[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Chiar nu-i inteleg de ce nu fac acele bretele.  la mogosoaia ar fi fost 2 (exact ca in desen) si la tunari doar pe partea cu CF.
cu 3 bretele amarate ar fi asigurat fluenta traficului sub DN1. Au loc destul. poate le adauga ulterior.

Ce pot sa remarc... Daca vreau sa ma duc din Bucurestj la Opel (sau oriunde pe dreapta intre dn1 si jandarmeriei) o sa am ceva de ocolit. puteau sa refaca dublul sens pe centura veche, dar aveau nevoie de 1 expropriere (doar teren) la giratoriul tunari.
Dar asta e acum. nu e tragedie.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

esendy

Multumim de planuri!

Mie imi pare un proiect ce va fi benefic. Pacat ca @dr4cul4 e prea inovativ si ii face de rusine pe cei din CNAIR! :P

strainu

Quote from: panzer on April 08, 2017, 08:56:26 AM
Singura directie care acum este dezavantajata (fata de versiunea anterioara) este A3 spre Bucuresti pe DN1.

Păi pentru fluxul ăsta au făcut toată modificarea, că el bloca intersecția  :lol:

Părerea mea e că intrarea pe DN1 nu va fi o problemă atât de mare pentru că în Otopeni pe banda 1 circulă traficul local. Poate că or să fie niște ore mai dificile, dar nu atât de multe ca la giratoriu.

Nasol o să fie pentru B->A1, dacă se va sta la fel de mult la ieșirea în centură (teoretic timpul până la giratoriul Lukoil ar fi recuperat din faptul că nu se mai stă). Având în vedere problema celor din Greenfield, care se revarsă toți în breteaua DN1->CB s-ar putea ca schimbarea să nu aducă fluidizarea sperată. Dezvoltatorul le tot promit un alt drum în centură, dar n-am idee pe unde o să treacă CF.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

voicul

#978
Varianta asta de intrare de pe DN1 pe DNCB nu merge https://www.google.ro/maps/dir/44.5400632,26.0685026/44.5326586,26.0606568/@44.5327441,26.0600675,18.72z ?

Mai exista trecerea la nivel cu calea ferata?

panzer


voicul

#980
Atunci legat de:
Quote from: trainu on April 08, 2017, 12:15:53 AM
- dacă vii de pe DN1 și vrei să intri pe centură spre A1 ai de ocolit până la giratoriul de la Lukoil  (+2500m cf. CNAIR)
Probabil s-a propus varianta asta ca sa nu prinzi bariera (la care nu cred ca se sta prea mult).

Din ce vad aici, cam poti sa intrii pe strada si cu camion (cred ca si cu tir de pe banda 2, care oricum sunt exceptie pe acolo).


strainu

#981
Traficul feroviar nu e o problemă majoră acolo, dacă e de așteptat aștepți să cedezi prioritatea mașinilor care vin cu 90-100 km/h în zonă. Pentru TIR-uri ar mai fi și problema că cel mai probabil nu pot întoarce pe o singură bandă. Eu unul nu mi-aș risca viața pe acolo, aș prefera ocolul, dar înțeleg de ce unii ar vrea să "optimizeze" traseul.

Soluția dvs. merge însă numai dacă vii pe DN1 dinspre Ploiești, nu și dacă vii dinspre București. Pentru acel sens nu există decât alternative prin Otopeni care te scot tot la Lukoil.
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

cezar-mario2012

 Linia Cf este dezafectată, mai bine zis dezmembrată de băieți cu fer :king:

panzer

Nu se poate iesi in DNCB acolo decat cu autoturisme si cu riscuri. Doar cand cineva intra sau sunt pietoni pe trecere. Nu exista bariera la trecerea la nivel.

Sub DN1, Dimar lucra de zor. Bordurile aproape arata ca in noul plan. Era si un finisor acolo. In ritmul asta in cateva zile sub DN1 e gata lucrarea.

carutasul

Fiindcă în dimineaţa asta sunt la capitolul whishful thinking, mă gândeam ( de alaltăieri când am prins o coadă de zile mari la Berceni) de ce nu se pot separa cele două intersecţii majore ( Popesti-Leordeni şi Berceni) de restul proiectului centurii şi încerca una din cele două variante:
1. Licitarea separată a supratraversării cât mai repede, proiectată "future proof", pentru o centură cu două benzi pe sens
2. Construirea unor supratraversări provizorii ( este posibil cu o structură de metal, eventual demontabilă? ) pentru situaţia actuală, cu o bandă pe sens. Având în vedere că probabil situaţia va mai persista cel puţin 10 ani, mi se pare că o soluţie temporară şi-ar "scoate banii"  , si nu ar trebui să fie perfectă, ar funcţiona rezonabil şi fără bandă specială pentru stânga asa cum văd la Bragadiru. Câteodată se adună câteva maşini, dar oricum e ok.

alexbb

Solutia de la Otopeni este clar mai buna decat ce aveam.
De-acum putem sa ne gandim la urmatorul blocaj major. Viitorul 'gat' se va forma la intersectia cu DN2  :). Acolo se va veni pe 2 benzi, trafic relativ lejer pe asfalt ok, apoi se intra pe o banda, cu asfalt execrabil si in lucru, plus intersectie cu un DN2 foarte circulat. Deja seara blocajul poate incepe dincolo de intersectia DNCB cu A3. Sunt curios ce fel de solutie au acolo in proiectul pentru largirea DNCB intre DN2 si A2?

panzer

Adauga blocajul de la DN1A Mogosoaia, blocajul nou de la A1 (imediat ce se va da in folosinta DN7 - A1)

Nu am vazut nicaieri o plansa cu proiectul a fost trimis in SEAP pentru DN2 - A2. Sunt unii colegi insa care jura ca va fi mai bine gandit decat cele facute pana acum. Eu unul ii cred.  O:-)

@cezar-mario2012 - CF pe acolo nu este dezafactata. Din cand in cand se mai observa cate o drezina care isi face drum pe acolo. Doar partea electica a cazut prada amicilor cu fer si haur.

horatiu.cosma

Intersecțiile cu DN 2 și DN 3 sunt proiectate exact cum e acum intersecția dintre centură și DN1 (considerând că sunt posibile relațiile de stânga). Singura intersecție reproiectată decent e cea cu DJ 301, unde e un giratoriu suspendat.

panzer

Multumim Horatiu. Sunt si cate 2 giratorii la Dn2 si Dn 3? La A2 ramane in T ca acum?

Sub DN1 lucrarile sunt aproape gata. Giratoriul vechi este acum format din bidoane. Dimar mai lucreaza doar inspre Mogosoaia pe mijlocul drumului. O sa refaca asfaltul in locul bordurilor de acolo.
Au aparut semnele de circulatie si la Vectra. Cele care semnalizeaza giratia (albastre mari) acoperite cu plastic, cat si cele Cedeaza Trecerea.

Din cauza lucrarilor cozile dinspre Mogosoaia sunt si mai lungi. Evitati pe cat posibil ruta ca pierdeti mai mult de 1h sa treceti de la Mogosoaia spre Tunari.

dr4qul4

#989
Quote from: horatiu.cosma on April 11, 2017, 01:08:04 PM
Singura intersecție reproiectată decent e cea cu DJ 301, unde e un giratoriu suspendat.
De ce ai face giratoriu suspendat acolo? CF nu e lipita de CB si  doar o intersectie in T.
Acolo trebuia facut pasaj simplu peste DNCB sau cel mult pe DNCB ca sa supratraverseze si intrarea ciresilor. Parca vad ca vor pune obligatoriu dreapta pe Splai si sa intorci in giratoriu ca sa ajungi la A2.

LE. My Bad. ma gandeam la drumul de Glina. Acum vad ca ala e DJ301A. Data viitoare o sa ma uit pe maps la indicative. Se pare ca memoria incepe sa ma lase :))
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024