Jurnalul public API

Started by Ionut, May 13, 2015, 08:44:52 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Da un email cu datele de contact sa vedem ce mai avem "pe stoc".

Eurocopter

Alex avem veste si tricouri. Fac eu cumva sa ajunga la tine in scurt timp. Ionut iti va trimite si ultimul raport de activitate (din cate stiu eu il avem doar in engleza pe 2016). Multumim pentru sustinere!

Sent from my F5321 using Tapatalk


Ionut

Este gata raportul de activitate al API pentru anul 2017.
Il descarcati de pe site-ul API de la acest link.

Daca vedeti vreo greseala sau aveti intrebari, va rog sa spuneti. :)
Multumim tuturor pentru sustinerea voastra in 2017 (si nu numai)!

pasadia

Campania pornita de declic e intr-adevar cu acordul vostru? Am primit un mail care zice cam asa:

QuoteÎn cele 7 zile în care m-am documentat pentru a scrie acest mail, au murit 35 de oameni pe șoselele românești. Suntem "campioni" în Europa la capitolul decese în accidente auto. În medie, 5 oameni mor în fiecare zi. Statisticile Poliției Rutiere pentru 2017 confirmă cifre negre pentru al treilea an consecutiv: 8639 accidente rutiere grave, 8170 răniți grav și 1950 persoane decedate.

Soluția pentru reducerea numărului de accidente pe șosele există. Este vorba de îmbunătățirea infrastructurii rutiere. Se știe și cum: mult mai mulți kilometri de autostrăzi și optimizarea șoselelor deja existente. Modul ineficient în care autoritățile gestionează acest domeniu nu este doar dovadă de incompetență, este o culpă criminală. Se cheltuie miliarde fără a avea rezultate care să se traducă direct în mai puține accidente, nu doar în panglici tăiate înainte de alegeri.

Ne-am propus să ne alăturăm eforturilor depuse de specialiștii Asociației Pro Infrastructură. Ei au realizat de-a lungul timpului sute de materiale, analize și reportaje care prezintă o realitate sumbră, dar tot ei propun soluții clare și la obiect. Sute de alte articole au apărut în ultimii ani și în presă, dar autoritățile doar mimează îngrijorarea. Funcționari plătiți regește desenează mii de km de drumuri pe hărți virtuale care devin mult prea rar realitate. Să le spunem că viața noastră chiar are prioritate!

Oricare dintre noi poate fi următorul care își pierde viața într-un accident. Dar suntem parcă amorțiți de teamă și preferăm să privim în altă parte, la fel cum facem atunci când trecem pe lângă un accident cumplit. Să nu ne mai ferim privirea, să facem ceva pentru a minimiza riscul! Cum? Știm bine că atunci când ne strângem suficient de mulți putem determina autoritățile să acționeze corect. În prezent se profită de amorțeala noastră și se iau decizii în interesul clientelei politice, a firmelor abonate la lucrări pe bani publici, nu a siguranței rutiere. Se întâmplă asta pentru că sunt prea puțini aceia care se ridică împotriva acestor abuzuri. Acum avem posibilitatea să ne unim vocile și să schimbăm ceva!
...


insotit de un chestionar. La care am raspuns, insa trebuie sa recunosc - e o intrebare la care optiunile mi se par complet gresite.

Quote
După părerea ta, care autostradă este cea mai importantă și ar trebui realizată în cel mai scurt timp?

    A1 Sibiu - Pitești
    A3 Ploiești - Comarnic-Brașov
    A8 Tg Mureș - Iași,
    A7 Ploiești-Buzău - Focșani-Bacău,
    A13 Brașov - Sibiu
    Nici una din cele de mai sus


Eu am ales ultima varianta, caci prioritara ar trebui sa fie, dupa mine, A0. Dar ideea ca indemnati oamenii sa aleaga o SINGURA optiune dintre cele 5 e cam nefireasca si paguboasa.

Ionut

Da, desigur, e cu acordul si sustinerea noastra. :) Avem in plan mai multe actiuni comune legate de infrastructura (in special autostrazi si siguranta rutiera). Rostul ultimei intrebari era sa vedem o parere a publicului legata de autostrada cea mai importanta. Fiecare alege pentru el (in viziunea proprie) care ar fi autostrada cea mai importanta. Scopul nu este sa evaluam importanta acestor autostrazi, ci FELUL in care ele sunt vazute de publicul Declic.

Chestionarul NU circula in comunitatea PUM/API din simplul motiv ca nu vrea sa influentam rezultatele. In faza asta, incercam sa vedem un feedback strict de la comunitatea Declic, comunitate care e formata pe alte subiecte (justitie, politica, mediu, in special).

perfidus

Bravo, am primit si eu chestionarul si vroiam sa-l semnalez si altora.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

subway


Ionut

^ Pot vota doar cei care erau in baza de date Declic in momentul in care au trimis email. :) Adica ieri la 11:00 dimineata. Cei care nu sunt in baza de date Declic nu pot vota. Nu va suparati, o sa fie si alte ocazii sa contribuiti la campaniile API-Declic sau Declic-API. :D Repet, ideea acestui formular era strict sa ia feedback de la oamenii din baza de date Declic.

Europiu

Citind azi postarea voastra de pe facebook am dat clic (din greseala!) pe link-ul paginii de web al API. Hm...

Stiu ca e un efort suplimentar dar nu ar fi rau sa mai fie actualizata si pagina de web din cand in cand. Sau, daca e mai simplu, real-time events sa fie pe FB iar pagina de web sa gazduiasca doar informatii generale, mai mult sau mai putin atemporale, despre asociatie.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

Ionut


runner

Chiar acuma pe Realitatea TV , Asociatia Pro Infrastructura este atacata, chiar si Cutter.

Eurocopter

Poti face un rezumat te rog? Despre ce a fost vorba?

runner

La emisiunea lui Rares Bogdan se discuta despre autostrazi, iar invitatul acestuia, un om in varsta (nu i-am retinut numele, intrucat nu am prins emisiunea chiar de la inceput) era foarte suparat, relatez:
pe directorul de la CNAIR, precum si pe aceste zise asociatii care au aparut si exista chiar o asociatia care se numeste Pro Infrastructura a carui presedinte (aici greseste, din cate stiu) a fost ales consilier al domnului Ciolos si timp de un an de zile nu a facut nimic pentru infrastructura romaneasca si acum este deputat in parlamentul romaniei.
In fine se  vehicula ideea, de acest dom, ca CNAIR-ul impreuna cu aceasta asociatie sunt printre cei responsabili de situatia autostrazilor din ziua de astazi.
  Mai abera cu declaratii, cum ca acel segment de autostrada dintre Sebes-Turda care chipurile este gata, nu se da drumul din cauza slabei calitatii a constructiei autostrazii, etc.
  Poate reusesc sa gasesc emisiunea inregistrara si sa atasez un  link aici.
  Mi s-a parut revoltator faptul ca atacat direct asociatia si pe unul dintre fostii reprezentati ai ei.

runner

Este vorba de un fost ministru al lucrarilor publice, Nicolae Noica, cel cu bulinele rosii pe cladiri, linkul aici:

https://www.realitatea.net/jocurideputere.html

emsiunea din 04 martie 2018

incepe cu 42:55 pana la min. 44:05

atacul direct de la min.43:00

Toata discutia referitoare la autostrazi incepe de la min. 40:35.

Ionut

Multumesc mult ca te-ai ostenit sa gasesti exact! Nu am timp acum sa caut si sa "studiez" problema. Am chestii mai importante de facut, cum ar fi vizita la metrou (M5). :) Poate maine sau miercuri, in functie de ce timp gasesc. Plus ca trebuie sa-mi iau ceva de greata inainte. Daca sunt colegi care au timp/chef sa se uite inainte, foarte bine.

Legat de Catalin. Catalin este membru fondator API si a fost Vicepresedinte. Dupa ce a devenit consilier al lui Ciolos, locul lui in API i l-am luat eu (eu fiind initial membru fondator si Vicepresedinte - eram doi Vicepresedinti, el si cu mine - Presedinte a fost si este in continuare Paul). Se pot cauta arhivele prin forum, nu asta este problema. Catalin nu mai este acum nici Vicepresedinte si nici membru in Consiliul Director. Nu mai este de cand a intrat in echipa lui Ciolos.

Cat despre aberatia ca API si/sau Catalin sunt vinovatii pentru situatia autostrazilor... :lol: Chiar nu are sens sa raspund la asa o tampenie sinistra.