[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

#1635
A naibii poteca cum s-a intersectat ea tocmai cu linia de cale fereata. Cred ca s-a crezut in Chiajna - B.  :)

Are logica ce zici tu, dar pana sa se rezolve cu pasaj (minim 10 ani?), o faci din carpeli si salvezi ... cate minute salvezi acolo la ce trafic este?

dr4qul4

Sa nu va plangeti ca nu aveti bani. Sau tot bugetul merge la echipa de fotbal?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

irirat

^Asta a fost gratuita  :D
DJ601A (cel care intersecteza calea ferata) este in administrarea Consiliului Judetean Ilfov.
Au anuntat cu mandrie asfaltatarea lui de acum 2 saptamani: https://www.facebook.com/TNL.Chiajna/posts/1991080391164119

Okesz

Carpeala de la trecerea la nivel de cale ferata nu a ajutat traficul din zona, tot cu 10 - 15 km/h se trece (in loc de 5 km/h), deci se formeaza coloane in continuare, degeaba in rest asfaltul este ca-n palma.

vreausosele

Quote from: irirat on November 19, 2017, 10:53:25 PM
^Asta a fost gratuita  :D
DJ601A (cel care intersecteza calea ferata) este in administrarea Consiliului Judetean Ilfov.
Au anuntat cu mandrie asfaltatarea lui de acum 2 saptamani: https://www.facebook.com/TNL.Chiajna/posts/1991080391164119
S-a asfaltat atat de bine incat au inaltat asfaltul cu vreo 10 cm si gurile de canal au ramas la acelasi nivel. N-ai cum sa treci peste gurile de canal prin Chiajna acum.

panzer

Quote from: Okesz on November 20, 2017, 08:46:17 AM
Carpeala de la trecerea la nivel de cale ferata nu a ajutat traficul din zona, tot cu 10 - 15 km/h se trece (in loc de 5 km/h), deci se formeaza coloane in continuare, degeaba in rest asfaltul este ca-n palma.
Se poate te rog sa te opresti pentru cateva poze? Merci.

Okesz

Eu trec pe acolo in fiecare dimineata pe la 06:45 si pe langa faptul ca este intuneric, sincer ma si grabesc.
Dar pur si simplu sa-ti inchipui dalele vechi aduse cat-de-cat la nivelul sinelor (dar nici vorba de covorase din cauciuc, adica cum ar trebui sa arate o trecere moderna).

voicul

Nu e bai ca e intuneric. Peste 8 luni va fi lumina si mari schimbari nu cred ca se mai fac.  :)

(E doar misto de Doreii din conduceri si de pe santier. In nici un caz nu e repros sau sugestie de obligatie)

vreausosele

Stie cineva daca se lucreaza la podul de la Chitila si daca e vreo sansa sa se dea drumul la circulatia pe doua benzi anul asta?

horatiu.cosma


Eduard87

Se lucreaza sub pod la Chitila, la 6.50 era actiune in santier. Din pacate am poze din distanta, pentru ca langa santier e unitate militara, si nu m-au lasat sa pozez. Am 3 zoom-uri de la 50 de metrii. Se consolideaza piciorul podului in cauza. De asemenea in Chiajna s-au apucat sa aduca la nivel gurile de canal.

Toate bune!

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk


Ionut

Declaratie oficiala CNAIR, ieri la SCS Transport:

DNCB intre A1 si DN7 gata 100% in 2018, undeva in perioada aprilie-mai.

Okesz

Quote from: Eduard87 on November 23, 2017, 07:21:47 AM
Se lucreaza sub pod la Chitila, la 6.50 era actiune in santier. ....
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Esti sigur ca se lucreaza la reabilitarea pilei si nu doar au pus structura aceea metalica sa contribuie la sustinerea podului?
Nu sunt constructor, dar aia clar nu este o schela ci un reazam pentru pod, iar pentru o renovare a pilei ar trebui sa existe o amenajare mai mare de santier.
Or, acolo sunt doar o gramada de masini parcate ale celor care lucreaza probabil in unitatea militara...

Eduard87

Salut,
Da, sunt sigur ca se lucreaza la reabilitarea pilei;

Pun mai jos recomandarile regasite in Nota de constatare  incheiata in data de 26.04.2017 (pg. 11/30 http://www.drdpb.ro/filemanager/2017/LUCRARI/Pasaj_CB_km_63___Chitila/Pasaj_CB_km_63_Chitila.pdf )

Nu sunt de specialitate insa, din recomandarile de mai jos, imi dau seama ca cel putin primii trei pasi erau facuti.


Cat despre dimensiunea santierului, din Cerintele Beneficiarului inteleg ca nu este ceva amplu;








Powered by API/PUM imgur uploader

Okesz

Multumesc pentru lamuriri!
Sper sa se termine cat mai repede lucrarea, in fiecare dimineata si seara (in special) coada se intinde pe 2 benzi cel putin de la Autoklass (daca nu chiar de la Petrom) pana la podul acesta.