[B] Pasajul Nicolae Grigorescu-Splai-Iuliu Hateganu

Started by Ionut, September 22, 2011, 07:38:45 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danutzu_1069

#60
Multumum pentru poze!
Acum vad ca au pus toate grinzile!
Pe malul sudic va fi o structura identica cu cea de pe malul nordic.
Ceeace se vede in mijloc va fi "perete de sprijin" pe perioada lucrarilor la pilotii forati si toata structura de pe malul sudic. Unde acum e apa, in timpul lucrarilor va fi plin cu pamant.

medicul de garda

A explicat la un moment dat constructorul sau PMB intr-un articol, ca pilonii de pe marginea apei (si culeele podurilor de la sol) nu se pot construi decat pe rand, pentru a nu ingusta prea mult sectiunea de scurgere a apei in zona respectiva. Vad ca au curatat tot pamantul de la primul set de piloni, inseamna ca se pregatesc sa faca celalalt set. Oricum, progrese vizibile, multumim pentru poze!! :cheers:

Totusi, nu mi-e clar ce o sa se intample cu liniile de inalta tensiune, mi se pare ca ar fi prea aproape de nivelul pasajului. Observ ca nici pana acum nu au turnat zidurile de sprijin la rampa nordica, fix sectiunea de sub cabluri, restul par a fi gata. Si te gandesti ca pasajul asta e proiectat sa sustina o linie de tramvai in viitor... Iti mai trebuie spatiu pe inaltime si pentru catenara  :|
Trust me, I'm an east-european doctor!


danutzu_1069

Pana una alta, baietii lucreaza destul de sustinut.
Situatia ieri, la ora 18, pe malul sudic au inceput excavatiile pentru culeele si pilonii de aici. Pe malul nordic a inceput cofrarea pilonilor armati.
Cat de curand vom avea betonare. (daca vremea permite, dar nu cred ca vor mai fi geruri care sa impiedice betonarea).
Astept cu interes constructia rampelor, mai ales a celei nordice. Oare se poate construi atata timp cat liniile de inalta nu vor fi suprainaltate?

Tare mi-e ca o sa stea lucrarea in loc din cauza asta.

TibiV

Proaspete, de astazi 28 feb., ora 14.







Celebrele cabluri LEA...







Se lucreaza in draci pe maluri...

















Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

stiu ca am mai intrebat...dar nu stiu daca am primit raspuns. Care e solutia tehnica peste Dambovita?...din ce se arata acum,....se pare ca nu va fi nimic special. O deschidere asemanatoare cu restul...adica vreo 30-35 de metri.
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4



deschiderea este exact cat latimea dambovitei (undeva la 30-35 m) deoarece avem piloni in albie.
Insa podul mai traverseaza cate 3 benzi pe sens+ trotuar astfel incat podul (fara rampe) are in total aproape 70 m!
Pe langa podul denivelat, avem si 2 poduri peste dambovita, la nivel, de o parte si de alta, cu 3 benzi pe fiecare.

La cum arata santierul, singura problema in acest moment mi se pare acel stalp cu 5 picioare. Daca la primul, cel cu 2 picioare, se vor gasi solutii (este asemanator cu cele intalnite si pt autostrazi), cel cu 5 picioare mi se pare destul de greu de relocat/inaltat
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

dr4qul4 , Mi-ai luat-o înainte cu 3 minute, tocmai postament si eu PUZ-ul...

Ochiometric, LEA cu stâlpii cu 5 picioare este la o tensiune mai mica (cabluri mai subțiri) şi am impresia că sunt ceva mai SUS, adică burta e mai mică... Nu ştiu dacă nu e însă doar o iluzie optică, si chiar dacă este reală impresia mea nu ştiu dacă "mai sus" înseamnă "suficient de sus", mai ales că astea sunt cele mai apropiate de cheu, adică traversează pasajul acolo unde acesta ajunge aproape de nivelul maxim.....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

asa mi se pare si mie, ca nu prea au "burta" astfel incat nu se poate rezolva doar cu mutarea stalpilor.
Cred ca trebuie unii mai inalti!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Si sunt 6 cabluri pe fiecare interval dintre 2 stâlpi...

Adică 24 cabluri in total !

PS că vorbeam despre "burtă" ...
Azi au fost 13 grade....
Cât s-or lăsa cablurile pe o caniculă de 40 grade ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tonică

stati linistiti cu cablurile acelea. Eu sunt sigur ca, in virtutea celor tot traite pe la noi, acele cabluri nu vor fi deloc o problema pana ce se gată pasajul iar mai apoi cand sa-i taie panglica sau chiar fix dupa vor observa ca trebe inaltati stalpii. Abia atunci...si apoi inca doi ani sa-i inalte.. :lol:

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Imagini proaspete de duminica, 8 martie, cand evident nu se lucra.

Incep cu terasamentul dinspre pasaj, parca s-a mai inaltat un pic...


Pasajul cu grinzile asezate



Detaliu cu capetele grinzilor la capatul dinspre Piata Titan - a aparut armatura...


La sosea (N.Grigorescu) nu am observat nici o modificare.
Cam atat pentru saptamana asta...



Armatura lipseste inca la capatul dinspre Dambovita


Dar aproape s-a terminat cofrarea pilelor de pe mal.




Se pare ca incep si cu podul de la nivelul solului...


Pe malul drept liniste si pace...


Dar au aparut armaturile pentru pilotii forati...


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dr4qul4

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024