[B] Buzesti-Berzei-Uranus

Started by Ionut, September 22, 2011, 03:06:26 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Cladirile alea au locuri, dar nu pentru clienti/vizitatori pentru ca s-au calicit la costurile constructiilor. Si evident ca lumea este si comoda, nu parcheaza decat "la scara", mai ales daca vorbim de biznis men. Daca le ridica masinile vor face un pic sport, doar asa ne civilizam... Daca nu se vor da amenzi la greu si/sau nu se vor ridica masinile, "bulevardul" asta va fi inutil ca solutie de preluare de trafic de pe Victoriei & Magheru.

cezar-mario2012

 Referitor la parcarile din zona, cea din Piata Victoriei este cu abonament, eu daca vreau sa parchez acolo nu pot si tot timpul este plina. Cladirile de pe acea strada au parcari cu -2, dar sunt insuficiente, sotia lucreaza la una din acele cladirii si cand ma duc sa o iau de la seficiu trebuie sa fiu exact cand iese sau sa fac ture pe strazile din jur. Solutia este transportul in comun, asa cum este si in afara.

iuli

Solutia exista in transportul in comun ca afara dar trebuie si educatia de a-l folosi. La noi nu exista principiul de a lasa masina intr-un loc si a merge pe jos, pe bicicleta sau cu transportul in comun pana unde vrei sa ajungi. Sau, daca stii ca la destinatie nu ai unde sa lasi masina, nu mai pleci cu masina personala de acasa. Eu inca nu imi pot explica de ce in perioada 10-15 sunt pline strazile de masini. Am senzatia ca nimeni nu lucreaza decat in masina. Apoi exista cazuri de familii cand un membru are masina de serviciu si el merge cu masina la serviciu ca asta e, trebuie sa se deplaseze si celalalt membru ia masina familiei desi sta toata ziua la birou. Astfel, in loc de o masina in trafic apar doua, desi traseul ar fi comun.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Goldmund

#33
Prea putine locuri de parcare
Ar mai fi fost o solutie daca proiectantul s-ar fi uitat cum a fost conceput bulevardul Magheru, construit acum 80 de ani:
stradute paralele cu bulevardul, stradute doar pentru parcari...Si arata superb!
Una dintre ele

Firmele care construiesc cladiri birouri sunt obligate prin lege la un numar de locuri de parcare/mp pe care ii are cladirea - nimeni, nicaieri nu prevede mai multe locuri de parcare, de restul e raspunzator propietarul domeniului public...

Ladybug3

Solutia chiar este transportul in comun, oricate parcari si hale s-ar construi nu ar fi de ajuns

Goldmund

Bucuresti chiar are un transport in comun dezvoltat, daca il raportam la nivel international. Capitala nu sta prost la transportul in comun, dar normal ca ar trebui construite M4, M5(integral), M6 si M7, normal ar fi ca si tramvaiele sa fie noi si cu aer conditionat, in rest un oras de dimensiunile capitalei va avea mereu si o problema cu traficul rutier(daca ne gandim doar la taxiuri, la"autoutilitare", "masinile de firma" si cei in trazit si tot ar fi un oras aglomerat)

Cert este ca un oras mare are nevoie de un transport in comun, de piste pentru biciclete, de parcari, dar si de mai multe centuri "expres", de ex. ca primul inel sa fie fluidizat(Mihai Bravu-Iancu de Hunedoara-)sa nu fie "ingustat" de masini parcate, dar si unde trebuie construite inca cateva pasaje subterane), iar DNCB intr-adevar modernizata, fluidizata(fara treceri de pietoni, sau "giratorii" pt. fiecare trei case si o "betoniera"...) plus A0...(apropo de primul inel rutier: gasesc nefast ca intre un pasaj rutier suprateran(pasaj Mihai Bravu)si un pasaj subteran(Piata Sudului) sa fie o intersectie(relativ noua, Calea Vacaresti cu un mall) cu posibilitatea "la stanga", cand avem la capete sensuri giratorii! In loc ca circulatia sa se descongestioneze, avem noi intersectii, noi bariere, cu toate investitiile costisitoare de la la capete....Trebuie noi concepte pentru fluidizarea traficului, nu doar "unda verde"...

In acest sens ar trebui construita si Berzei-Uranus, str. Uranus modernizata pana in Calea Rahovei.