News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

Serios ?!... :D

Bordurile prefabricate care au zacut din toamna pe rampa cealalta au fost aduse aici

Au inceput sa toarne beton si aici la partea superioara a zidului de boltari

Au ajuns cu balustrada din aval la capatul pasajului

Poza facuta in axul pasajului. Jumatatea dinspre amonte este hidroizolata
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Au terminat de turnat bordura exterioara si trotuarul de pe latura vestica a rampei

Aici sunt cofrajele cu care vor continua probabil sa faca acelasi lucru pe latura estica

Spre Titan

Si au inceput sa prinda in suruburi (mai exact in piulite) placile de otel de care vor suda balustrada

Malul stang. La podul din aval nici o schimbare

In schimb la vreo 30 de metri spre Autovit a aparut aceasta groapa:

Nu stiu daca are legatura cu viitoarea bretea Splai->Vitan-Barzesti. Daca da, ar trebui curand sa fie umpluta cu balast/piatra sparta...

Balast care tot apare...


TOATE pozele full-size le gasiti aici: http://imgur.com/a/bJqVB
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

#662
Cu toate că Primăria Municipiului București promitea finalizarea acestui proiect în iunie 2016, ritmul de lucru pe șantier este în prezent destul de anemic.
API iși exprimă ingrijoarea cu privire la descărcarea de trafic de pe pasajul Nicolae Grigorescu spre șoseaua Vitan Bârzești, întrucât actualul proiect prevede o intersecție de tip "T" cu strada Iuliu Hațieganu. Acest lucru va duce probabil la generarea unui nou blocaj de trafic, anulând practic unul dintre beneficiile principale al noului pasaj, respectiv descongestionarea intersecției Splaiului Unirii cu Șoseaua Vitan-Bârzești.
PMB trebuie să ia măsuri urgente pentru continuarea eficientă a acestei porțiuni din inelul median, fără de care investițiile realizate până acum nu pot fi valorificate.

http://www.youtube.com/v/5I7lfv9sgiA
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Beowulf

#663
Am citit pe undeva ca acolo urmeaza sa se construiasca un pasaj subteran. Daca gasesc link-ul o sa-l postez aici.

LE: am gasit!
http://pmb.ro/pmb/proiecte_derulare/presa_com.php?msj=9
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

dr4qul4

Cred ca pasajul subteran urmeaza sa se faca la intersectia Vitan-Barzesti cu Oltenitei.

Insa pana atunci avem 2 probleme:
- Iuliu Hateganu are doar 1 banda pe sens pe o portiune de 1 km.
- si IH se intersecteaza in T cu Vitan-Barzesti care are 3 benzi pe sens!!!

Cred totusi ca tot ce e nevoie e de largirea IH si de un giratoriu/semafor acolo. Traficul se va muta de pe Vitan pe NG
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

GDPR

Aici ar putea sa accelereze lucrarile la largirea bulevardului N. Grigorescu si la cele doua poduri din amonte si aval, pe partea cealalta a Dambovitei lucrarile fiind oricum practic blocate. Dar vorbim de deja celebra firma Delta ACM'93.

Beowulf

#666
Daca ar fi sa bag mina in foc, pasajul peste splai  va fi deschis circulatiei abia cind Hațieganu va avea 3 benzi pe sens. La intersectia cu Vitan va fi un semafor pentru inceput, apoi sa va construi pasajul subteran care va elimina semaforul, concomitent cu latirea strazii Luica.
Ordinea prioritatilor:
A1: Bucuresti-Nadlac;  A3: Bucuresti-Bors;  A10: Sebes-Turda;  A0+DNCB: Centura Bucuresti; A8: Tg Mures- Ungheni; A12+A14: Calafat-Craiova-Pitesti-Tirgoviste-Ploiesti-Buzau-Braila; A6: Lugoj-Calafat; A7+DN(2X2): Botosani-Focsani-Slobozia-Calarasi.

TibiV

ciprebbe, super filmare !...
:cheers:

Quote from: Beowulf on June 22, 2016, 07:13:16 PM
LE: am gasit!l
http://pmb.ro/pmb/proiecte_derulare/presa_com.php?msj=9

QuoteUna dintre rampe este in curs de finalizare; la cealalta rampa lucrarile sunt oprite pana la gasirea unei solutii cu privire la supratraversarea cablurilor electrice ale Transelectrica
Adica ei vorbesc despre rampa de urcare dinspre Titan si despre rampa de coborare spre Titan.
Rampele spre/dinspre I.Hateganu/Vitan-Barzesti nici nu sunt pomenite... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

multumesc de filmare...acum inteleg mult mai bine postarile lui TibiV
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Da, este o filmare belea... :)
Asa cum o imagine face cat o mie de cuvinte, o filmare face (aproape) cat o mie de poze... ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Quote from: adiarc on June 22, 2016, 08:54:40 PM
multumesc de filmare...acum inteleg mult mai bine postarile lui TibiV

Mie-mi spui.... sa vezi la sudului ce a iesit ca TibiV mi-a lasat impresia initial din poze ca acolo e bau-bau :)
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

TibiV

Abia astept sa  vad... :lol:

Quote from: TibiV on June 22, 2016, 08:58:44 PM
Asa cum o imagine face cat o mie de cuvinte, o filmare face (aproape) cat o mie de poze... ;)

Quote from: ciprebbe on June 22, 2016, 09:55:54 PM
TibiV mi-a lasat impresia initial din poze ca acolo e bau-bau :)
Ai ajuns tu cand balaurul bau-bau este pe moarte... Mai are doar 3 capete din 7....
:cheers:

(Abia astept in toamna sa il filmam la gata... :) )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

sage

Quote from: TibiV on June 20, 2016, 01:00:47 PM
Reportajul de duminica, 19 iunie 2016.
Din seria "ce avem noi aici"?... :)

Avem niste vagoane cisterna:

Deci calea ferata este utilizata.
De fapt cand am trecut cu masina era o LDH care se indeparta de NG, dar pana am reusit sa parchez la umbra si sa ma intorc la CF,  locomotiva disparuse spre est...

Problema s-a dovedit ieri mai grava decat ati prevazut


Trenul cu vreo 12 vagoane, majoritatea cisterna a traversat drumul cu vreo 3 km/h. Apoi, inainte de a degaja soseaua s-a oprit si a inceput sa dea inapoi. Am zis, okay, schimba linia si are nevoie de spatiu de manevra. Tot cu 3 km/h a dat inapoi, dar inainte sa ne faca loc s-a oprit. Si acolo a ramas. Am stat cam 15-20 min dupa el. Apoi am intors si am plecat. Coada de masini din spatele meu era deja aproape de Pallady, adica depasea un 1 km.
Asadar, o sa avem o mica bariera pe noua strapungere...  :((

kolegu

nu cred ca va fi bariera acolo, trenul circula destul de rar sa merite investitia.

TibiV

Super sage, multam de poza !
De doi ani de cand tot pozez acolo nici macar o singura data nu am prins un tren...
Dar probabil pentru ca ei nu fac aprovizionarea in week-end, cand pozez eu.

Quote from: kolegu on June 24, 2016, 05:19:11 PM
nu cred ca va fi bariera acolo, trenul circula destul de rar sa merite investitia.
Dar si masinila circula pe acolo relativ rar... acum.
Dar cand va fi gata (macar pana in Splai, nu mai vorbesc de Vitan-Barzesti) acolo va fi trafic ca pe Mihai Bravu.
Bagi un tren fara bara bariera peste M.Bravu ?...

Tocmai de aceea am impresia ca linia asta CF industriala va deveni o mare problema cand proiectul va fi dat in folosinta....
Nu poti face manevre 20 de minute cu trenul pe un bulevard principal al orasului. :(
Va trebui gasita o solutie... Care ? Nu stiu... :book:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)