[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

^^ Tibi, e normal pe-acolo sa fie asa bine.


dr4qul4

Nodul cu A2 imi place. Traficul DN2-DN5 nu trece prin giratoriu.
Dar de ce nu au facut la fel si la DN2? Poate au mai putin loc, dar tot ce trebuia sa faca era ca dinspre A3 spre DN3 sa lase prima banda pe directia inainte, si doar banda 2 sa intre in giratoriu. Bineinteles si sa le separe.

La DN3 vad ca au interzis virajul la stanga. dinspre DN2 intorci la Cernica, dar dinspre DN3 spre A2 cum faci?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Quote from: Ionut on April 26, 2017, 05:03:36 PM
Nodurile.

DNCB-DN2



Oare unde am mai vazut o intersectie ca asta?

panzer

#1038
Vai de noi! Abia scapa de giratoriul "mutant" de la DN1 si mai cer inca unul similar la DN2! :bash:

Multumim Ionut de planse.

15 luni de executie e o gluma. Au 2 pasaje mari. Unul peste CF si unul prin balta. Si un giratoriu suspendat. Asta pe buget. Daca se lucreaza ca la Dn7 - A1, 115 luni e mai probabil.

Later edit:
Mi-am amintit cateva lucruri bune totusi:
+ o parte din exproprieri (cele mai multe cred) au fost facute odata cu Dn7-A1 in 2014.
+ si in ordonanta din vara trecuta au fost incluse multe exproprieri suplimentare la fel odata cu Dn7 A1. Eu imi aduc aminte clar ca in anexa din vara lui 2016 am vazut o lista lunga de proprietati pe traseul lui Dn2-A1. In varianta optimista exproprierile 2016 au fost facute sa acomodeze modificarile din proiect/SF (sau ce o fi de scot ei la licitatie). @Ionut sau Horatiu, e adevarata prezumtia mea sau ne mai asteptam la un val masiv de exproprieri?

@TibiV - tu te-ai dus pe acolo sa ai ce poza? De ce nu folosesti DJ100? DNCB pe acolo e doar pentru turisti. :)

TibiV

:lol:

Din păcate nu am fost în scop turistic, ci pentru job...
De aia stăteam în spate... ;)

Singura intersecției de bun simț este cu DJ301...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Beowulf

Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

slartibartfast

#1041
Quote from: dr4qul4 on April 26, 2017, 05:19:01 PM
Nodul cu A2 imi place. Traficul DN2-DN5 nu trece prin giratoriu.
Dar de ce nu au facut la fel si la DN2? Poate au mai putin loc, dar tot ce trebuia sa faca era ca dinspre A3 spre DN3 sa lase prima banda pe directia inainte, si doar banda 2 sa intre in giratoriu. Bineinteles si sa le separe.

La DN3 vad ca au interzis virajul la stanga. dinspre DN2 intorci la Cernica, dar dinspre DN3 spre A2 cum faci?

Subscriu. Sinistră soluția de la DN2, seamănă cu ce am avut la DN1 și acum căutăm alte soluții. Într-adevăr, nu e la fel de mult loc acolo să se desfășoare corect, dar tot se putea mai bine.

Intersecțiile cu DN3 și DJ301 (Cernica) sunt apropiate una de alta și era de așteptat ca, de vreme ce la DJ301 (Cernica) se face giratoriu suspendat, intersecția cu DN3 să fie mai simplă, ca ele să funcționeze în tandem. Pentru direcția DN3 (Brănești) -> A2, soluții ar fi. Ca soluție imediată, este cea prin giratoriul de la Agip din Pantelimon (deși e puțin cam ocolită). Altfel, în scopul ăsta e o minge care pare pasată la autoritățile locale din județul Ilfov și orașul Pantelimon: reabilitarea corespunzătoare (eventual cu transformare în segment de DJ) a uneia dintre multiplele străzi care conectează DN3 de DJ301 aici sau a străzii Orizontului aici (stradă de piatră cubică, foarte degradată actualmente). Iar pe direcția DN3 (București) -> A2, soluția permanentă e ieșirea pe DJ301 deja la giratoriul din Pantelimon (e și mai scurt).

Oricum, personal mi se pare ok că nu vor să implementeze și la DN3 monstruozitatea de la DN2. Dar repet, soluții există și, ce e mai important, nu implică sacadarea sau divizarea traficului de pe DNCB.

LE: Cumva al doilea giratoriu de pe DJ301 către Cernica e overkill? Sau cumva chiar invită la conectarea unui drum de legătură către DN3?

cezar.ionescu

La intersectiile cu trafic mare [DN2 si A2] importante avem intersectii la nivel iar la Cernica unde este trafic mai mic, intersectie denivelata. Mizerabil....
Cu atat mai mult cu cat au fost declaratii publice ca intersectiile au fost reproiectate.

slartibartfast

Eu mă bucur că o avem și pe aia. Oricum, ea e practic o parte dintr-o dublă intersecție, care deservește și DN3. Împreună, pe cele două, traficul e mai mare decât te-ai aștepta.

dr4qul4

ideal ar fi fost ca la A2 sa traga un pasaj subteran pentru sensul Glina-Pantelimon si apoi sa dea copy-paste si pentru intersectia cu DN2
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Vice33

Ce cale ferată este aceasta...? Vad ca nu e eletrificată, ce legatura face, face parte din Centura Bucureştiului...?

https://www.google.ro/maps/@44.4628603,26.2347635,90m/data=!3m1!1e3?hl=en

frunzaverde

Quote from: Vice33 on April 28, 2017, 10:22:22 AM
Ce cale ferată este aceasta...? Vad ca nu e eletrificată, ce legatura face, face parte din Centura Bucureştiului...?

Este centura sud Bucuresti. Segmentul respectiv face legatura intre Gara Obor/M800 si Garile Titan/Catelu/Bucuresti Sud unde este un terminal intermodal, si mai departe Termocentrala Bucuresti Sud si apoi Jilava/Gara Progresu.

Linia nu mai este electrificata. De la racord M800 pana la Bucuresti Sud Gr. M a fost electrificata odinioara. Electrificarea a fost desfiintata candva in anii 2000, neavand utilizare (dupa scaderea masiva a traficului de marfa, mai ales a celui dinspre uzinele din sudul Bucurestiului spre Constanta, gara nu a mai fost folosita in scopul original).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AlexandruObregia

Centura Bucurestiului modernizata, dar cu intersectii proiectate fara cap. Doua dintre intersectiile de pe sectorul DN2-A2 scos la licitatie sunt proiectate asemanator cu nodul DN1-Otopeni, pe care acum Compania de Drumuri il carpeste


http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-21736630-foto-centura-bucurestiului-modernizata-dar-intersectii-proiectate-fara-cap-doua-dintre-intersectiile-sectorul-dn2-a2-scos-licitatie-sunt-proiectate-asemanator-nodul-dn1-otopeni-care-acum-compania-drum.htm


dr4qul4

QuoteO alta intersectie este cea cu DN3 unde directiile de trafic sunt asigurate doar pe jumatate. Nu exista rampe dedicate pentru virajul la stanga, iar practic cei care vor veni dinspre Voluntari si intentioneaza sa intre pe DN3 vor trebui sa mai parcurga cativa kilometri pana la giratoriul de la Cernica unde sa intoarca

Distanta intre DN3 si DJ301 este de 830 m. Nu moare nimeni pentru un asemenea ocol.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stangabriel

https://www.google.ro/maps/@44.4477438,26.2150485,16.13z?hl=ro

Iar semnul de A2 sau sudul Bucurestiului  ar trebui pus in giratoriu din care pleaca drumul catre Cernica.