News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danutzu_1069

#675
Solutia a fost, dar nu s-a vrut! (Sau nu s-a putut)
Pasajul peste Dambovita se continua si peate CF. Dar probabil s-a renuntata din cauza de ... LEA
O solutie ar fi ca tot ce inseamna statie de descarcare sa fie mutata inainta de bulevard si pe sub bulevard sa treaca doar conducte.
Teren este suficient.

dr4qul4

Haideti sa fim seriosi. Acolo avem 1 tren la 2-3 zile si ala pe noapte. Chiar nu stiu ce au patit de au trecut pe timp de zi.
Si au facut si manevre.

Tot ce tb e sa se faca un orar strict. Trenul ar tb sa treaca in max 5 min, doar noaptea.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Beowulf

#677
Da, dar in final, dupa ce se va inchide inelul median si va avea pasaje denivelate la toate intersectiile, acea linie CF tot va fi desfiintata.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

TibiV

dr4qul4 are dreptate cu mutarea stației de descărcare.

Nu poți doar să desfiinţezi linia CF pentru că nu poţi pune în pericol funcţionarea CET Sud pe timp de iarnă.

În mod normal centrala merge pe gaze, dar păcura este de back-up pentru perioadele în care scade presiunea - adică iarna pe ger.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Beowulf...pana la inchiderea inelului mai e mult si bine. Luica are 3 benzi....iar prin ferentari-rahova si pe partea de nord lipseste cu desavarsire.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Beowulf

Presupun ca dupa finalizarea pasajului Grigorescu-Splai si Bd I.Hatenanu, urmatoarea etapa va fi supralargirea Tunu Magurele si Luia, iar apoi strapungerea Ghencea-Alexandriei. In partea de nord stim cu se va inchide (Fabrica de Glucoza- Beijing), chiar daca tu nu esti de acord. :D

PUZ care contine strapungerea Ghencea-Alexandriei:
http://tramclub.org/viewtopic.php?t=12631&sid=27ced6c7870dc80311163ae4fbc280a4
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

danutzu_1069

@tibiV,
Cum spuneam mai sus  :D , cea mai buna varianta este mutarea statiei de descarcare inainte de bulevard, se poate face o statie noua, mai eficienta, dar, singura problema ar fi proprietatile din zona.
S-a dezvoltat mult, in spate, google maps arata...
As zice totusi sa se pastreze CF pentru ca e posibil ca sa mai fie folosita si pentru altfel de transporturi, si poate nu numai pentru CET

TibiV

Duminica, 26 iunie 2016, ora 13.30

Au trecut cu piatra sparta de blocul cel nou...
... si de apropie de CF...

... dar inca nu au ajuns pana la ea.

Si daca tot vorbim de calea ferata folosita in unele zile...

... aici ar putea muta rampele pentru descarcarea vagoanelor-cisterna. Loc este destul...

Dar sa revenim la ...

Au inaltat mult terasamentul viitoarei bretele


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV


Lucreaza la bordura rampei spre Titan




Si se apropie de finalizarea hidroizolatiei pasajului...

... cu Bitu Primer...

.. si cu asta
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Trotuarul dinspre Titan



Au curatat cu peria si au uns cu vaselina buloanele...

La podul din aval insa nimic nou

Au adus insa foarte multe tuburi de canal...
... de o forma mai ciudata

Care au si un paznic vigilent
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Accesul dinspre I.Hateganu este tot blocat

Au aparut niste mormane ciudate de pamant

Aha, deci pentru asta sunt tuburile

Groapa pentru tub

Groapa are o scobitura pe o latura...

... adica se va conecta la canalul de pe trotuar

Acelasi lucru se repeta de multe ori
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Si ultimul set scurt, poate ma lamureste cineva...
De la parapetii NJ care blocheaza accesul pana la intersectia cu Hateganu, pe axul drumului sunt 3 tarusi

Primul -20

Al doilea  -25

Al treilea -14

Stie cineva ce inseamna cifrele alea ?  Ca succesiunea -20, -25, -14 pare ciudata...

In fine, ultima poza cu capatul lucrarilor, vedere spre Vitan-Barzesti


Pozele full-size le gasiti aici: http://imgur.com/a/K2SFL
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Ceva cote. Măsurate de la vârful tar us ului în mod normal. Ceva trebuie sa se întâmple la o adâncime de -20, -25, -14. Ceva cămine,  ceva țevi de drenaj, poate e greșită cota acelui strat de piatra sparta.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

La asta m-am gandit si eu...
Dar nici ordinul de marime nu este OK.
Daca sunt metri, atunci este prea mult, caci ar fi ca pentru metrou. Si acolo nu va fi metrou.
Daca sunt centimetri este prea putin... 25 de centimetri sapa orice Dorel fara tarusi...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

Sigur e vorba de cm. poate fi cota superioara a acelui inel de canal...deci cota fundatiei sa fie mult mai jos. De sapat sapa Dorel, dar trebuie sa stie pana unde. Fiind pe mijloc doar la ceva conducte de drenaj ma poate duce capul. Nu cred ca au gresit asa mult asternerea pietrei sparte.

Oricum de apreciat utilizarea pietrei. Nu e ieftina piatra sparta in Bucuresti.

Ca si o curiozitate inginereasca: mai ales piatra sparta pentru stratul de uzura, care are conditiile cele mai dure, cam tot Bucurestiul foloseste ca sursa niste cariere din Tulcea. Toti ne imaginam Tulcea ca o delta inundata, dar exista niste filoane exceptionale de granit, banuiesc ramasite ale muntilor Macin.
Drumurile noastre POATE;