News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

voicul

Nu stiu cat e refuz sau cat e: giratoriu cu cate o iesire din m in m ... mai rar.
Ultima data cand am trecut pe acolo nu am inteles care este iesirea spre Ploiesti si cand m-am prins eram deja incadrat pe DNCB.

AdrianB1

Bucata pe 4 benzi dintre A1 si apeductul de langa Dragomiresti e pictata ... cu picioarele vecinei. In primul rand ca e marcata fara cap, de pilda giratoriul tangential de langa Carrefour are pe linia dreapta spre Dragoriresti marcaje ca si cum benzile 1 si 2 ar face stanga (de ce ar face cineva de pe banda 1 vreodata stanga? chiar asa mare trafic de stanga e acolo?), iar liniile trasate tremura rau de tot, sunt in zig-zag sau, in curbe, formate din linii frante succesive. Inteleg ca e doar un marcaj temporar, dar asta nu inseamna ca trebuie facut in bataie de joc.

Iar la apeduct imbecilul care se ocupa de semnalizare ar putea fi spanzurat si expus pe marginea strazii ca exemplu de prostie: se vine pe 2 benzi pe sens si brusc, fara presemnalizare si fara nici un indicator sau marcaj de drum ingustat se trece pe o banda. Cine are prioritate de incadrare, cine merge pe banda 1 sau cine merge pe banda 2? Nu se stie, drept pentru care acolo e o gatuire artificiala mai mare decat era cazul.

stangabriel

#1202
@panzer

Pe str Garii in Otopeni sunt imediat 2 bumpere.

Apoi pe contrasens am vazut 3 masini care se intorceau spre Dn1 pe aceleasi sens in care au intrat in centura. Tocmai de aceeasi am vazut ca au lasat doar 1 banda iesire spre centura dinspre Dn1

panzer

#1203
@AdrianB1 - eu am fost un pic mai plastic. Am pus poze cu marcajul sa priceapa lumea cat de vraiste este intersectia DNCB A1. Nu a fost nici o remarca a nimanui din pacate timp de 1 saptamana.

De asemea cred ca vom avea o noua solutie cu 2 giratorii: unul cel de la Renault, celalat il vor face spre Domnesti. Altfel cozile de la DN1 DNCB le vom vedea de 2 ori mai mari la A1 DNCB.

In varianta finala cred ca acel stanga la Dragomiresti spre Chiajna va fi interzis cu separatori, in favoarea intoarcerii la Rompetrol.

@stangabriel: aha. Pe strada garii se intorcea lumea. :) Acolo se poate intr-adevar. In cele 3-4 ori cat am stat la coada acolo de aici mi s-a parut a veni blocajul. Cei care insista sa intre pe strada Garii, desi nu e loc. Nu am vazut niciodata coada prin dreapta hobanatului, si evident nici in fata pe DNCB spre Mogosoaia.

In alta ordine de idei, acum nu mai vad niciodata coada pe Aleia Teisani. De ce ar mai insista Greenfield pt o noua iesire direct in DNCB? (e retorica intrebarea).

AdrianB1

Imi pare rau ca nu am putut face poze, nu eram cu motocicleta mea ci cu masina cuiva si nu avea camera montata pe bord. Incerc sa trec zilele urmatoare cu motocicleta la o ora la care sa se poata vedea situatia fara sa fie acoperita de o mare de masini si camioane.

Nu comentez giratoriile, ci presemnalizarea, indicatoarele si marcajele lipsa sau facute in bataie de joc. E vorba pana la urma de siguranta rutiera, nu de altceva.

stangabriel

Mai sunt de montat aprox 300 m de parapeti de beton pana la Mogosoaia. Macar au montat  elemente reflectorizante pe mijloc.

Intersectia DN1 cu Centura goala.

Cine stie, de la Otopeni spre est, erau lipsa 2 km de parapeti. Acolo au pus ceva?

Okesz

Au pus (inainte si dupa OMV ca pana acum erau doar in dreptul OMV), dar sunt bidoane din alea de plastic nu parapeti NJ.
Pe portiunea intre Tehnologica si Meva (inca nedeschisa traficului) drumul coboara usor apoi iarasi urca, creand o "vale" in care s-a facut ditamai balta, apa refuland din canal (canal care are si el o portiunea mai joasa de unde n-are cum sa se deverseze apa...).
Deci la ploi mari ne putem astepta la acumulari de apa (mai este o portiune joasa chiar inainte de rampa de la Dragomiresti unde se unesc cele 2 cai de rulare).

In alta ordine de idei, am o presimtire: astia undeva in toamna vor termina cu chiu cu vai calea noua de rulare intre Chitila si Dragomiresti, apoi vor inchide calea (soseaua) veche pentru a face podetul de la Autoklass si sa puna stratul de uzura + montat parapeti.
Inchiderea caii vechi de rulare va pica fix pe septembrie - octombrie dupa parerea mea si in ritmul obisnuit de lucru vor dura vreo 2 luni lucrarile.
Eu zic ca in decembrie vom sta iarasi cu sufletul la gura sa vedem daca se deschide traficul pe 4 benzi (ca si anul trecut).

panzer

Eu cred ca intre Dragomiresti si Chitila vor muta mai intai traficul pe noul traseu, inainte de a deschide pe 4 benzi. Mai sunt locuri sensibile pe traseul vechi.

Ritmul de lucru e jalnic intr-adevar in continuare. Nu il vor termina anul acesta decat daca ii apuca iarasi harnicia in plina iarna.

Si e normal sa se inunde santierul la o ploaie ca cea de ieri. Sistemul de drenaj sigur nu e complet. Mai sunt chiar si rigole de facut.

NGC

Quote from: NGC20 on June 30, 2017, 10:56:04 AM
Quote from: NGC20 on June 17, 2017, 03:55:35 PM
Quote from: NGC20 on May 17, 2017, 07:45:23 AM
A fost lansata astazi licitatia "Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A2 km 23+600 si A1 km 55+520" - Lot I: Amenajare nod rutier CB - DN4 (Oltenita) km 29+500 - km 33+190;Lot II: Amenajare nod rutier CB - DJ401 (Berceni) km 33+190 - km 35+600".

Valoare estimata lot 1: 216.682.448,01 RON fara TVA
Valoare estimata lot 2: 179.286.280,21 RON fara TVA

FIDIC: Galben
Termen depunere oferte: 04.07.2017

Am uitat sa va zic si aici ceva. Noroc cu bogdix ca mi-a adus aminte de ei in topicul VO Timisoara Sud. :)

Tot CONSITRANS a contestat si aici.

Cum era de asteptat, avem si aici o prima amanare. Noul termen pentru depunerea ofertelor este 19.07.2017.

La fel ca si la VO Timisoara Sud, contestatia CONSITRANS a fost respinsa.

stangabriel

Avem contact. Dupa peste 10 ani parapetii au atins scuarul de la Mogosoaia. Daca nu se schimba intersectia cu Dn1, nu cresteau nici parapetii, indiferent de cata ploaie ar fi fost.

Okesz

Quote from: panzer on July 04, 2017, 11:14:47 AM
Eu cred ca intre Dragomiresti si Chitila vor muta mai intai traficul pe noul traseu, inainte de a deschide pe 4 benzi. Mai sunt locuri sensibile pe traseul vechi.
Pai chiar asta ziceam si eu, ca nu vom vedea prea curand circulatie pe 4 benzi, doar pe cele 2 benzi nou construite...

Quote from: panzer on July 04, 2017, 11:14:47 AM
Si e normal sa se inunde santierul la o ploaie ca cea de ieri. Sistemul de drenaj sigur nu e complet. Mai sunt chiar si rigole de facut.
Sa mai explic odata: santul (rigolele) au capetele mai sus decat sectiunea centrala, deci apa pur si simplu nu are unde sa se scurga decat sa dea pe afara cand atinge nivelul peretilor rigolei.
Doar daca pe cel mai de jos punct fac o scurgere in lateral spre camp, ceea ce nu cred fiindca fix in zona centrala, inundata, rigolele sunt finalizate.
Nu sunt drumar, dar dupa parerea mea la un drum nou construit la campie nu ai voie sa faci suisuri si coborasuri, trebuie sa nivelezi terenul sau sa compensezi diferentele astea mici de nivel prin fundatie.

panzer

Ok. Nici eu nu sunt drumar. :)
Mai urmeaza si stratul de uzura. Poate asa ajung rigolele sub nivelul drumului. Chiar asa nu cred sa il fi proiectat.

Si in dreptul Tehnologica drumul coboara foarte mult. Si acolo se va strange apa.

Oricum la ploile astea toata lumea s-a prins cat de slab sunt proiectate drumurile noastre dpdv al evacuarii apei. Pe Dn7 in Tartasesti e chiar crima si pedeapsa. Apa balteste pe carosabil la 2 zile dupa potop cand restul drumului e uscat. Cine nu stie intra cu 80kmh direct in balta si evident si in casele oamenilor. Ca sa folosesc o expresie "plastica" a unui coleg forumist "Pe proiectant/execuant/beneficiar l-as spanzura si pune in dreptul baltilor!"
Basca este ca drumul are canalizare facuta, dar nu au mai executat si bazinul de retentie. Au dat drumul asa si de 10 ani oamenii si-au cumparat pompe si ii vezi pe toti cum evacueaza apa din curti dupa fiecare ploaie. Dar asta e.
Exemplul pozitiv este DN2 (dupa Urziceni) care si pe potop evacueaza bine apa dupa carosabil. Dar acolo proiectantul a fost francez. Nici nu-i de mirare ca s-a retras din Romania dupa o singura lucrare.

GDPR

Din intelepciunea premierului Tudose: Firea are dreptate ca Bucurestiul e Capitala. Nu e important cine o are, important e s-o avem cu totii

Premierul Mihai Tudose a avut miercuri mai multe interventii televizate, in care si-a expus ideile despre unele proiecte de infrastructura oferind adevarate perle de intelepciune.

Seful Guvernului a spus ca Gabriela Firea "are dreptate" cand spune ca Bucurestiul este Capitala, ca nu e important "cine o are" (cu referire la centura Capitalei), ci "sa o avem cu totii", si i-a cerut ministrului Transporturilor, Razvan Cuc, vizite "inopinante" pe santiere.

In cadrul unei conferinte de presa comune cu ministrul Cuc, premierul a fost intrebat daca metroul si centura Capitalei vor trece in administrarea Primariei Generale, in conditiile in care mai sunt ani multi de lucru la cele doua mari proiecte de infrastructura.

"Se va lucra cu vizite periodice intre Capitala si minister - ori la minister, ori la primarie. Fiindca doamna primar general are dreptate cand spune totusi ca Bucurestiul este Capitala, este cel mai mare oras al tarii, cei mai multi oameni care au asteptari aici, este motor economic al Romaniei.
Stabilim un cadru institutional, fiindca nu putem sa stabilim noi doi (Tudose si Cuc - n.red.) acum cu metroul. Specialistii vor gasi solutii pe baza acordului si a principiului de colaborare dintre cei doi actori - primarie si minister. Valabil si la centura", a spus seful Executivului.
De asemenea, acesta i-a cerut ministrului "un sistem de verificare, de vizite inopinante pe santier", dar si anuntarea celor care "nu fac treaba" si sanctiuni administrative sau contractuale "acolo unde se poate". Cuvantul corect este "inopinat", ceea ce inseamna "neprevazut, neasteptat".

Referitor la centura Capitalei, Tudose a spus, ulterior, ca nu contreaza "cine o are", ci important este "sa o avem cu totii".

"Centura este mai complicat si am picat de acord ca vom face o analiza. Cei de la Transporturi si specialistii de la Capitala vor face o analiza sa vedem cum va fi mai bine, ca nu e important cine o are (in administrare - n.red.), important este sa o avem cu totii, sa fie bine", a declarat premierul, dupa o intalnire cu edilul general si cu cei sase primari de sector.

Ziare.com

Beyond  :help:

TibiV

Sa fie bine ca sa nu fie rau.... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

Iarna nu-i ca Vara.
Centura nu avem nici unii. Altceva avem cu totii!