[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horațiu 87

cateva poze de pe sectorul DN7-A1, pozele sunt facute dinspre DN7 spre A1
vestea buna este ca se lucra, dar cam slabut  >:( >:(









stangabriel

Daca tot lucreaza la rampa de coborarea Chitila, in sfarsit construiesc un giratoriu veritabil sub centura,pe DN7, nu din balize.

panzer

Rampa s-a mai inaltat 1.5 m ( ochiometric). Ieri indindeau si o folie peste rampa.

Si la giratoriu lucreaza sustinut insa pare prea mare pt cat loc este. Va fi un giratoriu cu o banda si jumatate. Un tir va trece doar singur. Sper sa lucreze si pe exteriorul giratoriului, la trotuare sa avem prima intersectie a DNCB completa si fara improvizatii.

nirolf

Se mai aude ceva de terminarea lucrărilor pe sectorul DN7 - DN2? Lipsa parapeților mediani a dus la moartea unui om aseară:

Accident pe centura Capitalei: Traficul s-a reluat pe un sens

TibiV

Trei poze cu rampa Chitila postate duminica, 20 decembrie, de userul shoppy pe MetrouUsor





Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Telvanni

pai si spre pilele pasajului cum vor face zidul de sprijin daca au umplut cu pietris? Ceva nu e-n regula...

AdrianB1

Azi pe la 2 se lucra acolo, am trecut si am si filmat cu camera de pe casca, dar nu am inteles nimic din fuga, era doar o aglomeratie extrema si cam atat.

alecu26

Quote from: Telvanni on December 23, 2015, 05:49:42 PM
pai si spre pilele pasajului cum vor face zidul de sprijin daca au umplut cu pietris? Ceva nu e-n regula...
Pare a fi ceva zid din pământ armat. Ar fi nevoie de o poza de sub pod. Oricum sau mișcat cu talent la aceasta lucrare.  Spera sa facă la fel pe ciocul de 3 km și sa nu o lălâie 22 de luni ca nu am de ce. De ce sa nu speram la o inaugurare chiar peste exact un an?
Drumurile noastre POATE;

TibiV

Un an ?!?!?!...
Ce zici de martie-aprilie ?...
Cât Doamne să chinuie un întreg norod ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Eu vb de cei 3 km de autostrada. Chiar nu poate fi gata în 3 luni de cvasi iarna și după aia multe ploi. Basca ca trebuie și ceva proiectare.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

:lol:

Eu vorbeam strict de DNCB, tu ai vorbit mai "cuprinzător"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Oare se pot amenaja puncte de intoarcere pe DNCB (si pe alte drumuri cu 4 benzi, unde nu se pot amenaja un nod complet..ex. CF care limiteaza DNCB, sau chiar un rau):


intrarea ar trebui facuta inainte cu cateva sute de metri, iar virajul sa fie permis doar la dreapta. Cei care vor sa o ia la stanga, sa fie nevoiti sa treaca prin acest punct de intoarcere.

Practic este asemanator cu ce a propus @vancouver acem ceva timp, dar care implica doua bucle supraterane.

Pentru a fi construite ar trebui mutat axul drumului si ceva exproprieri. Daca se incadreaza in 50X200m atunci cred ca este ok...dar asta ne-o poate spune doar un specialist care sa calculeze razele necesare pentru intoarcerea unui camion.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

rocklee

dr4qul4 ...la asa ceva ar trebui si semn de circulatie special ....si pre semnalizat bine ...sa nu fie capcana pentru vitezisti ... :D

dr4qul4

Pt mersuk inainte nu arfi o problema, mai greu cu schimbatul benzilor. Ar avea insa spre 500 m in lungime si 50 latime.
Dar totul e facut la sol.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AdrianB1

#239
Quote from: dr4qul4 on December 26, 2015, 12:23:51 PM
Pentru a fi construite ar trebui mutat axul drumului si ceva exproprieri. Daca se incadreaza in 50X200m atunci cred ca este ok...dar asta ne-o poate spune doar un specialist care sa calculeze razele necesare pentru intoarcerea unui camion.
Se incadreaza: in zona ingusta ai 6x3.5m, adica 21 de metri, in zona larga ai 4x3.5 + 25 = 39 metri. 25m e o estimare, rata de viraj gasita de mine pentru un camion Volvo cu 3 axe (nu autotren) e 22 de metri intre ziduri cu 20.5 diametrul efectiv al rotatiei pe asfalt. Un autotren are raza de viraj chiar un pic mai mica pentru ca e mai scurt si mai manevrabil capul tractor, iar giratia se face peste centru.

Daca se face chiar o intoarcere cu diametrul de 30 de metri atunci chiar intoarce oricine si ies in total 44 de metri; cu separatoare din beton pentru zona de intoarcere se incadreaza lejer in 50 de metri; la limita, se poate face in doar 40 de metri.