News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

voicul

Planul era de cand a inceput Greenfield, dar avand drumul prin padure nu s-au agitat.
Acum sunt 4 - 5000 de oameni si o iesire nu ajunge.

Eu am fost mirat ca e posibil sa dea o aprobare pentru trecere peste calea ferata, dar tinand cont ca nu e prea circulata ...

AdrianB1

Quote from: stangabriel on June 28, 2017, 09:56:21 PM
Si ca tot vorbim de giratorii pe drumuri de capacitate si viteza mare, invatati-va macar apropiatii: va rog, nu mai taiati giratoriul . Se fac si accidente, nici nu prea poti sa te bagi daca nu ai viteza. Esti pe banda 2 , in giratoriu 2 iesi tot pe 2. Asa mai incap si alte masini pe langa tine, ca nu e al tau cand esti in el.
Mai bine sa nu invete pe nimeni sa iasa din giratoriu pe banda 2, ca poate cel de pe banda 1 nu iese si se lasa cu tamponari. Cine vrea sa iasa din giratoriu sa se incadreze pe banda 1 inainte de iesire si apoi sa iasa linistit, marcajele din giratorii in Romania rareori sunt pentru turbogiratii si cele de pe DNCB sigur nu sunt.

voicul

NU s-au produs minuni. Coloana a ramas spre A1. Mai sunt totusi lucrari in zona, deci poate o sa fie si mai bine.

Eu as inchide intrarea dinspre Ploiesti spre DNCB dupa ce ai trecut podul. Cine vrea sa intre pe DNCB de acolo sa intre inainte de pod.

ticker

#1188
Quote from: Okesz on June 28, 2017, 01:06:50 PM
Din poza ta nu se vede ca in special dimineata si dupaüamiaza coada se intinde pana pe A1 in dreptul la Kika, uneori chiar pana la pasajul peste CF de la Ciorogarla.
Si aceasta situatie nu se va schimba nici dupa reconfigurarea intersectiei, ba din contra.
Cei care vor veni pe 2 benzi dinspre Chiajna se vor ingramadi pe o singura banda spre Domnesti, si coada spre Domnesti va incepe cel putin de sub A1.
Iar cei care vor dori sa faca stanga spre Chiajna nu vor putea de coada sus mentionata (si lipsa evidenta de vizibilitate ...).

In alta ordine de idei, acum ca au pus parapeti New Jersey intre rondurile Gara Otopeni si cel spre Mogosoaia, nu inteleg ce mai asteapta cu reconfigurarea intersectiei de sub DN1.

Asa e, pana nu se reconfigureaza intersectia ca pseudo-sens giratoriu sun A1 SAU sa se scoata intersectiile la stanga de sub A1 prin cele 2 giratorii (unul la Renault si celalalt spre Domnesti pe DNCB) din proiect vor fi blocaje mari...

Referitor la pseudo-giratoriul dub DN1 cred ca asteapta vreun aviz ca sa il "inchida" (adica sa elimine virajele la stanga).
Sau sa se obisnuiasca soferii o vreme cu intrarea in Bucuresti prin giratoriul de la Gara Otopeni (se iese pe DNCB si se "urca" pe DN1 pe pasajul Otopeni) / respectiv sa o ia pe DN1 in directia Ploiesti tot pe acolo.

L.E. Acum am citit ca s-a inchis in final...


voicul

#1190
Se stie unde ar veni acest giratoriu din directia Domnesti? Aproximativ cati m/fata de bretea iesire de pe A1?

L.E - alta problema:
Deci minunea nu a tinut, dar au scos coloana de pe DN1. Au mutat-o (evident, doar nu spera cineva ca nu mai sunt blocaje) pe 2.5 km in directia Tunari - A1, rond LukOil.

Nu sper la asa ceva: un hobant gigantic nu se putea face si peste pod DN1, dar un pasaj pe sub rond LukOil ar rezolva definitiv problema acolo.
Se poate face asa ceva?

stangabriel

Fix asta voiam sa spun. Coada este imensa. aproape 3 km. Ce conteaza , nu se vede aglomeratia din DN cand mergi la munte. Sa stea masinile pe camp. Cunscatorii o sa mearga prin Tunari si Otopeni. Google arata 10 minute in coada. Nu cred. Dar per total, din 3 cozi, a ramas una mare.

voicul

#1192
Unii ar putea zice:
1<3 - deci e reusita.
Nu se vede nici din DN1 si nici de pe A3 ... nici macar de la Tunari. Doar cu GPS-ul o gasesti - deci reusita.

Concluzia: cam tot timpul va fi aglomerat acolo si pana se va mai face ceva in zona respectiva ... vroiam sa zic ca va dura, dar va veni probabil iesirea de la Greenfield :)

dr4qul4

acolo singura solutie este cea a unui pasaj denivelat. Doar ca e extrem de greu de facut. Eu inca vad ca pe o solutie, ingroparea sensului DN1A-A3.
O alta solutie ar fi un pasaj peste DNCB si CF intre Greenfield si strada Garii Otopeni (sau putin mai la est unde e mai mult loc).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stangabriel

#1194
E panica sub Dn1. Oamenii se opresc  si intra pe contrasens. E haos.  UNDE E POLITIA ACUM SA AJUTE??????????  Apoi si oamenii aia, ce cred, ca drumul asta e cu sens unic pana la Timisoara.  Mergi pana intorci.

NGC

Quote from: NGC20 on June 17, 2017, 03:55:35 PM
Quote from: NGC20 on May 17, 2017, 07:45:23 AM
A fost lansata astazi licitatia "Largire la 4 benzi a centurii rutiere a Municipiului Bucuresti Sud intre A2 km 23+600 si A1 km 55+520" - Lot I: Amenajare nod rutier CB - DN4 (Oltenita) km 29+500 - km 33+190;Lot II: Amenajare nod rutier CB - DJ401 (Berceni) km 33+190 - km 35+600".

Valoare estimata lot 1: 216.682.448,01 RON fara TVA
Valoare estimata lot 2: 179.286.280,21 RON fara TVA

FIDIC: Galben
Termen depunere oferte: 04.07.2017

Am uitat sa va zic si aici ceva. Noroc cu bogdix ca mi-a adus aminte de ei in topicul VO Timisoara Sud. :)

Tot CONSITRANS a contestat si aici.

Cum era de asteptat, avem si aici o prima amanare. Noul termen pentru depunerea ofertelor este 19.07.2017.

GDPR

In sedinta de guvern de azi s-a adoptat o HOTĂRÂRE pentru modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 750/2010 privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică ,,Modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului București între A1 – DN 7 și DN 2 – A2"

lovalova

#1197
^
adrian, poti explica un pic ce inseamna/ce impact are asta?

Goldmund

Din pacate, e nevoie mereu de o "modificarea și completarea Hotărârii Guvernului nr. 750/2010 privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată ", de ex. pe un coridor nou de autostrada/sosea expres, CF e nevoie de alta "modificarea și completarea Hotărârii Guvernului...privind declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată "....
In cazul nostru e vorba de ex. la art.2,1
"Se aprobă declanșarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată, care fac parte din coridorul de expropriere aferent, situate pe amplasamentul lucrării de utilitate publică "Modernizarea Centurii Rutiere a Municipiului București între A1-DN7 și DN2-A2", completat potrivit art. I pct. 1, expropriator fiind statul român, reprezentat de Ministerul Transporturilor, prin Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România - S.A....." si
2/2
"Se aprobă lista cuprinzând imobilele supuse exproprierii, situate pe raza localităților Chiajna, Chitila, Dragomirești-Vale, Afumați, Pantelimon, Cernica, Glina din județul Ilfov și sectorul 1 din municipiul București, proprietarii sau deținătorii acestora, precum și sumele individuale aferente despăgubirilor, prevăzută în anexa nr. 2..."
ca si cand Romania reprezinta doar asta...

Trebuie sa existe o lege a expropierilor (intr-o perioada de timp acceptabila..) pentru toate coridoarelor  de transport de interes national/international care trec prin Romania.

panzer

Pe unde intra oamenii pe contrasens? Am trecut si eu de 3 ori prin zona si n-am vazut pe unde intra.

Waze inca ruteaza pe vechiul traseu. Era o masina de Sibiu in fata mea cu semnal de stanga. Se oprea si tot incerca la stanga dar nu il lasau parapetii. Pana la urma a mers inainte si s-a intors la 1.2 km distanta.

Ce este interesant: giratoriul de la Vectra nu se blocheaza niciodata. Cel de la Lukoil s-a blocat din prima zi. Singurele diferente intre cele doua sunt:
- la Vectra nu este conflict de trafic. (nu sunt multi care schimba directia).
- la Vectra raza de giratie e mult mai mare. Trece un tir si o masina in acelasi timp. La lukoil daca intra un tir in giratoriu nu mai incape si un atovehicol.
Alta posibila cauza a blocarii de la Lukoil: unii inteleg ca directia Bucuresti este prin strada Garii. Care se blocheaza mereu undeva la 400 de metri de DNCB. O fi ceva acolo, un bumper ceva. De vreo 2 ori am stat cu giratoriul blocat pt ca lumea refuza sa priceapa ca nu prin Strada Garii e iesirea.

Mergand in aceasta ordine de idei giratoriu de la Lukoil trebuie mutat cateva sute de metri mai spre Tunari cu pasaj denivelat. Mai sunt vreo 220 de metri cat linia de cale ferata este departe de DNCB. Asta le-ar da vreo 320m pentru rampa. Un coleg constructor ne poate spune daca se poate construi o rampa (sub sau supra terana) intr-un spatiu atat de mic.

Daca se accepta si traficul de Greenfield conflictul va fi si mai mare.

Despre exproprieri:
La fiecare HG dinasta este atasata o lista a parcelelor si imobilelor expropriate. Am incercat sa le compar la un moment dat pentru ca denumirea proiectului este aceeasi si include A1-Dn7 cat si Dn2-A2. Cand s-a dat lista mare pt A1-Dn7 erau foarte multe parcele si din Dn2-A2.

Hai sa fim si un pic optimisti. Guvenul Ponta a blocat HG pt A1-Dn7 timp de 3 ani. Abia guv Ciolos a dat HGul. Si tronsonul era in executie. La Dn2 - A2 inca suntem in faza de depunere oferte si se fac exproprierile. E un mare pas inainte cred eu.