Zone periculoase pe autostrăzi

Started by ciprebbe, May 13, 2015, 01:39:28 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cutter

Mulțumim tuturor pentru contribuție! Vă rugăm, continuați. Dacă se poate să notați și poziția kilometrică ar fi ideal. Mulțumim!

adiarc

Pe drumul SB -Fagaras , la intersecția dintre Avrig , lângă cea spre Sacadate , avem un decupaj in asfalt de câțiva mp buni , nesemnalizat !!!!!!!probabil va fii asfaltata in viitorul apropiat ,dar este inadmisibil cum se face acest lucru.Consider ca ar trebuii interzisă aceasta frezare , daca nu este urmată in minutele următoare frezarii , de asfaltare.....oricând se poate produce o drama acolo.....
Minunăția a fost executata de firma care a câștigat întreținerea tronsonului -Sc Comtram SRL , din Sibiu
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

#17
o noua analiza a zonelor de risc de pe A1

la capitolul zone de risc putem lua in calcul si zonele cu gropi , chiar daca sunt intr-o zona unde se circula cu viteza redusa
aceste gropi sunt din iarna la nodul Saliste , iar Astaldi pare ca nu le vede





km 308 , Sebes spre Sibiu



dupa Cut spre Sb , km 296



faimoasa crapatura de la Aciliu...o galma tot mai serioasa...in continuare N-E-S-E-M-N-A-L-I-Z-A-T-A!!!!!!!!



in continuare , cu siguranta , cea mai periculoasa zona de pe o autostrada din Romania
Debelul Aciliu , o lucrare nefinalizata....oricum si dupa finalizarea ei , solutia tehnica e una subtire...f subtire



pe langa faptul ca dealul vine peste autostrada , avem si zone cu parapet lipsa





gardul de protectie e pe punctul de a fii inghitit



la coborarea dealului Sacel , km 262



aproape de nodul SB Vest



giratoriu Sebes Vest



aproape de Sebes , km 304...o zona cu o inaltime considerabila de aprox 7-8 m



cam atat pt moment

PS....este evident ca sistemul actual de lucru al CNADNR este unul total defectuos , pt ca multi dintre parapeti sunt asa si de peste un an de zile , iar pe centura SB , unii au stat 3 ani si jum pana au fost schimbati !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Propun ca prima initiativa a Asociatiei Proinfrastructura sa fie un sistem care sa oblige CNADNR sa schimbe acesti parapeti in cateva zile de la deteriorare si apoi sa se lupte pt recuperarea prejudiciilor.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Cam greu sa obligam. Dar avem o idee despre ce putem face. :)
Asta e chiar periculoasa!!!


Multumim mult pentru efort, foarte util! :cheers:

florin74

Asta cred ca are 6 luni vechime. Cred ca cei de la DRDP Brasov ar trebui sa zboare de acolo.

adiarc

De mult de tot....se chinuie de la încep anului sa curețe rigolele de pe mijlocul centurii SB....nu numai ca nu au terminat , dar rigolele de la baza autostrăzii nu au fost curățate NICIODATĂ , de la inaugurare din dec 2010.....absolut niciodată.......
Acelorași angajați ai DRDP Brașov le-au trebuit peste 3 ani!!!!!! , sa schimbe niște parapeți , in zone ale centurii SB , unde practic nu mai exista separarea între sensuri......
din păcate doar daca se produce o tragedie se iau măsurii...noțiunea de Prevenție este inexistenta
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

de asta spuneam si eu mai sus. E imediat dupa podul peste Secas si CF. Dar nu stiam km. Posibil ca respectivul accident sa se fi produs si din pricina trambulinei de la iesirea de pe pod.
Drumurile noastre POATE;

Taifun

Buna seara forumistilor !!!!
Apreciez initiativa voastra de a publica zonele periculoase din Romania.
Poza de pe Viaductul Aciliu este cat se poate de clara cum se fac proiectele in ministerul transporturilor si cum nu se intervine imediat cu remedieri atata timp cat stii ca in zona sunt alunecari de teren si tu nu construiesti un tunel cu lungime de 1,5 km si preferi varianta de a taia un deal pentru ca este mai IEFTIN.Oamenii acestia ar trebui sa faca puscarie pentru ca au permis asa ceva.
Vin cu o propunere referitoare la parapetii de pe marginea autostrazii sa fie inlocuiti cu parapeti din beton cat si pe mijlocul autostrazii.
Lucrarea este in garantie nu?
Astept sa mai publicati noi poze pe forum dar si pe facebook ca dupa aceea sa le distribuim. :D
Va doresc o seara faina in continuare la cat mai multi forumisti !!!!!!!!!! :D



Cetatean

#23
Problema de la giratoriu Sebes-Lancram. Un an!

picture uploading

Da,corect,lucrarile sunt in garantie,dar de inlocuirea parapetilor trebuie sa se ocupe beneficiarul. Pentru ca el a fost distrus din cauza traficului. Aici din cate am auzit e un cerc vicios...CNADNR/Firme de asigurari/Licitatii...etc. Imi pare o mare mizerie ca nu suntem in stare sa avem o echipa de oameni dotati cu tot ce le trebuie (gen pompieri) la nivel national,angajati la stat care sa inlocuiasca parapetul rupt/distrus.Ce? asteptam sa se distruga 10 km, sa organizam licitatie , sa mai distrugem niste vieti , ca mai apoi sa reparam...
Oricum,este din calea fara de trist ce se intampla cu intretinerea autostrazilor.

nenea_hartia

Quote from: Taifun on May 15, 2015, 10:51:26 PM
Vin cu o propunere referitoare la parapetii de pe marginea autostrazii sa fie inlocuiti cu parapeti din beton cat si pe mijlocul autostrazii.
Problema cu parapetul de beton e că este rigid și te poți face praf în el. Parapetul metalic se deformează la impact și absoarbe din șoc, iar asta îți poate salva viața.

danutzu_1069

^^
Nu numai ca te faci praf in el, ci in functie de unghiul de impact poti ricosa inapoi pe banda si mai lovesti pe cineva.
Glisierele se deformeaza, absorb socul si nu permit ricoseul iapoi pe banda.

adiarc

pe sensul Sebes-Sibiu , inainte de sp.de serv de la Cut ( km 298 )



pe sensul Sibiu-Sebes , cam la 2 km dupa nodul Apold....cineva a maturat serios parapetul care este ca si inexistent pe cativa zeci de m...poza nu este clara , fiind facuta de pe contrasens



momentan atat
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Apreciem efortul, poate mai vin si alti colegi cu poze sa putem face "un subiect consistent "catre CNADNR
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

cea mai grava zona e de departe portiunea (portiunile) din Buc-Pitesti unde lipsesc parapeti marginali si tu mergi pe langa o padure. Horror. Ma mir ca nu sunt carnagii acolo saptamanal. Probabil ca pe autostrada nu se prea adoarme la volan.

Din punctul meu de vedere, macar pentru a fi acoperiti juridic, Politia Rutier sau DRDP Buc ar trebui sa puna acolo restrictionare de viteza si o semnalizare cu atentie lipsa parapeti.
Drumurile noastre POATE;

adiarc

de cum intri pe lotul Impregilo te intampina restrictiile...mai jos imediat dupa nodul Saliste



si o zona de risc...parapetii sunt ca si inexistenti...spre Sebes pe lotul 3...km 284....sunt curios cat va dura schimbarea acestuia





PS..la Cunta continuua lucrarile de refacere a zonei cu alunecari

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura