News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

strumf11

Salutare! Am si eu o intrebare. Am trecut ieri pe centura dinspre A3 spre A2 si am vazut ca portiunile largite dintre iesirile Colentina si Pantelimon sunt aproape gata (lipsea doar stratul de uzura). Din cate stiu lucrarile sunt blocate in stadiul asta de ceva timp. De ce nu se toarna stratul ala si sa dea drumul la circulatie?

raresc

Lucrarile au fost sistate de 1 an. In februarie a fost reziliat contractul. Nici pana acum nu au fost relicitate.
Deci o sa mai ramana asa cel putin 6 luni.  >:(

Goldmund

Quote from: dr4qul4 on December 28, 2015, 04:03:26 PM

Oare la 100 km/h s-ar mai incumeta sa faca asa ceva?


Ar trebui ca politia trebuie sa-si faca datoria si sa apere pe cetatenii cinstiti.
Iar daca pe DNCB se va circula candva cu 100kmh in medie, as fi primul care ar saluta progresul.

scarlatescu

Quote from: raresc on December 29, 2015, 03:49:21 PM
Lucrarile au fost sistate de 1 an. In februarie a fost reziliat contractul. Nici pana acum nu au fost relicitate.
Deci o sa mai ramana asa cel putin 6 luni.  >:(

Nici procedurile de relicitare nu sunt incepute? De ce auzeam ceva de gen prin toamna?? (bine, ok, prin media auzi/vezi multe...)

raresc

Pentru sectiunea DN2-A2 nici procedurile de relicitare nu au fost demarate.  Se pare ca doresc sa imparta aceasta sectiune in 3: nodurile de la Afumati si Pantelimon sa fie licitate separat de largirea drumului. Informatia asta tot din media este. Asteptam sa vedem cand apare licitatia.


GDPR

Victorie, s-a indurat cerul de noi si a deschis traficul in zona reabilitata a giratoriului de la strada Cartierului. Adio cozi!  :D

AdrianB1

Am mers ieri pe centura intre podul de la Dragomiresti si intersectia de la Domnesti, dus intors: era surprinzator de libera. Normal ca la Domnesti era coada, dar relativ scurta, de doar 10 minute, liber in rest pana la Dragomiresti. Se circula pe 4 benzi (2+2) de la podul de la Dragomiresti pana la aproape 1 km dupa giratoriul cel nou, dupa care se circula destul de fluent in continuare cu un mic hop la intersectiile cu Carefour si A1.

Nu inteleg ce vor sa faca sub podul cu A1 pentru ca nu cred ca e o problema de expropieri acolo, ar putea termina rapid lucrarile de largire sub pod si s-ar mai imbunatati traficul pentru ca sunt foarte multe vehicule care vin pe A1 si fac stanga spre Dragomiresti, formandu-se cozi uneori pana pe autostrada.

Eurocopter

Poate explica cineva mai in clar pe ce portiuni se circula pe 4 benzi intre A1 si DN7?

AdrianB1

Sigur: de la A1 pana aproape de zona in care DN face stanga si se indeparteaza de calea ferata e pe 2 benzi (in total). De acolo pana la giratoriul de dinainte de pod e pe 4 benzi. Pana la pod se circula haotic, podul e teoretic pe 4 benzi, de la pod pana la DN7 e pe 2 benzi.

Practic singura bucata pe 4 benzi are sub 1 km, de la giratoriul de la Chianja si pana pe la Porsche Bucuresti Vest 1 (apar pe harta, de-aia le dau dupa nume).

De la podul de la Dragomiresti pana la DN7 e facut poate 90% din drum pe 4 benzi, dar sunt cateva podete care lipsesc complet, asa ca nu se poate da drumul la circulatie.

GDPR

De fapt, singura portiune pe care chiar se circula pe 4 benzi este cea dintre noul giratoriu de la Lukoil/Rompetrol pana la o spalatorie auto, cam 700 de metri in total.

esendy

Ce constructor lucreaza totusi pe portiunea A1-DN7? Sau se mai lucreaza? Care sunt motivele pentru care aceasta lucrare avanseaza atat de lent (inacceptabil de lent, ma asteptam sa se deschida de cel putin 1 an)

GDPR

Delta ACM'93. Anul asta inca nu s-au apucat de lucru, chiar daca vremea este mai mult decat favorabila lucrarilor.

esendy

sunt 8 km de largire, ar trebui sa fie ceva banal ! Ma asteptam sa fie mult mai mare nemultumire publica legata de largirea DNCB-Nord, ar trebui sa fie comparabil dezastrul cu autostrada inchisa de la Aciliu.

horatiu.cosma

Anul trecut au primit de la CNADNR vreo 5 milioane de lei. Poate ne spune @NGC care e valoarea contractului si cat s-a platit pana acum. Din cate stiu, sunt ceva exproprieri lipsa acolo, iar exproprierea lor se va face printr-o HG, la pachet cu exproprierile restante de pe cealalta sectiune din DNCB Nord, dinspre A2. Si acolo cica sunt probleme mari.