Author Topic: Caile ferate ale Europei  (Read 25135 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

frunzaverde

  • Duke
  • Legend
  • *
  • Posts: 1.235
  • Karma: +1153/-511
Re: Caile ferate ale Europei
« Reply #105 on: December 20, 2016, 12:41:16 AM »
Deci nu reconstructie la viteza proiectata, ci la 160km/h. Aviz pentru FrunzaVerde.

Viteza proiectata a fost 160 km/h. Segmentul respectiv a fost reconstruit in anii '70 odata cu CMK (linia 4). Pe conectorul 1-4 se circula in continuare cu 160, dar cu multe restrictii, pe portiunea Czestochowa - 4, se circula cu 120, pentru ca semnalizarea instalata in anii '70 nu duce mai mult.

E un upgrade, nu o reconstructie totala - 2.5 milioane de euro/km inclusiv reconstructia statiilor la un standard mult peste cel romanesc.
748 727 702 668 654 to go... Fistic nu vreti, bere nu vreti. Baieti, hai ca mi-e mila de voi si noptile pierdute, ca la 3:21 si 4:26 noaptea numai omeneste nu suna... - Ionut, baga-mi 10000 de dislike-uri, sa-i scutim pe baietii astia de nopti nedormite, ca nici macar un crontab nu stiu sa-si seteze si mi-e mila de ei...

mr.L

  • Senior
  • ****
  • Posts: 239
  • Karma: +80/-365
Re: Caile ferate ale Europei
« Reply #106 on: December 20, 2016, 10:19:04 AM »
Daca linia aia a fost proiectata la 160km/h, o reconstruiau la 200Km/h, deci stai linistit ca era doar o linie gen Bucuresti-Craiova limitata pe ici pe colo la 140km/h, dar cu portiuni destule la 120.

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 11.046
  • Karma: +1854/-1609
Re: Caile ferate ale Europei
« Reply #107 on: December 25, 2016, 07:40:38 AM »
Trakcja si Comsa, cea mai buna oferta pentru proiectele feroviare Sochaczew-Zychlin si Placencja-Lowicz

Constructorul listat la bursa, Trakcja, in consortiu cu compania spaniola Comsa a inaintat cea mai buna oferta in valoare de 119,5 milioane de euro pentru lucrarile de constructie pe sectiunile de cale ferata Sochaczew-Zychlin si Placencja-Lowicz. Licitatia a fost organizata de catre administratorul de infrastructura, PKP PLK.

ClubFeroviar.ro



A fost anuntata cea mai buna oferta pentru modernizarea Varsovia-Radom

Constructorii listati la bursa Budimex si ZUE in consortiu cu Strabag au depus cea mai mica oferta pentru modernizarea sectiunii de cale ferata Varsovia-Radom. Oferta lor este de 49,1 milioane de euro. Alte oferte au fost depuse de un consortiu Swietelsky Rail Polska, Track Tec Construction, Swietelsky Baugesellschaft, Leinard Weiss, Intop Warszawa si Infrakol (49,6 milioane de euro), constructorul listat Torpol in consortiu cu Porr (51,3 milioane de euro), constructorul listat Trakcja in consortiu cu Comsa si PKP Energetyka (51,8 milioane de euro), precum si Intercor si PNiUIK (53,9 milioane de euro). Contractul a fost initial estimat la 66,2 milioane de euro net.

ClubFeroviar.ro
Autostrazi: stadiu la zi | in exploatare 732,95 km | contractati 221,33 km (fara Centura Bacau) | in licitatie 15,50 km!
Evenimente: deschidere A1 Dumbrava-Margina 6-10 februarie

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 11.046
  • Karma: +1854/-1609
Re: Caile ferate ale Europei
« Reply #108 on: December 26, 2016, 08:12:19 AM »
Linia Varsovia-Poznan va fi modernizata de Torpol

Constructorul de infrastructura feroviara Torpol a inaintat cea mai buna oferta in valoare de 837,9 milioane de zloti (189,8 milioane de euro) pentru modernizarea unei parti a liniei Varsovia – Poznan. Licitatia a fost organizata de catre administratorul de infrastructura feroviara PKP PLK. Lucrarile vor dura 41 de luni de la semnarea contractului.

ClubFeroviar.ro
Autostrazi: stadiu la zi | in exploatare 732,95 km | contractati 221,33 km (fara Centura Bacau) | in licitatie 15,50 km!
Evenimente: deschidere A1 Dumbrava-Margina 6-10 februarie

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 11.046
  • Karma: +1854/-1609
Re: Caile ferate ale Europei
« Reply #109 on: January 11, 2017, 07:40:22 AM »
Bane NOR este noul administrator de infrastructură feroviară din Norvegia

Bane NOR a fost lansată oficial la începutul lunii ianuarie 2017, înlocuind astfel administratorul național de cale ferată din Norvegia, Jernbaneverket. La eveniment, organizat în Gara Centrală din Oslo, a participat și Ministrul Transporturilor, Ketil Solvik-Olsen. Decizia de a lansa Bane NOR face parte din proiectul de reformă feroviară lansat de Norvegia în 2015. Guvernul de la Oslo a prezentat atunci noua reformă feroviară ca fiind pasul către îmbunătățirea serviciilor de transport feroviar de pasageri și a celor de transport de marfă.

În plus, a fost stabilit și Directoratul Feroviar iar atribuțiile acestei instituții cuprind managementul, planificarea și asigurarea serviciilor pe liniile principale de cale ferată. Directoratul Feroviar va fi în subordinea Ministerului Transporturilor și Comunicațiilor și, alături de Bane NOR, vor înlocui Jernbaneverket, compania care până în prezent a asigurat serviciile de administrare a căii ferate.

ClubFeroviar.ro
Autostrazi: stadiu la zi | in exploatare 732,95 km | contractati 221,33 km (fara Centura Bacau) | in licitatie 15,50 km!
Evenimente: deschidere A1 Dumbrava-Margina 6-10 februarie

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 11.046
  • Karma: +1854/-1609
Re: Caile ferate ale Europei
« Reply #110 on: January 11, 2017, 07:42:21 AM »
Polonia lanseaza licitatii pentru ERTMS



Administratorul de infrastructura feroviara din Polonia (PKP PLK) a anuntat doua licitatii in valoare de 228,6 milioane de euro pentru implementarea sistemului ERTMS/ETCS pe 1000 de km de linii de cale ferata. Licitatia include instalarea sistemului pe linii TEN-T care includ sectiunile Terespol (linia E20), Łowicz – Łuków (linia C-E20) si Podłęże – Rzeszów (linia E30). Pe sectiunea Kunowice – Terespol (fara nodul Varsovia), licitatia include instalarea sistemului ERTMS / ETCS Nivel 2, pe sectiunea Łowicz – Lukow va fi instalat sistemul ERTMS / ETCS Nivel 1, iar pe sectiunea Podłęże – Rzeszów, sistemul ERTMS / ETCS Nivel 2.

Conform companiei, proiectele implica lucrari pe 990 de km de linii feroviare, doua centre locale de control (LCS) in Rzepin si Zbąszynek si modernizarea a trei centre de control (LCS Opalenica, Blonie LCS si LCS Minsk Mazowiecki). Lucrarile vor include construirea a 2 centre de control radio pe sectiunea feroviara Podłęże – Rzeszów si a 11 astfel de centre pe sectiunea Kunowice – Terespol. Proiectele vor fi finantate in cadrul celei de-a treia cereri de oferta si ar trebui finalizate pana in 2023. Conform companiei PKP, 2,500 km de cale ferata vor beneficia de tehnologia ERTMS.

ClubFeroviar.ro
Autostrazi: stadiu la zi | in exploatare 732,95 km | contractati 221,33 km (fara Centura Bacau) | in licitatie 15,50 km!
Evenimente: deschidere A1 Dumbrava-Margina 6-10 februarie

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 11.046
  • Karma: +1854/-1609
Re: Caile ferate ale Europei
« Reply #111 on: January 11, 2017, 07:44:21 AM »
A fost lansata licitatia pentru realizarea liniilor directoare ale proiectului Rail Baltica



Joint Stock Company RB Rail AS a anuntat lansarea unei licitatii deschise cu tema „Linii directoare pentru proiectul Rail Baltica/Linia Rail Baltica” pentru care se asteapta depunerea ofertelor pana la 3 martie, 2017. Obiectivul serviciilor este de a oferi inginerilor o abordare standardizata asupra proiectarii Rail Baltica care este necesara pentru proiectarea, constructia si operarea infrastructurii Rail Baltica si va fi furnizata de autoritatile nationale competente, in cazul in care se va aplica.

Rail Baltica este cel mai mare proiect de infrastructura din Statele Baltice pana in momentul de fata si implica constructia unei linii de cale ferata noi, cu linie dubla electrificata si ecartament european (Tallinn – Riga – Kaunas – Varsovia) cu scopul de a elimina barierele tehnice cauzate de diferentele de ecartament (1520 vs. EU 1435 mm). Acest proiect face parte din coridorul TEN-T North Sea-Baltic. Proiectul este cofinantat de Mecanismul de Conectare a Europei (CEF).

Reamintim ca in noiembrie 2016, DG Mobility and Transport (MOVE) a lansat o licitatie pentru un contract de servicii cu privire la studiul planului de lucru al proiectului Rail Baltica si infiintarea retelei de activitate a Rail Baltica in Estonia, Letonia, Lituania, Polonia si Finlanda. Studiul privind infiintarea retelei de activitate a Rail Baltica va sustine planul de lucru si activitatea viitoare a liniei feroviare de mare viteza Rail Baltica care leaga cele trei state baltice de Polonia si Finlanda. Proiectul cofinantat prin intermediul Mecanismului de Conectare a Europei are ca scop realizarea unei legaturii lipsa majore in cadrul TEN-T. Termenul limita era decembrie 2016.

ClubFeroviar.ro
Autostrazi: stadiu la zi | in exploatare 732,95 km | contractati 221,33 km (fara Centura Bacau) | in licitatie 15,50 km!
Evenimente: deschidere A1 Dumbrava-Margina 6-10 februarie

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 11.046
  • Karma: +1854/-1609
Re: Caile ferate ale Europei
« Reply #112 on: January 14, 2017, 08:01:02 AM »
Polonia lanseaza licitatii de 3 miliarde de euro in 2017

Operatorul de infrastructura feroviara din Polonia, PKP PLK, planuieste sa organizeze licitatii in valoare de 12 miliarde de zloti (2,75 miliarde de euro) in 2017, a declarat directorul executiv al companiei, Ireneusz Merchel. Valoarea licitatiilor organizate in 2016 este estimata la 27 de miliarde de zloti (6,1 miliarde de euro), mai mult decat suma estimata initial de 25 de miliarde de zloti (5,7 miliarde de euro). Pana la sfarsitul lui 2017, PKP PLK va anunta 60-70% din licitatiile acoperite de programul feroviar national 2014-2023 in valoare de 67,5 miliarde de zloti (15,4 miliarde de euro).

ClubFeroviar.ro
Autostrazi: stadiu la zi | in exploatare 732,95 km | contractati 221,33 km (fara Centura Bacau) | in licitatie 15,50 km!
Evenimente: deschidere A1 Dumbrava-Margina 6-10 februarie