[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

GDPR

Sa ramana si aici:

Quote from: NGC20 on January 19, 2017, 08:50:34 AM
Quote from: NGC20 on November 19, 2016, 08:00:00 PM
"Revizuirea si Actualizarea Proiectului Tehnic - Pasaj Mogosoaia peste DN1A, inclusiv rampele aferente, Bretelele 7 si 8 Obiect 7 intre km 66+540 si km 67+340"

Quote from: NGC20 on August 31, 2016, 03:20:18 PM
Au depus oferte LUCA WAY si SEARCH CORPORATION.

Licitatia a fost anulata in 18.01.2017. LUCA WAY si SEARCH CORPORATION nu au contestat.

QuoteProcedura a fost anulata in baza art. 212, alin 1 lit a) din legea 98/2016, intrucat nicio oferta depusa nu a fost declarata admisibila..

panzer

Yeap. Great!   >:(
Poate a doua oara o sa le dea prin cap sa il scoata la licitatie denivelat pe 3 nivele. Desi slabe sanse sincer. Caci nici printre noi nu crede nimeni ca la DN1A e nevoie de 3 nivele. Decat cei care stau la coada in Mogosoaia in fiecare dimineata.

dr4qul4

Proiectul este pentru pasaj pe DNCB peste giratoriu. Asa a fost desenata centura acolo.

Ca sa se faca pe 3 nivele inseamna sa o ia de la capt cu totul. Si tinand cont ca nu avem nimic in tara pe 3 nivele, care crezi ca sunt sansele sa se miste aici cu talent.
Cu siguranta pana il fac o sa fie neaparat nevoie de 3 nivele. Sau de A0 Nord.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panzer

Avem studiul lui Lucaway pe sud desenat pe 3 nivele. E cel mai recent si ma gandesc ca nu vor sa mai repede greseala de la DN1/DNCB, greseala de care sunt convins acum ca sunt si ei foarte constienti.

Sper ca macar sa faca distanta intre pile mai mare a.i. sa poata face -1 pe directia DN1A mai tarziu. Ideal ar fi intr-adevar sa construiasca peretii mulati ai pasajului de la -1 inaintea pilelor pentru pasajul de la +1, dar n-am vazut niciodata un astfel de nivel de proactivitate la drumarii romani.

Catalin cand mai intra pe aici ne spunea sa nu cerem modificari la proiectele in curs de licitatie, dar acum nu mai este cazul. Clar licitatia a cazut.

Oricum, e doar o speranta. Nu e nici un plan de largire a DN1A in zona. Singurul "tipping point" real este ca podul CF de la de Mogosoaia se largeste a.i. sa faca loc unui drum 2x2 pe sub el. Si aliniamentul caselor in zona sugereaza ca in PUZ e prevazuta de mult largirea la 2x2.

dr4qul4

licitatia a cazut. Dar poate fi oricand reluata. Pentru unul pe 3 nivele trebuie sa faci alt SF. Dar sunt de acord, ca trebuie introduse cerinte prin care sa asigure ca in viitor se va putea face si nivelul -1.
Dar, din dimensiunea giratoriului, cred ca aceste cerinte exista deja. 
In ceea ce priveste centura de sud.....asteptam consultantul ala sa ne spuna ca avem nevoie si de dncb si de A0 in viitor.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

florin74

5 milioane lei  pasaj domnesti.

GDPR

#816
^Asta cred ca ar fi avansul. Bine si asa, daca macar reusesc sa urneasca proiectul anul asta. In schimb alocatia pentru "Completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin construirea sectorului cuprins intre DN 7 - DN 1A" este fix zero. Ma rog, e un credit de angajament, dar care nu isi produce efectele in 2017. Si eu care speram ca anul asta sa avem uzura pe breteaua 4 a pasajului de la Chitila.  >:( Cred ca aici intra si pasajul de la Mogosoaia.  >:(

florin74

Avem 110 mil pe Centura Nord. Cred ca nici pe astia nu o sa ii foloseasca, cat timp DN2-A2 e blocat.

GDPR

#818
Asa si Centura Sud are o alocatie de 106.2 milioane. Crezi ca se va cheltui ceva din suma asta, tinand cont ca licitatia nici macar nu s-a lansat? Pe partea de Nord au de terminat bucata dintre A1 si DN7, asa ca macar o parte din suma se va cheltui, sper ca Delta sa traga tare si sa termine pana la jumatatea anului, cand va fi rectificarea bugetara, ca sa nu avem surprize.

dr4qul4

pai pe sud asteptam consultantul si pe est asteptam sa cante cucu.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

GDPR

Vertatel s-a intors azi la munca, am numarat cam 10 oameni raspanditi prin 3 puncte ale santierului.

lupu.irimie

#821
Gasit azi, in Ziarul Financia
Cei aproape 47 km din Centura de Sud a Capitalei, între Autostrada A2 şi A1, va costa, potrivit estimărilor Ministerului Transporturilor, 965 de milioane de lei. Din această sumă, până acum ministerul a plătit 60 mil. lei până la finalul lui 2015 şi 133.000 de lei anul trecut.
Anul acesta Ministerul va aloca numai 106 mil. lei, adică puţin peste 10% din valoarea totală a proiectului. Mai mult, potrivit planului, anul viitor nu se va aloca niciun leu, aproape 250 mil. lei în 2019 şi 550 mil. lei în 2020, adică, cel mai probabil, potrivit prognozelor abia peste patru ani se va circula civilizat între cele două autostrăzi prin partea de sud a Capitalei.
De asemenea, pasajul de la Domneşti de pe Centura Capitalei, care ar fi fluidizat traficul într-una din cele mai aglomerate zone din România, este de asemenea abandonat, iar finalizarea sa este amânată pentru după 2020, ceea ce va însemna zeci de milioane de euro pierdute de către companiile de transport care vor avea camioanele blocate în acea zonă.
Pasajul a fost anunţat cu surle şi trâmbiţe de CNADNR la finalul lui 2015, în condiţiile în care despre un pasaj în acea zonă se discută încă din 2009, iar în 2013, când primarul de atunci, Sorin Oprescu, alături de Victor Ponta, Dan Şova şi Gabriela Vrânceanu-Firea, a anunţat că va fi gata în cel mai scurt timp.

Potrivit proiectului de buget de la Transporturi, din aproape 249 mil. lei cât va costa viitorul sens giratoriu de la Domneşti, anul acesta se vor aloca 5 mil. lei din credite bugetare şi 146,5 mil. lei credite de angajament, iar abia dupa 2020 se vor livra şi restul de 101 mil. lei, ceea ce înseamnă că cel mai probabil în 2021 va fi gata. La trei ani după primul deadline comunicat de compania de drumuri. În ceea ce priveşte planul unei autostrăzi prin partea de sud a Capitalei, care să lege A1 de A2, proiectul este trimis guvernului care se va afla la Palatul Victoria după anul 2021, până atunci actualul cabinet neavând intenţia de a continua proiectul.
Centura ocolitoare între autostrada A1 (Bucureşti - Piteşti)  şi DN7 (Chitila) va fi gata, în cel mai bun caz, în prima parte a acestui an, însă des­chiderea drumului la două benzi pe sens de­pinde de companiile de utilităţi. De partea cealaltă, între DN 2 (Afumaţi) - A2 (Bucureşti - Constanţa), în decembrie anul trecut s-a realizat verificarea şi  aprobarea proiectului tehnic, acestea fiind urmate de întocmirea documentaţiei de licitaţie. Licitaţia pentru execuţia lucrărilor ar trebui lansată luna aceasta sau în februarie, iar termenul estimat de finalizare este semestrul al doilea al acestui an.
Noul ministru al transporturilor, A­lex­an­dru Cuc, spunea că nu promite niciun kilo­metru nou de autostradă în acest an, cu toate că, cel puţin teoretic, anul acesta ar trebui să aducă cel puţin 100-150 km de drum de mare viteză. În plus, bugetul Ministerului Trans­por­turilor a crescut la peste 13,7 miliarde de lei, faţă de circa 8,5 mld. lei cât era bugetul minis­terului în 2016. Din această sumă 4,3 miliarde de lei merg anul acesta către cons­truc­ţia de autostrăzi şi centuri ocolitoare, bu­get care creşte de la 1,74 mld. lei cât a avut în 2016.
Potrivit proiectului, obiectivele prioritare ale ministerului pentru anul 2017 şi perspectiva pentru 2018-2020 sunt lucrările la autostrada Constanţa - Nădlac (coridorul IV), finalizarea autostrăzii Lugoj - Deva, finali­zarea lucrărilor la autostrada Transilvania; demararea lucrărilor la autostrada Sibiu - Piteşti şi finalizarea autostrăzii Sebeş - Turda. De asemenea, ministerul vrea să continue proiecte ,,îngheţate" precum centurile ocolitoare de la Buşteni şi Comarnic, care ar mai elibera traficul de pe Valea Prahovei, dar şi finalizarea al­tor centuri precum cea de la Suceava, Tg.- Mureş, Bacău, Carei, Mihăileşti (Giurgiu), Tg.-Jiu, Câmpina sau Săcuieni. De asemenea, ministerul vrea să aloce bani în acest an pentru reabilitarea şi modernizarea Transfăgă­răşanului şi Transalpinei.

Sursa : http://www.zf.ro/auto/ministerul-transporturilor-abandoneaza-centura-capitalei-lucrarile-vor-fi-realizate-dupa-2020-pana-atunci-sudul-este-abandonat-haosului-prafului-si-aglomeratiei-16121706
"Only the shadows know"  - daca, si cand o sa avem infrastructura!

Goldmund

#822
Trebuie cu mahnire sa constatam ca nici un guvern din istoria Romaniei moderne(si nu doar cea post revolutionara) nu s-a zbatut pentru o infrastructura rutiera moderna, moderna nici macar  la nivelul tarilor "fratesti" din fostul CAER(Cehoslovacia - azi doua tari - Polonia, Ungaria, Bulgaria, fara URSS), insa delasarea totala a tuturor politicienilor fata de DNCB este de neiertat.
Actualul partid de guvernamant nu are si nu a avut pe listele de prioritati...infrastructura. Niciodata!
Asadar, asteptarile noastre nu sunt uriase, mai ales acum. Dar DNCB ar trebui macar spre orizontul apropiat al anului 2020 -  tara fiind in UE - sa fie o prioritate absoluta.

dr4qul4

avem alocati 106 mil lei in 2017. Vi se par putini? Nu avem nici macar o licitatie. Care credeti voi ca sunt sansele sa se semneze ceva anul acesta?
O sansa mica pentru semnare o are doar bucata pana in DN5.Dar atat de mica, incat mai mult de avans nu cred ca vom vedea aici. Iar cele 106 mil ar tb sa ajunga.
Intre DN5 si A2 asteptam "consultantii"


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: lupu.irimie on January 26, 2017, 05:27:55 PM
Gasit azi, in Ziarul Financia
http://www.zf.ro/auto/ministerul-transporturilor-abandoneaza-centura-capitalei-lucrarile-vor-fi-realizate-dupa-2020-pana-atunci-sudul-este-abandonat-haosului-prafului-si-aglomeratiei-16121706

MT a "raspuns" Ziarului Financiar"
http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/comunicat-de-pres%C4%83-26012017#/0
Quote
Comunicat de presă 26.01.2017
La sediul CNAIR Central a avut loc întâlnirea întreMinistrul Transporturilor, Răzvan Cuc, directorul general al CNAIR, Ștefan Ioniță și reprezentanții direcțiilor regionale.

Au fost discutate obiectivele companiei și s-a subliniat faptul că prin proiectul legii bugetului de stat, în anul 2017, sunt asigurate sursele de finanțare pentru toate proiectele cuprinse în actualul Program de Guvernare.

Pentru proiectele aflate în faza de execuție, prioritare pentru companie, CNAIR a prevăzut în buget sumele necesare realizării acestora distinct la anexele cod 3/24/29. Pentru proiecteleîn pregătire (ex. Comarnic-Brasov, Targu-Mures-Iasi-Ungheni, Ploiesti-Buzau-Focsani-Bacau-Pascani) sumele se regăsesc la Poziţia C Alte cheltuieli de investitii litera c. Acestea cuprind, potrivit legii finanțelor publice, cheltuieli pentru elaborarea studiilor de prefezabilitate, a studiilor de fezabilitate, a altor studii aferente obiectivelor de investiţii, inclusiv cheltuielile necesare pentru obţinerea avizelor, autorizaţiilor şi acordurilor prevăzute de lege.

De asemenea pentru Centura București (existentă) este prevăzută suma de 106.209 mii lei cuprinsă la titlul 58, fonduri externe nerambursabile – POIM. Pentru Centura de Sud (la profil de autostradă) este prevăzută suma de 5.000 mii lei pentru un contract de consultanță (asistență tehnică, financiară și juridică) pentru proiectul de concesiune Autostrada de Centură București Sud. În ceea ce privește Pasajul suprateran pe DJ 602 / Centura București – Domnești sunt prevăzute credite bugetare de 5.000 mii lei și credite de angajament necesare semnării contractului în valoare de 146.492 mii lei. La această întâlnire s-a subliniat faptul că, pentru realizarea obiectivelor de infrastructură prevăzute în planul de guvernare, este necesar ca proiectele în lucru să fie monitorizate, activitatea să fie transparentizată, iar soluțiile să fie ferme și rapid adoptate.

"Cer, atât directorului general al CNAIR, cât și directorilor regionali, o monitorizare permanentă a lucrărilor din teren și nu din birou, pentru a preveni eventualele blocaje", a spus, la finalul întâlnirii, Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc.

În perioada imediat următoare, după aprobarea bugetului, compania va prezenta detaliat stadiul proiectelor.

Deci ZF are dreptate...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)