Author Topic: [B] Bucurestiul istoric  (Read 15294 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Telvanni

  • Senior
  • ****
  • Posts: 227
  • Karma: +70/-29
[B] Bucurestiul istoric
« on: May 15, 2015, 08:26:59 AM »
In curand bucurestenii (si nu numai) se vor putea bucura din nou de fatada imobilului Caru' cu Bere situat in Centrul Vechi pe strada Stavropoleos nr 5.

Un preview mai jos:



« Last Edit: May 15, 2015, 03:07:33 PM by Telvanni »

Telvanni

  • Senior
  • ****
  • Posts: 227
  • Karma: +70/-29
Re: [B] Bucurestiul istoric
« Reply #1 on: May 15, 2015, 03:05:47 PM »
La interior lucrarile sunt foarte ample si diversificate.
Mai jos aveti restaurarea picturii din intrarea secundara, precum se refacerea acesteia in zona luminatorului.

Intrarea secundara:


intrarea secundara:


luminator casa scarii:


sticla pictata:


realizarea scafelor din ipsos:


realizarea structurii scafei din beton aparent profilat:


refacere pictura (stadiu intermediar)
« Last Edit: May 15, 2015, 03:13:46 PM by Telvanni »

Telvanni

  • Senior
  • ****
  • Posts: 227
  • Karma: +70/-29
Re: [B] Bucurestiul istoric
« Reply #2 on: May 19, 2015, 02:19:54 PM »
Dupa 2 ani de la inceperea lucrarilor de restaurare a fatadei imobilului Caru cu Bere s-a inceput "dezvelirea".
Deocamdata doar partea superioara este vizibila.













Telvanni

  • Senior
  • ****
  • Posts: 227
  • Karma: +70/-29
Re: [B] Bucurestiul istoric
« Reply #3 on: May 22, 2015, 11:54:57 AM »
Dezafectarea schelei este aproape de final.






Din cauza starii avansate de degradare balcoanele au fost refacute intocmai cu cele originale insa sunt din beton armat profilat (toate ornamentele sunt monolite)


Toate lucrarile s-au desfasurat in timp ce sub platforma de organizare era asa:
« Last Edit: May 22, 2015, 12:01:11 PM by Telvanni »

Harry

  • Knight
  • Legend
  • *
  • Posts: 3.386
  • Karma: +439/-157
    • URBAN CONSTANTA
Re: [B] Bucurestiul istoric
« Reply #4 on: June 07, 2015, 11:01:48 PM »
excelent! jos palaria!

Telvanni

  • Senior
  • ****
  • Posts: 227
  • Karma: +70/-29
Re: [B] Bucurestiul istoric
« Reply #5 on: June 08, 2015, 11:54:27 AM »
Multumesc!

Goldmund

  • Hero
  • *
  • Posts: 613
  • Karma: +318/-464
    • Google Maps-Stuttgart
Re: [B] Bucurestiul istoric
« Reply #6 on: June 27, 2015, 09:03:39 PM »
Intr-adevar, avem superbe poze.
Telvanni, chapeau!

Telvanni

  • Senior
  • ****
  • Posts: 227
  • Karma: +70/-29
Re: [B] Bucurestiul istoric
« Reply #7 on: August 28, 2015, 03:54:13 PM »
Boltile din intrarea secundara incep sa redevina ce au fost candva








Pictor: Iulian Moldoveanu

Goldmund

  • Hero
  • *
  • Posts: 613
  • Karma: +318/-464
    • Google Maps-Stuttgart
Re: [B] Bucurestiul istoric
« Reply #8 on: September 10, 2016, 09:19:09 AM »
Grajdurile Negroponte, cum aratau si cum au primit azi o noua destinatie, pastrandu-se caracterul arhitectural  istoric al cladirii.
O surpriza placuta:

<a href="http://www.youtube.com/v/NMWhNKlDrC0" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/NMWhNKlDrC0</a>
« Last Edit: September 10, 2016, 09:21:15 AM by Ionut »

133 313

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 423
  • Karma: +271/-104
Re: [B] Bucurestiul istoric
« Reply #9 on: October 08, 2016, 09:19:28 PM »

Negustori colt cu Hristo Botev. Voi ati renova o asa cladire... pentru a o inchiria?
De ce in calculul RCA nu intra numarul de kilometri condusi anual de sofer respectiv numarul de kilometri parcursi anual de vehicul?

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.944
  • Karma: +2939/-588
Re: [B] Bucurestiul istoric
« Reply #10 on: October 08, 2016, 09:23:20 PM »
Arata foarte bine cladirea. Dar de ce sa n-o inchiriezi?
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

133 313

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 423
  • Karma: +271/-104
Re: [B] Bucurestiul istoric
« Reply #11 on: October 08, 2016, 09:28:25 PM »
Chiriasii sunt neatenti... cu spatiul locativ.
De ce in calculul RCA nu intra numarul de kilometri condusi anual de sofer respectiv numarul de kilometri parcursi anual de vehicul?

Ionut

  • Monarch
  • Legend
  • *
  • Posts: 13.944
  • Karma: +2939/-588
Re: [B] Bucurestiul istoric
« Reply #12 on: October 08, 2016, 09:30:57 PM »
Nu neaparat. Poti pune conditii in contractul de inchiriere. Plus ca nu dai oricui asemenea spatiu. Probabil acolo vin companii OK, ambasade sau mai stiu eu ce. La asa o cladire, sigur poti cere bani frumosi. Mie mi se pare cea mai buna varianta inchirierea pentru asemenea bijuterii.
Stadiu la zi: Autostrăzi (A) | Drumuri Expres (DX) | Deschideri: A10 lot 3 (recepție când o vrea șefu' ăl mare) | A10 lot 4 (poate în aprilie)
Exploatare: 748,32 km A și 0 km DX | Contractați: 186,867 km A și 0 km DX | Licitație lucrări: 175,734 km A și 121,115 km DX

TibiV

  • Count
  • Legend
  • *
  • Posts: 8.070
  • Karma: +2736/-570
Re: [B] Bucurestiul istoric
« Reply #13 on: October 08, 2016, 09:53:59 PM »
Am avut discutia asta cu seful unei mari firme imobiliare, specializata pe cladiri vechi, de patrimoniu...
Mi-a zis ca sunt multi investitori care baga chiar si 1-2 milioane euro in consolidarea/renovarea unei asemenea cladiri.
In functie de suprafata se pot obtine chirii chiar si duble fata de cele pentru cladirile noi de birouri clasa A - noi, dar "fara personalitate"...
Asta inseamna spre 30-40 euro/mp/luna.

Va las sa faceti calculele... :)

133 313

  • Ambassador
  • *
  • Posts: 423
  • Karma: +271/-104
Re: [B] Bucurestiul istoric
« Reply #14 on: October 08, 2016, 10:10:42 PM »
Da... ma rog, cand e vorba de imobiliare tot "marile" agentii imobiliare evalueaza apartamente in blocuri vechi la 80.000 euro, pe cand la constructie in anii  '70 costau 87.000 lei. Daca ei nu-s in stare sa puna un pret real pe chaestii compacte relativ "noi" ma intreb cum ar putea sa puna pe ceva mai vechi.
Repet ce am mai spus prin alte locuri, cu alte ocazii... la noi evaluarile sunt in aer si se fac dupa ureche mai mult, pentru ca nu exista predictibilitate si stabilitate. Si ma limitez la atat, ca ajungem la politica.
P.S. Dati cu pietre dar consolidarile nu prea se pot modela cu programe de calcul structural. De fapt... nu se pot modela mai deloc. Sunt niste lucrari... la mult ghici. Numai urmatorul cutremur major va fi proba adevarului.
De ce in calculul RCA nu intra numarul de kilometri condusi anual de sofer respectiv numarul de kilometri parcursi anual de vehicul?