[B] Ce-am mai vazut din mers in Bucuresti

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:52:47 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

TibiV

Toata lumea a auzit despre numeroasele accidente pe podul CF M800 peste lacul Herastrau, unde oamenii erau obligati sa traverseze pe pod de pe un mal pe celalt al lacului (desi evident exista indicatoare de interdictie, dar alta varianta nu exista).

Se pare ca CFR a gasit solutia pentru interzicerea accesului...
Ma rog, cei mai "atletici" pot trece, dar greu.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Earthchild

^^^
Alooo, primaria! Cand aveti de gand sa uniti promenada de pe malurile Herastraului printr-o pasarela pietonala paralela cu podul CF? E chiar atat de greu pentru o investitie minora cu efect MAJOR?

dr4qul4

Azi, la pasajul Baneasa (cel suprateran, peste CF)  pe sensul spre nord erau 4 muncitori care schimbau un parapete si alti 3 care luau la perie balustrada metalica.
Pe partea cealalta nu am avut timp sa observ daca e cineva. Oricum, am fost placut surprins sa vad 7 muncitori acolo. E o premiera.

PS. semnalizarea pentru parapete era cam din scurt, dar astea sunt detalii. trecem cu vederea.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

#333
@dr4qul4,
si ieri dimineata eau acolo, schimbasera deja vreo 6 metri de parapete distrus cu altul nou-nout... ;)

Quote from: Earthchild on June 28, 2017, 10:42:09 AM
Alooo, primaria! Cand aveti de gand sa uniti promenada de pe malurile Herastraului printr-o pasarela pietonala paralela cu podul CF? E chiar atat de greu pentru o investitie minora cu efect MAJOR?

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1588-13062017-2

Quote
Ministerul Transporturilor susține proiectul privind construirea unei pasarele pietonale în Parcul Herăstrău.

Încă din anul 2015, Ministerul Transporturilor a informat oficial Primăria Capitalei că va emite avizul de principiu pentru construirea pasarelei pietonale în zona podului de cale ferată din Parcul Herăstrău. Administraţia Lacuri, Parcuri şi Agrement Bucureşti nu a transmis nici până astăzi, 13.06.2017, documentația tehnică în baza căreia Ministerul să emită acest document.

Podul de cale ferată din zona Parcului Herăstrău, aflat în administrarea CFR SA, asigură doar infrastructura necesară traficului feroviar, fiind prevăzut conform legislației cu trotuar şi scări tehnologice numai pentru accesul şi deplasarea personalului feroviar autorizat.

In prezent, singura variantă de traversare a Parcului Herăstrău în condiţii de siguranţă este aleea pietonală special amenajată pe sub podul feroviar.

Există de asemenea tot pe sub podul feroviar o altă zonă de acces (împrejmuită cu gard și închisă de proprietar - ALPAB) care ar putea permite accesul pietonal pe sub pod, însă această zonă nu este administrată de MT sau de CFR.

Referitor la solicitarea Administraţiei Lacuri, Parcuri şi Agrement Bucureşti de a construi în această zonă o pasarelă pietonală, menționăm faptul că reprezentanții companiei feroviare şi-au exprimat în scris încă din anul 2015 (prin actele cu nr. 5/10/468/22.06.2015 şi nr. 7/5/1003/14.12.2015) susţinerea acestui proiect de utilitate și siguranță publică prin emiterea avizului de principiu cu condiția să fie transmisă documentaţia tehnică, întocmită de un proiectant de specialitate autorizat AFER (Autoritatea Feroviară Română) şi verificată de verificatori atestaţi pentru acest tip de construcţie. De asemenea CFR SA a transmis informațiile referitoare la condițiile tehnice pe care trebuie sa le îndeplinească pentru amplasarea pasarelei, conform legislației în vigoare.

Până la ora actuală, documentația tehnică pentru construirea pasarelei pietonale nu a fost transmisă de Primărie către CFR, astfel încât să poată fi emis  avizul necesar.

În această situație, pentru evitarea accidentelor în zona podului feroviar, reprezentanții CFR au avertizat permanent prin diferite mijloace de informare asupra pericolelor la care sunt expuși pietonii dacă traversează lacul din Parcul Herăstrău prin zone interzise.



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Mao

Se lucreaza ceva la trotuarele de pe Calea Crangasi. Prima data am crezut ca, in sfarsit se renunta la unul dintre trotuare si se mai aduaga o banda de la coborarea de pe Podul Grant spre Lujerului... dar nu. Se schimba doar bordurile :((


TibiV

Doamne, cat de incompetenti pot fi oamenii astia... :(

http://www.pmb.ro/pmb/comunicate/presa_com.php?msj=6687

Quote
COMUNICAT DE PRESA

Gabriela Firea: Proiectul Floreasca – Tei a intrat in linie dreapta. Peste 6 luni, Bucurestiul va avea cel mai modern circuit turistic din tara.

La solicitarea Primarului General, a fost constituit un grup de lucru format din reprezentanti ai Primariei Capitalei, ai Agentiei Nationale Apele Romane, ALPAB, constructorului si consultantului pentru delocarea lucrarilor la proiectul ,,Amenajarea circuitului turistic pe lacurile Floreasca si Tei (si zona adiacenta lor)".

Primarul General, Gabriela Firea: ,, Mi-am dorit ca toti factorii implicati in acest proiect sa isi poata prezenta punctul de vedere, a fost constituit acest grup de lucru pentru a analiza pasii ce trebuie facuti in continuare pentru finalizarea proiectului in acest an. Astfel, prin demersurile intreprinse, Primaria Capitalei a obtinut un nou aviz de la Agentia Nationala Apele Romane, a fost emisa o noua autorizatie de construire, a fost incheiat un nou contract de proiectare pentru aceasta lucrare. In acest moment s-a finalizat constructia salii multifunctionale, s-a finalizat 90% din lucrarile de indiguire si protejare maluri, s-au achizitionat si montat majoritatea pontoanelor, se lucreaza la pistele ciclopietonale, se lucreaza la amfiteatru, , se lucreaza la transbordare – noua solutie pentru amenajarea circuitului dintre cele doua lacuri".

Gabriela Firea a adaugat ca, in acest moment, din graficul de executie prezentat de constructor si aprobat de consultant, lucrarile sunt finalizate în proporție de 60% și ca "ne dorim ca in aproximativ 6 luni, la finalul anului 2017, sa putem sa ne bucuram impreuna de cel mai modern circuit turistic din tara, la Bucuresti."

Nota: DESCRIERE PROIECT

Proiectul ,,Amenajarea circuitului turistic pe lacurile Floreasca si Tei (si zona adiacenta lor)" a fost aprobat pentru finatare din Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 5, semnat intre Municipiul Bucuretsi, Agentia pentru dezvoltare Regionala Bucuretsi Ilfov si Ministerul dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice.

Valoarea totală a proiectului este de 88.355.487,98 lei (20.071.669,24 Euro)

Finantare nerambursabilă: 23.519.736,61 lei, din care a fost rambursata suma de 2.224.987,40 lei (fara TVA).

Obiectivul principal al proiectului il reprezinta valorificarea in scop turistic a lacurilor Floreasca si Tei cu zone adiacente, prin crearea unui circuit turistic, ca proiect unitar de creare a unei structuri de primire turistică cu funcțiuni de agrement.

Lucrarile au intarziat din cauza unor probleme majore care au dus la prelungirea perioadei de implementare a acestui proiect pana la data de 31.12.2017 si anume:

1. Proiectul tehnic predat de către ALPAB în anul 2011, a fost incomplet și fără detalii de execuție care sa permita constructorului sa implementeze proiectul tehnic. Astfel, a fost necesară contractarea unei societăți specializată în acordarea de asistentă tehnică din partea proiectantului, lucru realizat tocmai în data de 18.05.2016.

2. Intarzieri majore in atribuirea contractului de executie lucrari – operatorii economici participanti au contestat procedura de atribuire a contractului de executie, raportul de atribuire a fost incheiat in 24.06.2016, iar contractul de lucrari a fost incheiat 6 luni mai tarziu, in 16.12.2016, lucur care a dus la intarzieri in implementarea proiectului

3. Expirarea si neconformitatea avizului de gospodarire emis de Administratia Nationala Apele Romane cu proiectul tehnic.

Reprezentantii Administratiei Apele Romane au solicitat sistarea lucrarilor in 23.06.2015, in acest sens a fost necesara obtinerea unui nou aviz de gospodarire care sa permita reluarea lucrarilor, aviz obtinut in 02.06.2016.

4. Imposibilitatea realizării obiectivului Ecluza inclus in proiect, din cauza lipsei detaliilor de executie, precum si a necesitatii devierii retelei de termoficare RADET.
Avand in vedere lipsa detaliilor de execuție a obiectivului Ecluza, precum si faptul ca in faza de proiectare nu a fost luata in calcul reteaua de termoficare RADET din zona podului Floreasca, a fost necesara identificarea unei noi solutii agreata si anume mutarea debarcaderului flotant pe malul stang in amonte de podul Floreasca (initial era amplasat pe malul drept) urmata de amenajarea unei alei pietonale care va trece pe sub pod pe malul stang si amenajare traversare baraj cu pasarela ( confectie metalica – in trepte/plan inclinat). Astfel, prin aceasta noua solutie agreata, nu este nevoie de devierea retelei de termoficare din zona, iar lucrarile pot fi finalizate pana la data limita stabilita, 31.12.2017.

5. Autorizatia de construire nr.116/20.04.2015 a expirat, ca urmare in anul 2016 s-au efectuat demersurile pentru obtinerea unei noi autorizatii de construire, astfel in data de 21.02.2017 s-a obtinut o noua autorizatie de construire nr.3/13142 in vederea continuarii si finalizarii lucrarilor.

Primaria Municipiului Bucuresti a facut demersuri in vederea urgentarii realizarii tuturor lucrarilor ramase restante si anume pasarela si pistele ciclopietonale, amfiteatrul Lacul Tei, precum si demersuri in vederea umplerii in cel mai scurt timp a lacurilor Floreasca si Tei.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Aduc aicii un subiect de la "Auto-moto-velo", mai excat de la asigurari RCA si rable abandonate....

Quote from: gruiarew on July 14, 2017, 10:25:30 AM
OK și la rablele părăsite prin parcări cum se procedează? Trece cineva și le ia numerele sau? Eu de un an mă chinui cu o epavă lăsată taman în fața scării blocului fără numere...

La intersectia str.Brasov cu Bld. 1 Mai (bulevardul pe stil nou, din Dr.Taberei, nu cel vechi) exista un "Carrefour market."...
Duminica am trecut pe acolo si iata ce am vazut chiar aici:





Iar la 15-20 de metri in fdreapta asteia iata ce strica peisajul:


Eu nu inteleg cum o firma privata, care a cheltuit o groaza de bani sa cumpere si sa amenajeze terenul ala (care altfel arata chiar bine) accepta ca astfel de "deseuri" sa fie abandonate pe terenul respectiv... :(



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Nu avem topic pentru "rele tratamente aplicate animalelor"...
Dar am vazut asta chiar "din mers"...

Astazi, in Auchan Titan (langa Faur Poarta 4), la una dintre usile complexului am vazut un... catel pe bicicleta !



Nu am facut resize la poza ca sa puteti observa ca lantul cainelui era infasurat frumos de cateva ori pe furca rotii din fata...


Bine ca macar l-a lasat la umbra si ca bicicleta avea acea "șa" albastra montata pe cadru...
Probabil ala este locul normal de calatorie al catelului...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

In BUcuresti, primaria Sectorului 4 a inceput in iunie o mega-lucrare pe Bd. Constantin Brancoveanu.
A taiat copacii perfect sanatori de pe scuarul centrat, a "demolat" borduriile vechi (impecabile, se vad in primele doua poze) si a construit niste fantani arteziene.

==== Va pun pentru inceput cateva poze din 23 iulie, cand schimbarea bordurilor era la inceput.
Sensul Luica spre Nitu Vasile.




Sensul Nitu Vasile spre Luica




=== Si acum cateva poze de astazi, 19 septembrie.
Incep tot pe sensul Luica spre Nitu Vasile

Da, au aparut niste mega-ghivece cu pomi...
Primul mega-ghiveci la intersectia cu Nitu Vasila...

Pornesc in sens invers, spre Luica

Fantanile le vor pune in functiune probabil in decembrie... :D



Harnicie multa


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

In dreptul Petrom

Dupa intersectia cu str.Huedin muncesc la trecerile de pietoni



Aici se termina gazonul




Aici s-au terminat si "mega-ghivecele"...

... dar se lucreaza

Iata cum arata zpna cu pavele gata sa isi primeasca ghveciul

Oare ghivecele sunt "ghivece electrice" ?!...


Chiar sunt curios cati bani au putut sifona cu o asemenea lucrare absolut inutila ...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote from: TibiV on September 14, 2017, 11:34:49 PM
Oare ghivecele sunt "ghivece electrice" ?!...


Da, sunt.
Pe lung...

... si pe lat


Dar habemus aqua tasnitoris !... :D



Sunt si scurte "flashuri" de rosu, verde si galben, dar nu le-am prins...


Tot astazi se lucra si pe Bd.Unirii

Aveau si sute de sticle pe care scria "Detartrant"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

voicul

Nu stiu daca s-a pus ceva cu aceasta pasarela pietonala

GPS
Pasarela







Powered by API/PUM imgur uploader

alex8


panda_no 5

Herastrau, la podul de linga Ambasada Chinei.
Toate lacurile sunt distruse de nepasarea Primariei.

TibiV

Este vorba despre lucrarea asta:


Mai multe imagini (din 2015) aici: https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=24&t=3526#p178164

Stirea de la atriobuirea contractului, din decembrie 2014:
http://www.mediafax.ro/economic/capitala-va-avea-circuit-turistic-pe-lacurile-floreasca-si-tei-in-valoare-de-17-milioane-de-euro-13728266

Quote
Capitala va avea circuit turistic pe lacurile Floreasca şi Tei, în valoare de 17 milioane de euro

Primăria Capitalei va plăti 17 milioane euro, cu TVA, pentru amenajarea unui circuit turistic pe lacurile Floreasca şi Tei, proiectul cofinanţat de UE vizând, printre altele, construcţia de debarcadere, poduri, amfiteatre şi a unei săli clădiri multifuncţionale, precum şi decolmatări şi modernizări.

Lucrările au fost atribuite, marţi, asocierii Construcţii Erbaşu, Garden Center Grup, Eco Horticultura, Vega 93 şi Aedillia Construct 90, pentru 61,3 milioane lei, fără TVA.

Amenajarea acestui circuit, gândit ca un proiect unitar, presupune amenajarea unei ecluze navigabile, construcţia a două poduri noi care să facă legătura dintre parcul Bordei şi insula artificială aflată pe lacul Floreasca, debarcadere pentru vaporaşe turistice precum şi a două amfiteatre pe malurile lacurilor, pentru organizarea de evenimente.

Proiectul prevede şi amenajarea unor chioşcuri din lemn, piste pentru bicilişti, piscine, locuri de joacă şi construcţia unei săli polivalente în zona lacului Floreasca, cu o capacitate de 360 de locuri.

Contractul, adjudecat prin licitaţie deschisă, are o durată de 17 luni şi va fi finanţat prin Programul Operaţional Regional 2007-2013.

Evident ca nu a fost terminat la timp. Evident ca s-au pierdut bani europeni... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)