[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

#1035
RADET-ii au fost singurii harnici...

Au hidroizolat capacul caminului, in care sunt vreo 4 "gauri" de acces in subsol...

... gauri prin care se vede ca santieristii beau mult "Tchibo" :lol:

Per ansamblu, arata bine. Cel putin tevile noi. Tevile vechi de +40 de ani nici nu s-au gandit sa le izoleze... :D
("Lira" din plan apropiat este noua, cea din plan indepartat este veche... Intre cele doua "lire" este "jonctiunea" dintre tevile nou-noute si cele vechi)


Mi-a fost destul de usor sa urc pe rampa Vitan-Barzesti...
Si asta pentru ca, din pacate, NU s-a inaltat nici macar cu 20 de centimetri... :(

Rampa de urcare dinspre Vitan-Barzesti... (Take-off & landing zone pentru drona API... ;) )

... si surata ei, rampa de coborare spre Vitan-Barzesti...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Capatul balustradei din fotografia precedenta...

... si o vedere in acelasi sens, cu viitoarea bretea Splai -> Vitan-Barzesti...

... aceeasi bretea, vedere spre Splai/Titan...
u
... detaliu de sus cu  celalat camin RADET

Si viitoarea bretea Splai -> Vitan-Barzesti, vedere de la sol spre Splai/Titan.
Mai este un pic si vom avea trotuar...


Ne apropiem de zona caminului RADET, unde exista un adevarat "nod" de conducte RADET si Apa Nova...

Asta este un camin de canalizare Apa Nova, nu are nici o legatura cu tevile RADET - doar ca sunt foarte apropiate...

Vedere din partea opusa...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Si acum trebuie sa revin la postarea din urma cu exact o luna...
Quote from: TibiV on November 07, 2016, 02:55:01 AM
Nu intelegeam de ce de doua saptamani nu au continuat cu hidroizolatia si protejarea ei cu zidul de caramizi...

... se pare ca teava asta este explicatia


Gata, hai ca m-am luminat de ce au lasat o portiune fara hidroizolatie si fara zid de protectie din caramida... ;)

Practic au mai betonat inca un camin pentru "teava"  aia





Dar mai sunt paleti cu caramizi "de pus in opera"...

... si niste placi de polistiren interesante... ;) (Eu am ridicat placa in picioare, cu o caramida in spatele ei, ca "sa dea frumos" in poza... :lol: )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Vedere spre podul din aval

Nu au mai muncit nimic, dar tot au pus pe pasaj drapelul pentru 1 Decembrie


Nu s-a mai intamplat nimic la breteaua Splai -> Vitan-Barzesti...

... dar soferii se chinuie pe o banda (si aia frezata) pe sub pasaj...



... si nici breteaua Vitan-Barzesti -> Splai nu a avansat.


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Iar ceea ce urmeaza este dovada faptului ca poti fotografia un loc de sute de ori, si tot iti scapa ceva... :(

Iata o poza de pe podul din aval spre Splai - malul drept, sensul de mers spre DNCB...
Observati pereul.. Fara "gauri"...

De pe acelasi pod din aval, insa spre malul stang al Splaiului, sensul de mers A3/DNCB -> centru

Hopaaaaa...
Dupa 2 ani de pozat, acum observ aceasta evacuare...

... care are clar legatura cu bucata frezata.betonata de pe Splai...

... iar intre ele mai exista si o gura de canal (de altfel semnalizata si "capacita" cu scanduri)


Ultima poza: primul rand de pile dinspre Titan frumos "vopsite". Doar ele... :D


Concluzii:
- Santierul a intrat in "hibernare". Nu este de mirare, pentru ca se pare ca Delta se agits disperat pe DNCB A1-DN7....
- Este bine ca macar au "protejat" lucrarile sensibile...
- Este rau ca au lasat Splaiul la o banda pe sens sub pasaj (acum imi dau seama ca nu am pozat si Splaiul pe malul stang, spre oras... Dar arata exact la fel ca si malul drept...)
- Singurii "harnici" au fost RADET-ii, care probabil ca vor termina ce au de facut in 2-3 saptamani. NU au de ales, trebuie sa isi livreze marfa la LeoSer pentru ciclul de productie -februarie-aprilie.
- Imi este mie rusine, dar TRANSELECTRICA nu s-a deranjat sa inalte LEA nici cu 10 cm... Dupa mai bine de 3 ani !

Desi nu sunt niste poze "captivante", doritorii le pot vedea aici:
https://imgur.com/a/4p4Zl

https://imgur.com/a/0aJB2

Nu voi mai face reportajele saptamanale pana la "dezghet 2017".
"Pretextul" meu pentru vizitele saptamanale nu mai exista.
Dar daca imi da cineva vreun semn ca "se intampla lucruri", voi merge cu drag...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

GDPR

Am trecut si eu azi pe aici. E o priveliste deprimanta de-a dreptul.

TibiV

Uite ca m-am inselat si am mai dat o "tura"pe acolo...

Poze de astazi, 25 decembrie 2016, dar si cateva de duminica trecuta, 18 decembrie.

Viitoarea bretea Splai->Titan, vedere spre Splai

Canalele au fost acoperite



Vedere spre Titan

Podul din aval

Pe 5 decembrie am constatat ca exista o scurgere prin pereu, insa doar pe malul stang. Adica asta:

Ei bine, uite ce a aparut si pe malul drept






Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#1043
Astea sunt poze "just for the record", nu este aproape nici o schimbare...
(Astea sunt de duminica trecuta. dar astazi nu se miscase nici o pietricica...)
Rampa Vitan-Barzesti





Breteaua Splai->Vitan-Barzesti



RADET-ii au cam terminat



Podul din amonte a fost blocat cu NJ pe malul drept...

... dar si pe malul stang
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Revenim pe malul stang

Aici este armature viitorului "parapete roz" al lui Betonel...

... armatura care continua pana in dreptul Lukoil



"Parapetele roz" este construit pana aici




Aruncam doua priviri spre pasaj...




... si cu asta am incheiat.

Toate pozele full-size sunt aici http://imgur.com/a/OtWFa si aici http://imgur.com/a/5p6BU

Craciun fericit !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Anul Nou aduce aceleaşi şantiere. Marile lucrări restante din Bucureşti

Pasajul va lega Bulevardul Nicolae Grigorescu de Şoseaua Olteniţei printr-un pod suspendat peste râul Dâmboviţa şi un drum care va fi construit în continuarea lui. Pe acolo ar fi trebuit să se circule din această vară, dar lucrările sunt departe de a fi gata. Şantierul a început în martie 2010, dar a fost oprit de mai multe ori din lipsa fondurilor. Primăria estimează că va fi inaugurat, în sfârşit, vara viitoare, cu patru ani peste termenul iniţial. Lucrarea va costa la final 70 de milioane de euro.

Pasajul Nicolae Grigorescu
începere lucrări: martie 2010
termen iniţial: iunie 2013
termen nou: iunie 2017
total întârziere: 48 luni

Digi24

TibiV

Am trecut astazi pe acolo, dar nu am oprit pentru ca nu aveam de ce.
Santierul era acoperit de zapada "virgina", neatinsa de mana/piciorul omului...

Dar am remarcat si ca sinele caii ferate industriale erau bine ingropate zub zapada.
Nu doar traversele, ci si sinele in sine. Adica astea:

Quote from: sage on June 24, 2016, 11:53:20 AM
Quote from: TibiV on June 20, 2016, 01:00:47 PM
Reportajul de duminica, 19 iunie 2016.
Din seria "ce avem noi aici"?... :)

Avem niste vagoane cisterna:

Deci calea ferata este utilizata.
De fapt cand am trecut cu masina era o LDH care se indeparta de NG, dar pana am reusit sa parchez la umbra si sa ma intorc la CF,  locomotiva disparuse spre est...

Problema s-a dovedit ieri mai grava decat ati prevazut


Trenul cu vreo 12 vagoane, majoritatea cisterna a traversat drumul cu vreo 3 km/h. Apoi, inainte de a degaja soseaua s-a oprit si a inceput sa dea inapoi. Am zis, okay, schimba linia si are nevoie de spatiu de manevra. Tot cu 3 km/h a dat inapoi, dar inainte sa ne faca loc s-a oprit. Si acolo a ramas. Am stat cam 15-20 min dupa el. Apoi am intors si am plecat. Coada de masini din spatele meu era deja aproape de Pallady, adica depasea un 1 km.

Ministrul Energiei anunta dupa ninsoare (in jur de 10 ianuarie) ca a cerut ELCEN sa treaca de la gaze la pacura.
Inclin sa cred ca manevrele care l-au blocat pe colegul sage le-a asigurat celor de la CET Sud stocuri suficiente de pacura ca sa nu mai aiba nevoie de aprovizionare in ultimele 10 zile...
Repet, liniile CF erau sub zapada atat in curtea CET Sud cat si spre CF de centura.
Linia era deszapezita doar pe bulevardul Grigorescu, pentru automobile.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Eu as fi apreciat si poze mai altfel, cu zapada, sa avem la vara la ce saliva........
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Cip, ia de la tata, sa le pui la gheata pentru la vara.... :lol:

Dupa o pauza de o luna si jumatate revenim la treaba...
Nimic spectaculos, dar santierul NU este abandonat...

Balast si pietris proaspat...

Daca va uitati la ultima serie de poze pe care le-am facut in decembrie, muntii astia NU erau aici...

Un pas gresit te infunda rau...
Dar observati piatra sparta... Este uscata !

Se vede si aici ca este uscata...

....cu exceptia zonelor unde a fost compactata...

Cred ca in scurt timp se vor apuca de breteaua Splai->N.Grigorescu spre Piata Titan...

Se vede destul de clar ce este "uscat si proaspat"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Canalele au "rezistat" peste iarna. Cel putin cele langa care am putut ajunge... ;)





Podul din aval

De pe podul din aval ne uitam in urma, spre Titan





Mama proștilor este mereu gravidă... :)