[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Nici o schimbare la breteaua Splai -> Vitan-Barzesti

Insa vreau sa va arat diferenta de nivel dintre actualul Splai si podul din amonte...

... de vreo 30 centimetri cel putin. (Remarcati si ca orice incercare de a intra pe pod a fost "barata" zdravan...


Si ca sa nu credeti ca m-am lenevit, am dat o fuga si pe I.Hateganu...
Nimic nou... Drumul evident blocat



Nu au mai lucrat nici la trotuare

In schimb diversi "cetateni" au constatat ca este locul perfect pentru depozitat moloz... :(

Eu am mers mai mult sa vad daca exista vreo intentie de "minima reparatie a str.I.Hateganu. Evident ca nu...

Dar uite ce scrie pe panourile din stanga... Deci vor fi exproprieri si pe aici...

Si o vedere spre pasaj din dreptul portii de aprovizionare cu marfa a celor de Romstal. Aici se termina si portiunea "relativ decenta" a strazii I.Hateganu (venind dispre Vitan-Barzesti)... :(


Toate pozele full-size sunt aici:
  http://imgur.com/a/4cUDT
  http://imgur.com/a/nKRDE
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Granata06

Noutatea - au vopsit o grinda marginala in alb  :lol:

danutzu_1069

O grinda in amonte si in aval.  Nu m-am uitat si pe sub pod sa vad care e situatia...

TibiV

Pe sub pod nu - sau cel putin duminica nu...
Dar sa nu uitam ca au vopsit si primul rand de pile...  ;)
(Insa nu si culeea...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Duminica, 27 noiembrie 2016.

Suntem pe viitoarea bretea Splai->Titan, vedere spre Splai

A aparut un ciudat cilindru verde...







Pe aici se va desprinde breteaua din Splai spre Titan

In fata podul din amonte.  Remarcati diferenta de nivel fata de Splai...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Intram pe podul din aval dinspre malul stang

Capatul podului spre malul drept.
Observati si aici diferenta de nivel fata de Splai



RADET a cam terminat de izolat conductele noi...

... si a turnat si capacul de beton al caminului

In plan indepartat este LeoSer

Au "inchis" cu balast si breteaua Vitan-Barzesti -> Splai. Probabil au mai fost smecheri care s-au strecurat pe aici
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Urcam pe rampa, vedere spre Vitan-Barzesti







La breteaua Splai->Vitan-Barzesti se contureaza trotuarul...

...care a primit si al doilea rand de borduri, insa numai pana aici

Si celalalt camin RADET a fost armat in vederea betonarii capacului
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Rampa s-a mai inaltat, insa foarte putin, pana in culee

Sus, pe pasaj, se vad cele doua randuri de borduri care  vor delimita "benzile de tramvai"



Ne intoarcem.
Vedere de pe podul din amonte spre Titan, in lungul viitoarei bretele.

Breteaua, in stanga zidul tot mai mic al rampei de coborare spre Titan

O imagine dezamagitoare: rampa lipsa in apropiere, cea aproape finalizata in spate.
Cauza diferentei este deasupra... :(


Toate pozele full-size aici: http://imgur.com/a/Tsoka
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


TibiV

#1029
De la Th.Pallady la Oltenitei...
Ce putin asa spune planul initial, pe care pasajul il repecta, chiar daca linia de tramvai se pare ca nu are nimeni chef sa o realizeze... Cel putin deocamdata... Observa ca in sectiunile transversale este desenat frumos tramvaiul.
Planul (imprumutat de la colegii MU) te va lamuri...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nenea_hartia

@TibiV: mulțumesc foarte mult pentru poze, foarte faine și edificatoare! Cilindrul ăla dubios este o cameră de vizitare, adică un cămin utilizat pentru branșamente de conducte care va fi folosit pentru ceva relocări. Ținând cont de dimensiunea mare și de faptul că nu e prevăzut cu ranforsări pentru a face față presiunii interne, presupun că nu e pentru apă, ci pentru canalizare, dar nu e obligatoriu. Se observă pe el flanșele unde se vor racorda conductele. Cilindrul va fi îngropat, însă la partea sa superioară este cu siguranță prevăzut cu un capac ce va rămâne la nivelul solului.

StefanD_

Pai vad ca pe Nicolae Grigorescu nu s-a lasat spatiu pe mijloc pentru tramvai...

Horațiu 87

Când va fi GATA Străpungerea Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu

Lucrările la Străpungerea Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu, ce include un pasaj suprateran cu două benzi pe sens peste Dâmboviţa şi va face legătura între bd. Nicolae Grigorescu şi strada Haţeganu, se apropie de final.

"Pentru pasajul suprateran stadiul este de 98%, iar rampele de intrare si iesire de pe acest pasaj sunt de 60%. La nivelul solului, sub podul suprateran, exista doua poduri la nivelul solului, care cuprind 3 benzi de circulatie pe sens, si care sunt finalizate 100%", spune Primăria Capitalei, potrivit hotnews.ro.

Cele doua poduri de la sol vor fi puse in functiune in primavara anului viitor, spun reprezentantii municipalitatii, iar pasajul suprateran, in circa 6 luni.

"In perioada imediat urmatoare vom face toate demersurile necesare in vederea evaluarii indeplinirii tuturor conditiilor de punere in functiune a acestor 2 pasaje. Prin perioada imediat urmatoare se intelege sfarsitul anului si primul trimestru al anului urmator. In ceea ce priveste rampa de urcare dinspre Salajan catre Popesti-Leordeni, aceasta, cum am mai spus, e realizata in procent de 60%, in momentul de fata sunt in desfasurare procedurile necesare pentru realizarea documentatiei in vederea suprainaltarii si ducerea la indeplinire a studiului de coexistenta si amplasament, avand in vedere liniile de inalta tensiune care traverseaza zona pasajului. Este vorba despre un efort comun, atat la Municipalitatii cat si al detinatorilor retelelor, avand in vedere ca procedura include si proceduri de expropriere, nu se poate da un termen exact. Din estimarile specialistilor, intre 3 si 6 luni", menţionează PMB.

Proiectul Străpungerea Bd. Nicolae Grigorescu - Splai Dudescu prevede lărgirea bulevardului la trei benzi pe sens de la intersecția cu Theodor Pallady și construirea unui pasaj suprateran peste râul Dâmboviţa la intersecţia bulevardului Nicolae Grigorescu cu Splai Dudescu. Pasajul va avea câte două benzi pe sens şi un scuar median de 12 metri. În lateralele acestui pasaj vor fi construite la nivelul solului două poduri cu câte trei benzi pe sens.

http://www.b365.ro/cand-va-fi-gata-strapungerea-nicolae-grigorescu-splai-dudescu_255338.html#n

TibiV

Am "facut rondul de duminica" pe 4 decembrie 2016, si am constatat ca lucrarile au fost "inghetate" in asteptarea crivatului...
Practic reportajul de astazi este un "inventar" la sistarea lucrarilor.
Adica sa stim de unde pornim la primavara in 2017, dupa dezghet...
Asa ca nu veti vedea mari schimbari, dar (jumatea plina a paharului...) priviti reportajul ca pe "o fisa de progres" fata de reportajul din decembrie 2015... ;)

Sa incepem asadar...
De la viitoarea bretea Splai->Titan, unde au mai ramas vreo 60 de metri pentru realizarea jonctiunii"...
Venim dinspre Titan spre Splai...



Gurile de canal ale "marilor separatoare" au fost "capacite" ca lumea, semn ca nu se va mai lucra la ele multa vreme... :(

In stanga pasajului a aparut totusi un morman "proaspat" de piatra sparta

In dreapta, sub pasaj, zona "organizarii de santier"



Pe terenul liber dintre fotograf si Splai ar trebui sa se faca curba bretelei dinspre Splai spre Titan...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

O privire in urma spre Titan de pe podul din aval...

... si daca tot suntem aici sa observam parapetele "marca S3" de pe malul stang...

... care nu ajunge chiar pana la pasaj, chiar daca "simulacrul de armatura" a fost infipt. Cred ca mai au de pus la punct amanuntele privind instalatiile de stropire si iluminare.

De pe trotuarul podului din aval spre Vitan-Barzesti.
Mai frate, Splaiul este tare jos.... Frezat, dar atat...

Si aici gurile de canal au fost "capacite" cu scanduri si bucati de beton deasupra, sa nu le zboare viscolul...

Vedere in sens invers, spre podul din aval si spre Titan

Mama proștilor este mereu gravidă... :)