile unde nu au fost probleme cu exproprierile si in schimb a preferat sa lucreze cand pe un front, cand pe altul, cu sistari si reluari de lucrari repetate, cu muncitori si utilaje plimbate cand intr-o parte, cand in alta, etc, etc, etc. Daca le-ar fi ramas doar zonele unde beneficiarul nu si-a facut treaba, ok, as fi fost de acord cu tine.
Iar la strapungerea Grigorescu o lalaie de multa vreme si chiar daca au probleme intr-un loc cu mutarile de utilitati, in restul zonelor si in special pe str. Nicolae Grigorescu se misca ca ochiul decedatului. Nu, nu sunt deloc fanul acestei firme.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

#321
17.06.2016 - ora 13.30:

- Pasaj Chitila-Cartierului: doua basculante in asteptare, un excavator scarifica balastul deja asternut in zona care a fost inundata zilele trecute, probabil ca trebuie recompactat:



LE: Seara balastul era deja recompactat.

- Petrom-Tehnologica, pasaj Dragomiresti-Rompetrol: pauza
- Rampa Dragomiresti: patru oameni se sprijineau in lopeti la santul de colectare a apelor pluviale, in rest nimic
- Rompetrol-Alas: un buldo si 5 muncitori lucrau la nivelarea pamantului la spatii verzi. Asta desi trotuarele nu sunt finalizate.

In afara de asta, s-a mai asternut nitzel asfalt pe una din benzi inainte de intersectia cu strada Macului, in zona Petrom. Probabil ca acum scuza pentru ritmul scazut de lucru este ca a venit caldura...

panzer

Au trecut cele 2 saptamani date ultimatum de Homor. Cred ca Delta ACM l-a inteles! :lol:
Acum daca Homor ar fi barbat le-ar rezilia si lor. Doar ca sa arate ca nu se joaca. Daca nu o face tot un papa-lapte ramane.

Weekend fain la mare.

GDPR

21.06.2016 dimineata - liniste si pace cu urmatoarele exceptii:

- Rampa Dragomiresti: patru oameni la santul de colectare a apelor pluviale, la intersectie alti 3 oameni se sprijineau de un camion care astepta sa descarce balast,
- Rompetrol-Alas: un buldo si 3-4 muncitori la nivelarea pamantului la spatii verzi.

GDPR

#324
22.06.2016 - dimineata:

- pasaj Chitila-Cartierului: in continuare zero! Sos. Chitilei e de multe ori blocata tocmai din cauza lucrarilor pe aceasta bucatica, deci inca o data: bravo CNADNR, felicitari Delta ACM'93!
- s-a mai turnat o bucatica de asfalt pe banda de mers catre A1 inainte de intersectia cu strada Macului;
- Petrom-Tehnologica: un compactor cu deservent in asteptare;
- Intersectie Dragomiresti: se lucra la balastare si la incarcarea molozului in basculanta, un compactor si un excavator in actiune, si la sant era ceva activitate cu cativa muncitori;
- Dragomiresti-Rompetrol: un compactor si greder trase pe dreapta, ieri s-a lucrat la nivelarea si compactarea umpluturii cu pamant;
- Rompetrol-Alas: continua nivelarea pamantului vegetal cu un buldo.


GDPR

#325
23.06.2016 - dimineata:

- pasaj Chitila-Cartierului: s-a intamplat ceva ieri, dar nu-mi dau seama daca s-a asternut un nou strat de balast fara a fi compactat, sau s-a scarificat balastul deja existent;



- Autoklass-Petrom: azi noapte s-a mai asternut asfalt pe banda de mers catre A1;
- Petrom-Tehnologica: Ø;
- Intersectie Dragomiresti: un compactor si trei basculante in asteptare, la sant nimic;
- Dragomiresti-Rompetrol: un excavator si greder trase pe dreapta, ieri s-a sapat partial pamantul compactat acum doua zile, deci un pas inainte, doi inapoi;
- Rompetrol-Alas: trei muncitori la nivelarea pamantului vegetal; buldo si alti doi muncitori au fost mutati pe pasajul de la Chitila de peste calea ferata la reparatiile valurilor produse din cauza lucrarilor dintre pasaj si Cartierului.

LE: pe la 17.30 inca era miscare la intersectia cu Dragomiresti si la nivelarea pamantului cu grederul pe bucata pana la Rompetrol. In schimb in zona cea mai sensibila dpvd al blocarii traficului dintre Chitila si Cartierului nu s-a lucrat deloc azi.

GDPR

24.06.2016 - dimineata:

- pe pasajul Chitila continuau reparatiile la "valuri" cu vreo trei muncitori;
- pasaj Chitila-Cartierului: un greder lucra la nivelarea balastului;
- Cartierului-Autoklass: azi noapte s-au asfaltat doua portiuni pe sensul spre A1;
- Petrom-Tehnologica: o basculanta descarca piatra sparta, in rest pauza;
- Intersectie Dragomiresti: un camion astepta sa descarce pietris, se lucra la terasamente cu un compactor, un excavator, un jumping jack si cinci muncitori, la sant inca nimic;
- Dragomiresti-Rompetrol: un compactor in asteptare, fara deservent;
- Rompetrol-Alas: Ø.

vreausosele

#327
Azi, ora 09:00, pe toata portiunea cativa muncitori care nu faceau nimic.
Ma uitam la noul magazin Dedeman pe care il construiesc langa Ikea, acolo e un furnicar de muncitori si utilaje, in 6 luni cred ca e gata. Cand trebuie construita o centura se cacaie 3 utilaje si 5 muncitori, timp de 5 ani.




Horațiu 87

De la Cutter de pe Facebook: "Acum o lună anunțam că, în sfîrșit, pe Centura București s-au făcut exproprierile care blocau proiectul. E vorba de secțiunea dintre DN7 (Chitila) și A1 (Militari).
Mai era un hop birocratic de trecut: autorizația de construire pentru lucrările efectuate pe aceste zone expropriate suplimentar. A fost emisă astăzi.
De acum, intră în linie dreaptă proiectul. La sfîrșitul anului se va circula pe 2 benzi pe sens.
PS Să mai spun că exproprierile au stat 2 ani blocate în guvernul Ponta?"

Tare curios sunt cum vor evolua lucrarile de azi inainte

GDPR

^^Sa vrea si constructorul. Eu unul nu sunt optimist.