Jurnalul public API

Started by Ionut, May 13, 2015, 08:44:52 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ciprebbe

COMUNICAT DE PRESĂ
CU OCAZIA INAUGURĂRII AUTOSTRĂZII ARAD-PECICA
ŞI A NOULUI PUNCT DE TRECERE A FRONTIEREI DE LA NĂDLAC







Incarcat si pe pagina de FB, se poate distribuii sa ajunga la cat mai multe persoane.

https://www.facebook.com/proinfrastructura

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

sebba

WONDERFUL!!! GIANT LIKE!!!!
Sailing away! S/Y Haimana

stangabriel



cutter

Centralizez aici încă o dată intervențiile în presă ale membrilor Asociației Pro Infrastructură legate de inaugurarea de la Nădlac:

radutm

Cât de greu s-a conectat România la reţeaua europeană de autostrăzi. Patron de firmă de construcţii arestat, contract reziliat, faliment, fonduri UE îngheţate:
http://adevarul.ro/locale/timisoara/cat-greu-s-a-conectat-romania-reteaua-europeana-autostrazi-patron-firma-constructii-arestat-contract-reziliat-faliment-fonduri-ue-inghetate-1_55a392fcf5eaafab2c86a610/index.html
cont inchis

davyl

Sincerele mele felicitari lui Mihai pentru articolul foarte bine scris, atat din punct de vedere jurnalistic, cat si tehnic, bine argumentat, fara mari inflamatii inutile, ci cu "foc" atat cat trebuie, impartial si mai ales foarte la obiect, in spiritul a ceea ce se intampla azi!!!

Daca cei din conducerea tarii ar citi acest articol, cu siguranta ca ar avea ce invataminte sa traga de aici. Sa nu vorbim de "draga" noastra companie de drumuri, care printr-o simpla citire a forumului nostru drag, si-ar putea indeplini cu succes sarcinile de serviciu. Sunt atatia useri pe acest forum atat de documentati si bine pregatiti, incat ar face oricand cinste locului unde ar fi angajati ca specialisti! CNADNR are material de inspiratie si de indeplinit sarcinile de serviciu pe cinci ani de acum incolo, doar citind aici, pe forum.

Adresez multumirile mele tuturor celor implicati si care au dat din timpul (si banii lor personali, uneori) pentru ca acest forum sa existe si mai mult decat atat sa ajunga o adevarata "voce" in media de azi din Romania. Sincere felicitari!

radutm

#67
In data de 15 iulie 2015, Asociatia Pro Infrastructura a facut o sesizare oficiala catre CNADNR prin care a cerut sa fie remediate problemele de semnalizare de pe autostrada Arad - Nadlac. Sesizarea a pornit de la membrii comunitatii noastre care au observat primii, la fata locului, problemele existente si au reusit sa le surprinda in imagini foto si video.



Reactiile in mass-media nu s-au lasat asteptate. Iata o selectie a celor mai importante aparitii in presa centrala si locala:

Lucrul cel mai imbucurator este faptul ca am primit semnale pozitive din partea celor in masura sa rezolve problemele semnalate. La doua zile de la sesizarea noastra, vineri, 17 iulie 2015, au inceput primele actiuni de imbunatatire a deficientelor de semnalizare, dupa cum a relatat si postul national TVR intr-un excelent reportaj:
cont inchis

cutter

Am avut aseară o intervenție în emisiunea Jocuri de Putere de pe Realitatea TV.

Puteți urmări înregistrarea intervenției mele pe pagina de Facebook a Asociației:
https://www.facebook.com/proinfrastructura/videos/473481739492505/?permPage=1

ciprebbe

QuoteCătălin Drulă
Asociatia Pro Infrastructura a fost respinsă din Comitetul de Monitorizare al Programului Operațional Infrastructură Mare 2014-2020 adică banii europeni pentru mediu și transport.

Au fost primite cu cîteva excepții (WWF, SAR) numai organizații profesionale cu legături deja cu statul precum Asociația Aeroporturilor, Asoc. Româna a Apei sau Uniune Națională a Consiliilor Județene sau Camera de Comerț (cea condusă de arestatul Vlasov care-și juca șpăgile la cazino).

Am fi fost singura voce autentică și independentă a societății civile care dorește o infrastructură modernă în România. Nu ni s-a dat nici o explicație pentru respingere.

Singura explicație posibilă este că prezența noastră ar fi deranjat jocurile și că nu se dorește transparență și democrație. Este rușinos, domnule ministru Marius Nica!

Lista cu participantii si rezultatele se gaseste la adresa:

http://www.fonduri-ue.ro/res/filepicker_users/cd25a597fd-62/comunicate/2015/17.08/listaCMPOIM.pdf

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ultrasbz

Se poate contesta sau mai exista alte parghii pentru a putea fi in cele din urma admisi?

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

horatiu.cosma

Ce avantaje si responsabilitati ar avea API daca ar fi admisa?

ciprebbe

"Transparenta" doar de ochii europeni: Asociatia Pro Infrastructura, IPP si Consiliul Investitorilor Straini au fost respinse din Comitetul de Monitorizare a fondurilor europene pentru infrastructura.
Miza: cum cheltuim 11,8 miliarde de euro

http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_proiecte-20363895-transparenta-doar-ochii-europeni-asociatia-pro-infrastructura-ipp-consiliul-investitorilor-straini-fost-respinse-din-comitetul-monitorizare-fondurilor-europene-pentru-infrastructura-miza-cum-cheltuim-.htm
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Am depus astazi contestatie privind respingerea API.