News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Zone periculoase pe autostrăzi

Started by ciprebbe, May 13, 2015, 01:39:28 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mns

Pe Arad - Timisoara sunt zone destul de mari unde gardul de protectie a fost furat, se vede clar cum a fost taiat. Cele mai importatne zone sunt pe la nodul de la Ortisoara, Km 517-518 din cate tin minte, dar nu e singura zona, iar acum 2 zile cand veneam de la aeroport niste caini se plimbau fara griji pe banda de urgenta. Mi se pare destul de periculos sa mergi noaptea pe acolo la 130Km/h, avand in vedere ca oricand poate sa-ti sara un animal in fata.

iuli

Am mai menționat problema asta cu aproximativ o lună în urmă. Lipsește gardul de protecție pe kilometrii întregi pe ambele sensuri. E o problemă destul de nouă. Mă și miram cum de a rezistat atâția ani. Se vede clar că a fost furat de către magneți pentru că e tăiat în dreptul stâlpilor unde era sudat.

În plus, gropile de pe prima bandă au devenit tot mai accentuate. Azi un coleg de trafic era să mă arunce în parapete când îl depășeam încercând să evite o astfel de groapă.

Legat de veșnica discuție cu confuzia de la nodul A1 cu A11, lumea s-a mai calmat. Însă am văzut confuzi opriți pe banda de urgență în apropierea nodului Arad Sud încercând să se orienteze pe GPS. Iar altul a frânat violent pe banda întâi, a tras de volan puternic să intre pe breteaua spre DN69, iar după ce l-am depășit am văzut în oglindă că a reintrat pe autostradă fără să se asigure. Orice problemă de orientare sau lipsă de panouri sau altele nu scuză condusul aberant pe autostrăzi. Chiar dacă te simți dezorientat sau rătăcit nu ai voie să faci așa ceva!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

adiarc

#92
Quote from: adiarc on July 14, 2015, 04:20:41 PM
In continuare zona accidentului de Tir de acum , aproape 3 saptamâni ,este complet descoperită ( in zona viaductului peste CF spre Ocna SB ), spre Sebeș , adică parapetul lipsește integral pe acest sens de mers.

Nu s-a schimbat nimic.A trecut peste o luna de zile de la accident
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MrInfinity

Astazi dimineata era sa-mi rup masina  :(( din cauza unor semnale de atentionare cazute in mijlocul autostrazii A1 pe sensul de mers Sebes-Deva (cu cativa km inainte de Deva). Sa va zic exact ce sa intamplat: mergeam linistit pe la 5.20 dimineata, am vazut ca se aproria un santier care delimita reducerea la o singura banda, asa ca am redus viteza la 80 Km/h, in acelasi timp in fata mea era un tir care l-am vazut ca a intrat in plin in acele panouri fosforescente, eu insa nu am frant imediat si ma-m trezit de-o data cu suporturile care tin in picioare panourile sub mine. Am tras imediat pe dreapta sa vad daca sa rupt ceva dedesupt si in acelasi timp toti care veneau intrau in plin in acele obstacole, plus ca 2 tiruri si niste masini sa-u avariat. Daca ati auzit ceva va rog raspundeti.

TibiV

Ai filmat sau ai facut niste poze?
TV-urile ar fi incantate sa dea asa ceva pe post....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

MrInfinity

Nu, pentru ca eram in graba si era cam periculos sa stau sa fac poze. Poate imi sarea ceva in cap.

cutter

Am emis astăzi către CNADNR o informare privind avarii și defecte ale autostrăzilor în exploatare ce pot pune în pericol siguranța circulației cu solicitarea de a fi reparate cît mai urgent posibil:


cutter


horatiu.cosma

Multumim. Avem o data limita pe Sibiu-Soimus, adica 10.10.2015. Suntem cu ochii pe ei. In rest, lipsa unui raspuns clar nu imi da sperante prea mari...

Zimox

Daca s-ar infiinta o autoritate care ar gestiona intreaga retea de autostrazi (putine la numar in KM) nu ar fi mai eficient?, ma refer la refacerea parapetiilor - curatarea zonelor verzi din spatiile de serviciu - a toaletelor - a santurilor - si daca nu cer prea mult sa refaca gardurilor din aproperea autostrazii (am vazut multe vietati pe autostrada ceea ce mi se pare periculos) si sa semnalizeze acele zone gen trambuline si gropi.
!

MNU

Pe A1 Timisoara-Arad lipseste gardul pe kilometri intregi (pe sensul TM>AR)... in zona Ortisoara.

dan_c

#101
Quote from: MNU on September 24, 2015, 07:35:23 AM
Pe A1 Timisoara-Arad lipseste gardul pe kilometri intregi (pe sensul TM>AR)... in zona Ortisoara.
.   Nu are nici o vina constructorul de furtul gardului de protecție , CNADNR prin Drdp TM trebuie sa remedieze/monteze garduri noi in acele zone, la fel si in cazul parapetilor de protecție distrusi in urma accidentelor, semnalizare verticala distrusă/furată .....acum constructorul face doar reparații in partea carosabila, refacerea stratului de uzura si ceva lucrări de remedieri la poduri (refacere strat uzura pe rampe,finisaje borduri,) reparatii casiuri pe autostrada si la overpass-uri(reparații la sferturi de con, curatire separatoare...).     Astăzi lucrau la refacerea rampelor la pasajul de CF înainte de Intersecția cu Lipova

MNU

Nici nu am zis ca ar trebui sa fie raspunzator constructorul... si, in cazul asta, daca exista contract de prestari servicii pentru paza autostrazii, nici DRDP-ul nu e chiar asa de aspunzator de problema.

dan_c

#103
^ Din câte stiu , Nu cred ca exista astfel de contract

adiarc

Quote from: Zimox on September 23, 2015, 11:31:04 PM
Daca s-ar infiinta o autoritate care ar gestiona intreaga retea de autostrazi (putine la numar in KM) nu ar fi mai eficient?, ma refer la refacerea parapetiilor - curatarea zonelor verzi din spatiile de serviciu - a toaletelor - a santurilor - si daca nu cer prea mult sa refaca gardurilor din aproperea autostrazii (am vazut multe vietati pe autostrada ceea ce mi se pare periculos) si sa semnalizeze acele zone gen trambuline si gropi.
Atat eu , cat si alți useri mai grei am limitat , de nenumărate ori pt desființarea actualului CNADNR si împărțirea in 2 structuri ( cu angajări pe sistemul din mediul privat si termene clare de implementare stipulate in lege ) : o structura care sa se ocupe exclusiv cu construcția si întreținerea autostrăzilor si cealaltă sa se ocupe de restul ( Dn-urile )......treaba e ca nu se vrea eficientă , nici bugete multianuale ,pt a avea banul public la cheremul unor nulități ....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura