Arhiva luarilor de pozitie/solicitarilor oficiale API

Started by Eurocopter, July 21, 2015, 12:22:21 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cutter

#15
Informare privind avarii și defecte ale autostrăzilor în exploatare emisă către CNADNR la 10.09.2015

Status: răspuns primit la 21.09.2015

Eurocopter

#16
Solicitare privind situația proiectelor aferente autostrăzii A3 emisă către CNADNR la 10.01.2016

Status: răspuns primit la 09.02.2016.

Eurocopter

#17
Solicitare de informatii privind descarcarea temporara pe A1 la Holdea, emisa catre CNADNR la 15.02.2016.

Status: raspuns primit la 26.02.2016.

Eurocopter

#18
Solicitare de informatii privind proiecte de reabilitare si constructie centuri rutiere, emisa catre CNADNR la 07.03.2016.

Status: raspuns primit la 17.03.2016.

Eurocopter

#19
Solicitare de informatii privind proiecte de constructie centuri rutiere, emisa catre CNADNR la 09.03.2016.

Status: răspuns primit la 05.04.2016.

Ionut

In aceasta dimineata Asociatia Pro Infrastructura (API) a trimis catre MT, CNADNR si catre contactele noastre din mass media, o scrisoare deschisa in care semnalam cateva elemente incoerente, ba chiar lipsite de logica si viziune cu privire la Master Planul General de Transport si in special legate de Drumul Expres/Autostrada Moldova.




În esență, este vorba despre alegerea unui drum expres (DX) pentru ruta Ploiești-Buzău-Bacău-Târgu Frumos/Pașcani, când în mod normal fluxul de trafic pe acest segment extrem de important necesită alegerea autostrăzii ca soluție pentru creșterea vitezei de deplasare, îmbunătățirea semnificativă a siguranței rutiere (DN2 este unul dintre cele mai periculoase drumuri naționale) și asigurarea, așa cum este logic și normal, a conexiunii dintre Moldova și Muntenia la nivel de autostradă. La fel de ciudat și ilogic, este să forțăm mutarea unei părți din fluxul de trafic de pe această rută prin mijlocul munților, pe ruta Brașov-Bacău (proiectată în MPGT la nivel de autostradă). Vrem să credem că logica firească și evidența studiilor de trafic impun ca soluție Autostrada Ploiești-Buzău-Bacău-Târgu Frumos/Pașcani (și mai departe spre Iași) și doar Drum Expres (DX) pe ruta Brașov-Bacău. Aceasta nu este singura problemă identificată de noi în MPGT, însă credem că este cea mai relevantă și importantă în ceea ce privește infrastructura rutieră.




Va rugam comentati DOAR pe thread-urile dedicate: MPGT si A7

Eurocopter

#21
Solicitare de informatii cu privire la programul de reabilitare a autostrazii A2, emisa catre CNADNR la 28.03.2015.

Status:răspuns primit la 25.04.2016.

Eurocopter

#22
Solicitare de informatii de interes public cu privire la centura Satu Mare, emisa catre CNADNR la 30.03.2015.

Status: raspuns primit la 05.04.2016


Eurocopter

Solicitare de informatii de interes public cu privire la Studiile de Fezabilitate existente pentru Autostrada A7, Ploiesti-Focsani-Bacau, emisa catre CNADNR la 03.05.2016.

Status: raspuns primit la 18.05.2016.