Zone periculoase pe autostrăzi

Started by ciprebbe, May 13, 2015, 01:39:28 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JohannDB

Quote from: alecu26 on November 18, 2015, 08:33:30 AM
si ala mare lateral complet culcat, in zona de langa podul peste raul Secas?

    Luni 09.11.2015, pe când veneam de la Nădlac, aici la ieșirea din Sebeș, peste apa Secașului, mi-a "sărit în ochi" faptul, că la acea dată, încă nu se reparase zona de parapeți distrusă, imediat după terminarea podului peste Secaș, pe sensul spre Sebeș-Deva.
        Aici starea de fapt ține de vreo 2-3 luni de zile... Poate or fi trecut la treabă în ultimele zile; sunt 9 zile de când am văzut starea neschimbată a parapeților.

Danny550394

Interesant este ca parapetele median a fost inlocuit. Cel lateral inca atarna in voie.

Hory

#122
Quote from: alecu26 on November 18, 2015, 08:33:30 AM
si ala mare lateral complet culcat, in zona de langa podul peste raul Secas?

Am urcat si coborat la nodul de la Lancram si nu am ajuns sa vad zona peste raul Secas, sorry nu am specificat.

Ca si concluzie am avut senzatia unei autostrazi normale si placute acum cu parapetii inlocuiti pr portiunea pe care am condus, sper sa continue, insa doar dupa luni bune de zile e greu de inteles.

TibiV

Quote from: Hory on November 18, 2015, 10:21:14 PM
sper sa continue, insa doar dupa luni bune de zile e greu de inteles.

Nu este doar greu de inteles, este de-a dreptul criminal...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Redox

Quote from: alecu26 on November 18, 2015, 08:33:30 AM
si ala mare lateral complet culcat, in zona de langa podul peste raul Secas?

Am trecut aseară pe acolo și era în același stadiu pe care îl știm cu toții... trist  :(


cutter

#126
Cum înțelege CNADNR să înlocuiască parapetele avariate pe Orăștie-Sibiu.

Parapet nou și vechi, la prima vedere totul e ok:


Prima observație este că catadioptrii nu au mai fost amplasați pe parapetele nou.

Problemele mari apar însă cînd ne uităm cu atenție și comparăm parapetele original, de calitate, cu cel nou.

La cel vechi avem amortizor (elementul dintre stîlp și glisieră) și o placă la bază care are un rol în felul cum se comportă la impact. În plus șuruburile cu care este realizată prinderea de stîlp sunt foarte groase (mă refer la șurubul cu care e prins amortizorul de stîlp, nu se vede în poză partea cu filetul, dar era foarte groasă).


La cel nou lipsește amortizorul (glisiera e prinsă direct de stîlp), lipsește placa de la bază, șurburile sunt subțiri și cel mai grav mi se pare că pare efectuată o improvizație, o sudură între stîlp și bara din spate (dacă avem specialiști, vă rog comentați) și pare clar că la impact stîlpul se va rupe foarte ușor din acea sudură și va fi împins pe sub bară, ceea ce presupun că înseamnă că întreg ansamblul nu mai lucrează așa cum a fost conceput. La cel vechi (se vede în prima poză) stîlpul era prins cu șurub de bară și stîlpul depășește bara ca cotă. La cel nou stîlpul abia ajunge la baza barei și acolo e făcută acea sudură care pare că se va rupe la cel mai mic impact.



MNU

E chestia aia ce o urasc eu cel mai tare... "merge si-asa".

danutzu_1069

E strigator la cer!! Nu se face asa ceva.
@cutter, baga o intrebare (cu tot cu poze) la cnadnr!!


alecu26

plus ca totul pare o improvizatie. Acei stalpi par a fi obtinuti prin taierea unui profil metalic mai mare. Sunt curios cat de mult sunt si incastrati in asfalt. Sigur nu sunt la adâncimea dorita.

Intradevar...sudura aceea e improvizatie. Sunt curios daca sudorul era autorizat....:))..sau era un Dorel din satul vecin cu un aparat de sudura.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

Quote from: alecu26 on November 25, 2015, 09:11:30 AM
Acei stalpi par a fi obtinuti prin taierea unui profil metalic mai mare.

Pai clar ca este un profil mult mai mare, pentru ca nu au mai avut loc si de amortizorul despre care spune cutter.
Si la lungime cred ca l-au taiat ochiometric si l-au bagat in pamant pana si-au adus aminte de bara din spate.
"Oooops! L-am infipt prea adanc, nu mai avem cum sa punem suruburile... Doreleeeee ! Adu mai aparatul ala de sudura !"

O mizerie marca CNADNR... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

când am zis mai mare ma refeream la lungime. Ca si alte dimensiuni, in sectiune...nu cred ca e mai mare. Nu sunt ei asa fraieri...si uitat-te comparativ cu glisiera sa zicem...ca e cam la fel.
Drumurile noastre POATE;

TibiV

Pai este clar ca nu mai este loc pentru amortizorul din primele doua poze...
Cum iti explici ?
Caci nu cred ca parapetele (sau bara din spate) face acolo o "burta", cum s-ar fi intamplat daca profilul era de latime normala si prindeau direct de el cele doua elemente, fara amortizor.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

#134
E bătut mai aproape stîlpul de glisieră la ăsta fără amortizor. Se și vede într-una din poze urma de la stîlpul vechi, rupt în accident, și diferența față de cel nou care e bătut mai aproape de calea de rulare.

Deci ca să înțelegeți, ăsta nou așa e el din proiect, fără amortizor. Chipurile ar avea certificat de testare și se încadrează și fără amortizor. La prinderea de bară cică ar fi trebuit un element special pe care nu l-au mai pus și au zis să-i tragă și ei o sudură.

Mă întreb și ce se întîmplă dacă ai accident puțin înainte de îmbinare... pentru că e clar că nu se va comporta uniform la trecerea între cele două tipuri.

Oricum: o mizerie marca CNADNR, sunt perfect de acord cu Tibi.