Zone periculoase pe autostrăzi

Started by ciprebbe, May 13, 2015, 01:39:28 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alecu26

mda...am uitat sa scriu ca s-a restrictionat iar banda unde e fisura.
Drumurile noastre POATE;

SB76UFO

Vin si eu cu un set proaspat de poze  de pe A1 Sibiu-Simeria si retur.
Pozele sunt in general cu parapeti (rupti, indoiti, lipsa)
Imi cer scuze daca unele poze se repeta cu ale altor colegi

2 lucratori stangeau nisipul din nodul SB-Vest











Quoteaceste gropi sunt din iarna la nodul Saliste , iar Astaldi pare ca nu le vede
se pare ca Astaldi reparau acele gropi de la nodul Saliste


km280



"Prostia este eternă și invincibilă"

SB76UFO

gramezile cu mizeria stransa din rigole nu sunt doar pe centura Sibiului, ci si pe lotul 2 al Orastie-Sibiu


cu aprox. 10 km/h acest tir se deplasa pe banda de urgenta








Lipsa telefoane de urgenta si palete antiorbire







"Prostia este eternă și invincibilă"

SB76UFO

km328+800


Sebes-Sibiu




deja celebra fisura, asa cum spunea alecu26, traficul restrictionat la o banda






in zona nodului Sibiu Vest au inceput sa lipseasca tot mai multe palete antiorbire
"Prostia este eternă și invincibilă"

ciprebbe

Multumim de update, avem material de prezentare nu gluma pe A1.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

una proaspata de pe centura SB , aproape de nodul Sb-Vest
se vede cum respectivul a pierdut controlul pe banda 1 a taiat banda 2 si a lovit glisiera de pe mijloc si a ricosat in parapetii din experiorul autostrazii
aviz pt nenumaratii bizoni , care la 130 de km si peste ,stau lipiti in spate pana depasesti vreun camion , ceva

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

inainte de tunelul Sacel spre Sebes...o zona de real pericol..parapetii lipsesc cu desavarsire in prejma zidului de beton armat



bonus...montarea tesaturii pt innierbare pe deal la Aciliu...procedura este cel putin discutabila , pt ca aceasta tesatura se pune direct pe argila , fara a se asterne in prealabil , acel str de pamant vegetal , care ar facilita mult innierbarea.Oricum ...cu iarba nu stopezi alunecari de teren

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

alecu26

Puteți sa mergeți sa vedeți și voi minunea. Sau reparat parapet îi în zonele cele mai urate. Am impresia ca au început dinspre deva și au ajuns undeva înainte de Sebeș.  În schimb au apărut inca vreo 2 urate de tot( demolat parapet pe ambele sensuri) pe lotul lui Imbecilio.
Drumurile noastre POATE;

dr4qul4

Eu nu inteleg cum reusim sa distrugem atat de multi parapeti.
E chiar asa greu sa tii volanul drept?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Eu chiar nu inteleg de ce e nevoie sa stam noi cu gura pe ei.
Nicio problema, e un motiv pentru care exista API.

Campania asta sa stiti ca nu se termina niciodata. Cand vedeti parapete distruse, va rog fotografiati si trimiteti-ne imediat.

:cheers:

danutzu_1069

Quote from: dr4qul4 on June 06, 2015, 09:08:17 AM
Eu nu inteleg cum reusim sa distrugem atat de multi parapeti.
E chiar asa greu sa tii volanul drept?

Cind te trezesti cu un "berbec" ca franeaza in fata ta, la o oarecare viteza de mers pe autostrada, ai doua optiuni: fie intrii in c*rul lui fie il eviti pe dreapta sau pe stanga (in timp ce franezii si tu).
Daca incerci pe dreapta, s-ar putea sa mai vina vreo masina, deci optiunea cea mai buna este pe stanga sa "aluneci" pe parapet (glisiera).
Asta este si menirea si se va deforma corespunzator.

Earthchild

Aceasta nu explica de ce avem atât de multe parapete distruse in comparație cu alte țări. De vina este si lentoarea CNADNR in înlocuirea lor (uneori durează ani), dar parca apar prea multe distrugeri in timp relativ scurt de la inaugurare (Sibiu - Deva).
PS: ma scoate din sărite si necuratarea nisipului strâns lângă parapetele median, oriunde exista acesta, pe autostrada sau pe dn.

dr4qul4

@danutzu... si pe A3 Buc-Ploiesti care e explicatia?
Acolo, traficul actual este atat de lejer, incat rar vezi 3 masini pe 100 m
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

mishu77

Quote from: alecu26 on June 06, 2015, 08:17:05 AM
Puteți sa mergeți sa vedeți și voi minunea. Sau reparat parapet îi în zonele cele mai urate. Am impresia ca au început dinspre deva și au ajuns undeva înainte de Sebeș.  În schimb au apărut inca vreo 2 urate de tot( demolat parapet pe ambele sensuri) pe lotul lui Imbecilio.

Vineri seara am trecut si eu pe A1 spre Sibiu si da am remarcat in zona Sibot parapetele reparat dar am impresia ca doar pe sensul spre Sebes. Ma lamuresc in aceasta dupa masa cand merg inapoi.

JohannDB

#44
A mai adus cineva în atenţie, faptul că A1 de la  podul Acliliu la nodul Aplod s-a garnisit cu nişte trambuline superbe şi care te fac să crezi că ai decolat......La ultima mea trecere prin zonă, şi pe ploaie şi având un tir ce trecuse de pe sensul Cunţa-Sibiu (la km 280) pe sensul meu spre Cunţa, prin abii parapeţi dintre sensuri, oprindu-se în banda de urgenţă de pe sensul meu (erau deja trei maşni de poliţie ce semnalizau locul), trambulinele m-au surprins total neplăcut ......... S-a apucat careva de corectarea lor, cumva ?