News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Zone periculoase pe autostrăzi

Started by ciprebbe, May 13, 2015, 01:39:28 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mircea

Pe A1 între kilometri 339 și 340 a apărut o serie de 5 gropi pe prima bandă, exact pe unde te-ai încadra cu roata stângă. Și cum înghețul se apropie, ar fi bine să le repare cineva din timp.

adiarc

DRDP Bv sau SDN Sibiu ( nici acum nu am primit rapuns la 3 luni de la sesizare ) , au inceput sa repare parapetii pe sectorul centura SB - Saliste

reiau apelul meu asupra modului criminal si inconstient de realizare a lucrarilor
- semnalizare insuficienta a lucrarilor demna de un drum judetean nu o autostrada cu viteze de min 130
- se lasa cu saptamanile acei piloni expusi , care pot deveni oricand un Vlad Tepes la adresa soferilor

Alo ?????? >:(
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Deci chiar nu inteleg de ce se insista cu semnalizarea inepta pe autostrazi. Nu putem face nimic? Sa vorbim la Politie?!

dragos76

În general și poliția doarme în pantofi.
Anul ăsta reabilitările străzilor în Cluj s-au făcut cu demolarea totală și închiderea trotuarelor, fără amenajarea de rute alternative pt pietoni, care trebuiau să meargă pe carosabil. Am trimis o sesizare către poliția rutieră, care au răspuns că au amendat constructorul cu o sumă derizorie (vreo 1200 de lei). Dar normal, situația a rămas la fel de haotică, vreme de câteva luni de zile. Adică ei "și-au făcut datoria" cu acea amendă, nu contează că nu au rezolvat o problemă mare de siguranța circulației.

Dar totuși, eu zic că merită sesizată oficial și poliția.

adiarc

Si eu sunt pt o sesizare la adresa Poliției....si nu numai pt modul de semnalizare in cazul unor lucrari

De cand s-a închis Săliște-Cunta , am trecut o singura data noaptea ,spre Cunta....la ieșirea de pe autostrada , la Săliște semnalizarea e jenanta.....niște beculețe ca o lumânare ( doar cateva funcționează ) , care sunt imposibil de văzut pe vizibilitate scăzută.(ploaie , ceata , etc )....chiar mi se pare un miracol ca n-a zburat nimeni prin balize....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

mircea

Quote from: mircea on October 14, 2015, 11:57:38 AM
Pe A1 între kilometri 339 și 340 a apărut o serie de 5 gropi pe prima bandă, exact pe unde te-ai încadra cu roata stângă. Și cum înghețul se apropie, ar fi bine să le repare cineva din timp.

Ieri era deja reasfaltată zona.  :o

TibiV

Au citit probabil postarea ta precedentă... :)
Să citească mai des !
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

#112
atunci cand intretinerea lipseste , se ajunge la asa ceva.....in prima faza..............ulterior se poate prabusi chiar o portiune din centura SB....poate se sesizeaza expertii CNADNR ( experti la construit f.incet , f.prost si super buni la inchis si demolat autostrazi ).
Asadar , din pct.meu de vedere , e o zona ce pune participantii la trafic , in pericol

iesirea din SB spre Medias , langa pasajul peste DN





ceea ce ar trebuii sa fie un sant de beton , curat , este orice altceva - stufaris , refugiu pt rate , sau , vorba lui TibiV, jardiniera  :)



santul de sub pasajul mentionat anterior....



o fisura minora la pasaj....va devenii majora , in lipsa oricarei reparatii.....momentan nimiz , zero....la 5 ani !!!!!!! de la inaugurare



pe cealalta parte , rigolele arata la fel de jalnic.....doar apa , stie pe unde se scurge....sau nu se scurge....se infiltreaza





depunerile de mal au minim jum.de metru,....santul era mult mai adanc initial



momentan atat

si astfel ma simt nevoit sa intreb , pt a nu stiu cata oara ....DE CE NU DESFIINTAM CNADNR-UL IN FORMA ACTUALA ????.....CARE E SCOPUL ACESTEI INSTITUTII , DACA AUTOSTRAZILE SE FAC IN RITM DE MELC IAR INTRETINEREA ACESTORA , LIPSESTE APROAPE IN TOTALITATE ??????????
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Ce jale... :(
Inadmisibil...
Dar suntem in Romania, se pare ca pentru CNADNR "merge si asa"... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

thor5

@adiarc: Poza aceea cu "fisura" in pila podului ... nu cred ca e o fisura, ci mai degrada un rost structural intre betoane. Practic sunt 2 poduri independente cu pile separate distincte. Fisurile in beton nu sunt perfect verticale sau perfect orizontale, si nici macar perfect drepte. Ele sunt zimtate, deoarece betonul nu este un material omogen, iar planul de fisurare apare la interfata dintre balast (pietris) si laptele de ciment. Este oarecum evident ca particulele de pietris nu pot fi perfect aliniate la turnarea in cofraj, de aceea nu se poate obtine o linie de fisurare perfect dreapta.
Un alt indiciu concludent poate fi si amprenta cofrajelor care se poate citi foarte clar pe suprafata vizibila a betoanelor din poza. Exista o linie de demarcatie clara intre cofrajele pilei din stanga si cofrajele pilei din dreapta. Daca ar fi fost o singura pila, atunci cofrajele ar fi fost continue si acea linie de demarcatie nu ar avea logica.
Pentru a avea o falie de fisurare perfect verticala sau perfect orizontala, ar trebui ca cedarea respectului element de beton sa fie cauzata de o forfecare pura (fara moment incovoietor), si crede-ma, ca nu exista in Romania un inginer atat de slab pregatit incat sa greseasca calculele in asa hal.

adi

good point...

Dar cred ca adiarc se refera la drenajul apelor pluviale....

adiarc

da exact...este un rost ...dar fara intretinere va devenii crapatura
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

thor5

Quote from: adiarc on November 17, 2015, 10:44:46 AM
da exact...este un rost ...dar fara intretinere va devenii crapatura
A... Sorry, nu am prins ideea ta de la inceput. Intr-adevar in ideea asta cred ca ai dreptate. Ar trebui facut ceva urgent cu drenajul apelor pluviale. Infiltratiile la rosturi sunt cele mai greu de reparat.

Hory

#118
Nu stiu daca s-a mai mentionat, insa pe A1 Sebes - Deva au fost inlocuiti toti parapetii mediani si laterali avariati. Totusi denivelarile sunt prezente destul de des pe banda 1 pe toata portiunea. Macar acel hop imens la podetul de dupa Sebes inspre Deva a fost refacut si limitarea la 80 inlaturata, nu mi se pare ceva de durata.

alecu26

si ala mare lateral complet culcat, in zona de langa podul peste raul Secas?
Drumurile noastre POATE;