[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Si acum vine noutatea.

Care este in spatele tevilor de termoficare:



Cu alte cuvinte s-a decopertat (cel putin, nu stiu daca au pus si balast sau ceva pt ca nu am putut intra mai aproape) soseaua spre str. Iuliu Hateganu. Este o portiune de 400-500 de metri.





Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Iar pe malul drept sunt cam gata cu terasamentul. A venit un paznic sa ma intrebe sine sunt si de ce fac poze, dar pana la urma ne-am impacat. A zis ca o sa inceapa curand cu asfaltarea. Dar totusi nu era decat un paznic...











Si lucrarile de pe mal:









aici se vede ca au nivelat pamantul la baza pilonilor



...si lucrarile de pe mal:





Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Scuze, ultimul lot de poze este evident de pe malul stang, cu CET Sud....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

si nu e in premiera  :D 
A mai pus cineva mai demult .
Iar cu malul drept am pus eu luni!

In schimb sunt primele poze cu noua strada. Stiam ca proiectul este de la Salajan pana in Calea Vitan-Barzesti, aproape de oltenitei
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Da, trebuie sa iasa pe langa Romstal si IML. Dar acolo este acum o strada lesinata, cu o banda pe sens. Trebuie latita la cel putin 2x3 benzi.

Si asta am spus si eu, ca marea noutate este strada din spatele tevilor de termoficare.Tevi care probabil vor fi taiate, pentru ca ele alimentau serele Popesti-Leordeni, dar chiar directorul de acolo mi-a spus ca ei de aproape 20 de ani nu mai folosesc termoficarea pentru este prea scumpa, si din octombrie pana in februarie nu mai cultiva nimic in sere. Deci, tevile au devenit inutile.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

medicul de garda

Salut baieti! ACum am descoperit ca exista si o sectiune dedicata Bucurestiului :).

Vreau sa mentionez, in caz ca nu s-a lamurit pana acum, ca podul peste Dambovita va avea doua nivele, podul elevat si cel de la sol. Si daca imi aduc aminte bine din PUZ (dar nu garantez), vor fi doua poduri la sol, unul pentru fiecare sens. Cred ca ceea ce vedem noi construit fix in buza raului atat de lata este culeea podurilor de la sol. Parere mea. Cheers! :D
Trust me, I'm an east-european doctor!

dr4qul4

Nu cred ca fac pod la nivelul străzii. Proiectul canalului Buc-Dunare nu a fost inca îngropat definitiv.
In plus, nu avem nevoie de pod  dublu. Au destul loc sa facă bretele astfel încât acolo sa iasă un nod adevărat, fara nici un fel de conflict.
Ar fi o prostie sa se intersecteze splaiul la nivel cu n grigorescu. Acolo se circula cu 100km/h.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

#37
Surpriza mare: Bdul Nicolae Grigorescu a ajuns si pe malul drept al Daqmbovitei.
Am coborat pe strada I.Hateganu (o strada foarte proasta, betonata, dar betonul este tandari...) pana la viitoarea intersectie.

Pe Google Maps este aici:



Mai exact este o intersectie in Y in care drumul principal I.Hateganu merge inainte si usor in dreapta, un altul se duce inainte pe stanga iarntre ele va ajunge noua sosea care vine de la pasaj. Mai este un drum mic la 90 grade in stanga, duce la curtea unei firme.





Este trasa si canalizarea.... :)



Vor trebui mutati cativa stalpi





In spate de tot, micuti, se vad pilonii in constructie de pe mal si conductele de termoficare de unde am pozat in sesn invers data trecuta.



De la conducte pana la punctul unde noua sosea ajunge la cele actuale sunt 650 de metri.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#38
Cand am zis ca trebuie sa fie mutati niste stalpi nu vorbeam de cei metalici de inalta tensiune, ci de cei din beton...

Locul in care am facut pozele il gasiti pe Google Maps aici:

https://maps.google.ro/maps?ll=44.39258,26.155443&spn=0.00437,0.00662&t=m&z=17
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

medicul de garda

#39
Quote from: dr4qul4 on October 27, 2014, 11:42:53 PM
Nu cred ca fac pod la nivelul străzii. Proiectul canalului Buc-Dunare nu a fost inca îngropat definitiv.
In plus, nu avem nevoie de pod  dublu. Au destul loc sa facă bretele astfel încât acolo sa iasă un nod adevărat, fara nici un fel de conflict.
Ar fi o prostie sa se intersecteze splaiul la nivel cu n grigorescu. Acolo se circula cu 100km/h.

EU nu am zis ca nu sunt sigur daca fac pod la sol sau nu, ci doar ca nu stiu daca va fi dublu, pe lateralele podului suspendat sau fix sub el. Bineinteles ca o sa fie pod la sol, se vede asta chiar si in PUZ-ul pe care tot tu l-ai postat...  :o. Adica asta:
Intre timp m-am lamurit, o sa fie doua poduri la sol, asta explic culeea foarte lata.

Nu are rost sa faca un nod de drumuri express acolo fiindca sunt drumuri urbane pana la urma. Cu mai mult de 70 km/h nu te poti deplasa legal. Nu mai zic ca ASTAZI, limita de viteza pe Splai este de 50 km/h, nicidecum 100... Daca mergi cu viteza asta ramai fara carnet instant, iar politia are drag de a fila drumul.


LE: canalul Dunare-Bucuresti nu are ABSOLUT nicio treaba cu Splaiul. In primul rand, fiindca portul principal va fi la 1 Decembrie, langa DN5. In al doilea rand, portul secundar, pentru barje mai mici va fi la Glina, dupa statia de epurare; se vede si pe GM unde a fost pregatita zona pentru asta.
Trust me, I'm an east-european doctor!

TibiV

Corect, dar aia care vin de pe autostrada se cred inca pe ea....
Si adevarul este ca chair este este nevoie de un pod ca sa poti intoarce, altfel daca ai iesit din Autovit trebuie sa mergi pana in capat la Glina - cred ca sunt 4-5 km.

Si portul de la Glina era destinat nu barjelor, ci turistilor. Ceasca vis sa ii aduca pe tursitii germani pe Dambovita pana la Glina, si de acolo sa-i ia cu autocare sa ii duca in oras.

Stiu asta pentru ca am vorbit in urkma cu cativa ani cu Chirila Avadanei, proiectantul sef al canalului Buc.-Dunare.
De fapt de asta s-a si inceput constructia statiei de epurare de la Glina inca de pe vremea lui Ceausescu. Fara statie, navele cu turisti ar fi urcat in amonte spre Glina pe o Dambovita efectiv plina de fecale. Parfum !....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Mie mi se pare ca exact in fata la asmita este un chei amenajat pentru viitoare bărci de agrement.
Ai dreptate, in PuZ apar 2 poduri la sol, dar acel zid este doar pe partea stânga a dâmbovițeni. Pe dreapta nu fac nimic. Ba mai mult au plantat si niste pomi de curand!
Sper totuși ca nu vor pune semafor pe splai, ci vor obliga la dreapta sau la stânga pe benzi create suplimentar.
Momentan politia nu sta pe splai pentru ca tb sa ajungă pana la centura ca sa întoarcă si nu aunici loc sa oprească. Stau la viran  :D

O fi drum urban, dar se vrea a fi inelul 2 iar splaiul este una din principalele artere si in plus, partea asta este perfecta pt legătură cu A2.
Chiar cred ca puteau amenaja niste bretele strânse ca sa evite conflictele de trafic si schimbarea direcției de mers sa se facă exclusiv prin viraj dreapta.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

danutzu_1069

@dr4qul4
Ceeace e facut pe malul stang (in albie) se va face si pe malul drept (in albie). Nu poate fi altfel!!
Din pacate actualul proiect, asa cum e si in PUZ se termina la str. Iuliu Hateganu. Pentru restul strazii pana in Vitan -Barzesti se va face o alta licitatie... candva.
Uite aici primul reportaj.. de "dincolo de garla", din martie a.c.
http://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=281&t=3209

TibiV

Nimic nou pana la linia CF care alimenteaza CET Sud cu pacura.

De la linia CF se schimba lucruruile. Au aparut bordurile, si chair si trotuarul este partial betonat.

Prima poza dinspre drumul actual spre linia CF, celelalte poze spre Dambovita.















Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Progrese seriaose insa chiar pe chei, unde al doilea rand de piloni a ajuns la stadiul de armatura (foarte groasa, am pus mana pe ea si cred ca e de cel putin 50 mm)...

























Vedere de pe podetul peste Dambovita



Si vedere cu pilonii de pe malul drept, decofrati.


Mama proștilor este mereu gravidă... :)