News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

Jurnalul public API

Started by Ionut, May 13, 2015, 08:44:52 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

Cei care apar in lista aia... RIP!

Cred ca asta a fost si ideea autorilor listei: no-name, NO-problem...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pallzoltan

Hei, salut.
Sunt clujean, traiesc de vreo 14 ani in Praga si acum sunt acasa in Cluj inca ceva vreme. Mi-ar placea sa fiu proactiv in API, in general stiu ce se intampla in tara (cunosc bine-binisor politica interna) si in Cluj.
As dori sa-mi ofer timpul si efortul, daca sunt lucruri cu care as putea ajuta, chiar va rog sa ma contactati .)
Sunt cu masina, ma pot deplasa cam oriunde in judetul Cluj si in apropiere.


Ionut

Cel mai simplu lucru pe care-l poti face este sa vii cu poze și stiri din teren.

athosga

#213
Salut, API!

Va rog sa-mi permiteti o sugestie (sau daca este deja implementata, atunci va rog sa-mi dati directii): ar fi util sa existe undeva o sinteza clara cu stadiul tuturor proiectelor de infrastructura (la zi, actualizat cand se schimba ceva) Ori pe un thread dedicat (cu restrictii?) ori pe prima pagina (primul mesaj) a threadurilor proiectelor. Ceva de genul: "autoatrada X: tronsonul Y: are AC, AM in pregatire, TERMENUL URMATOR (oficial/estimat API): finalizare AM febr. 2022", sau "atribuit, contestat, termenul urmator: decizie tribunal, 1 aug. 2021 (amanat de nspe ori :) )". Ar fi extrem de util daca cei interesati ar sti unde sunt de gasit aceste informatii la oricare proiect in oricare moment.
Aproximqtiv ca la A1, dar un pic mai in detalii.

Mersi mult!

cristi5

Da, lucram la asta dar din pacate au aparut alte urgente. Vreau si eu sa revin cat mai curand la acest proirect (rutier si CF)

athosga


shAkur

#216
Ca o mica sugestie, incarcati filmarile direct in postarea de pe facebook pentru a putea fi urmarita, distribuita, comentata sau pentru a se putea viraliza mai usor. Din cate stiu, Facebook penalizeaza destul de tare postarile care contin linkuri externe si astfel nu ar ajunge la toata lumea in feed... indiferent ca urmareste sau nu pagina

Linkul de pe youtube poate fi folosit pentru comunicatul de pe website sau oriunde altundeva.. doar ca pe facebook am observat ca postarile cu filmulet incarcat direct acolo "dau" mult mai bine :)

Ionut

Revoltător este puțin zis. Vremuri de mult apuse, răsărite.

Susțineți poziția API pe Facebook

Ușa trântită în nas pe furiș: API INTERZISĂ în Comitetul de Monitorizare PNRR!

Asociația Pro Infrastructură, cea mai importantă organizație nonguvernamentală din țară pe domeniul infrastructurii de transport, singura care monitorizează toate proiectele majore, recunoscută fără echivoc de mass-media românească și chiar internațională, ba chiar membră în Comitetul de Monitorizare POIM și membru cu drept de vot în Sub-Comitetul Sectorial Transport al CM POIM, PRIMEȘTE INTERZIS în Comitetul de Monitorizare PNRR.

Revoltător este și FELUL în care am fost respinși: pe furiș. Am primit acum câteva ore, adică vineri, 17.06.2022 ora 15:49, la 7 zile DUPĂ expirarea termenului de depunere a contestațiilor, un email sec (captură mai jos) în care ni se spune că s-a terminat perioada contestațiilor și ONG-urile sunt selectate, fără a fi înștiințați în 7 iunie că evaluarea candidaturilor a fost finalizată și avem termen 3 zile să facem contestație.

Dar cine a fost selectat? Vedeți mai jos. NICIUNUL din cei 15 membri aleși NU este specializat pe infrastructura de transport, domeniu cu investiții de 7,5 miliarde euro în PNRR.

Atenție, implementarea PNRR pe transporturi nu este deloc roz! Din cele 7,5 miliarde euro alocate, sub 10% au contracte de execuție semnate, iar multe proiecte cheie nici măcar nu au licitații lansate! Monitorizarea și presiunea noastră ar fi fost esențială și ar fi servit interesului public.

Nu este prima dată când primim ACCESUL INTERZIS. Vom continua, neobosiți, să luptăm pentru infrastructura de transport a României. Pentru voi.

tom_sawyer

#218
Înțeleg că s-a publicat doar pe site lista intermediară.

Dacă v-au trimis e-mail cu lista finală, la fel de bine puteau să vă trimită și pe cea din etapa inițială.

Ionut

Penibil este că în emailul de azi (singurul trimis) link-ul dat te trimite la lista INIȚIALĂ, deși în email se specifică negru pe alb că este vorba de finalizarea contestațiilor, deci lista finală.

Iar titlul emailului vorbește tot de lista INIȚIALĂ.

Sunt de un penibil incredibil, fără jenă. Funcționari care stau ghiocel la comandă politică.

tom_sawyer

#220
Ar trebui să vă coalizați mai multe asociații legate de transporturi și să faceți scandal public. Ar trebui să vă susțină și ASCORO, MVA, MetrouUșor etc.

E scandalos, când o parte așa mare din PNRR înseamnă transporturi.

hefaistos

E problema de procedura cu bani europeni. Plangere la parchetul european. S-ar putea sa se poata si in contencios administrativ, pentru ca orice termen curge de la comunicare nu de la decizie. Din pacate avocatii costa.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

hefaistos

La o prima cautare, despre unul din cei selectati.
QuoteProiectul ,,Start pentru afacerea ta! – Regiunea Sud Muntenia", cod MySMIS 104179, implementat de către Asociația Patronatul Tinerilor Întreprinzători din România (Beneficiar proiect) și Agenția pentru Dezvoltare Regională Sud Muntenia (Partener proiect) a fost finalizat în data de 02.04.2021.

Proiectul a avut o perioadă de implementare de 39 luni, cu un buget în valoare totală de 11.150.504,77 lei (valoarea eligibilă nerambursabilă din FSE: 9.477.929,05 lei) şi a fost finanţat prin Programul Operaţional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară nr. 3, Locuri de muncă pentru toți, Obiectiv specific 3.7  Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbană, ,,România Start-Up Plus".
Deci iei bani de la statul roman (pentru ca statul roman a facut selectia) pe proiecte europene apoi te bagi la "monitorizarea" unor proiecte gestionate de acelasi stat roman? Trebuie consultat un avocat si vazut daca nu e incompatibilitate. In acceasi categorie Camera de Comert si Industrie a Romaniei, tocmai a primit donatie de la statul roman un teren deci se afla in relatii de interese cu acesta. Cum poate monitoriza proiecte? Posibil aceeasi reteta sa fie si la celelalte selectate. 
Nu sunt avocat. Sunt doar o persoana care constata ca ceva nu pare in regula pe zona de conflict de interese. Daca e sau nu legal sa spuna cineva cu cunostinte in domeniu.

Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

hefaistos

Ce pot spune e ca argumentul ca nu a fost selectat nici un expert in domeniul infrastructura nu sta in picioare. Se poate doar contesta compatibilitatea celorlalti participanti alesi si modul in care a fost acordat punctajul. E ca la orice licitatie, poti contesta incalcarea/aplicarea gresita regulilor de evaluare.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Ionut

Am făcut plângere la Reprezentanța Comisiei Europene în România. O să trimitem ceva similar și la MFE. Dar, strict juridic, nu e nimic de făcut.