Constructori, proiectanti si consultanti din Romania si din lume

Started by Ionut, February 19, 2015, 10:36:55 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

carutasul

Quote from: alecu26 on March 29, 2017, 11:10:40 AM

Asa si cu grinzile alea mastodont a lui Bechtel. Daca nu ai lansatorul...devine complicat.
Banuiesc că se inchiriază lansatorul, ca nu cred că stă cineva cu monstrul in garaj si il scoate o data la 5 ani cand mai prind o lucrare mare.
Intr-un fel ma bucur că accesul e limitat la firme "potente" ( că ar fi păcat să vină vreo petardă şi să lase lucrarea neterminată cu anii transformând lotul UMB in muzeu) , dar ca principiu, dacă esti o firma mai mică şi incepi "de jos" ar trebui să ai posibilitatea să incepi de undeva când vrei să intri in liga mare si lucrari din astea mai periferice par tocmai bune.

dumbravaandrei

^

Posibilitate este, chiar foarte mare: incepi cu proiecte edilitare iar daca esti serios si predictibil cu siguranta vei intra intr-o asociere de companii pentru proiecte mai mari si tot asa pana ajungi ditai colosul. Bineinteles, nu se poate intampla peste noapte nici nu ar trebui. Sau crezi ca UMB cand au inceput in 94 sau 95 a inceput sa construiasca direct autostrazi? Au inceput cu reparatii prin Adjud, apoi DJ-uri, apoi DN-uri apoi au inceput sa intre in asociere cu austriecii si sa faca diverse lucrari in proiectele lor de peste granita, apoi au mai facut si structuri si tot asa pana au ajuns unde au ajuns....

florin74

Sa isi concedieze angajatii de la achizitii sau avocatii , sau eventual sa ii trimita la niste cursuri de achizitii.  Daca dupa aproape 1 an de la noua legislatie sa nu stii sa bifezi niste rubrici din DUAE, e grav. De fapt asta e o veche meteahna a firmelor de constructii, se zgarcesc pe zona asta si consecintele se vad.

GDPR

Quote from: carutasul on March 29, 2017, 01:51:01 PM
Quote from: alecu26 on March 29, 2017, 11:10:40 AM
Asa si cu grinzile alea mastodont a lui Bechtel. Daca nu ai lansatorul...devine complicat.
Banuiesc că se inchiriază lansatorul, ca nu cred că stă cineva cu monstrul in garaj si il scoate o data la 5 ani cand mai prind o lucrare mare.

Ce-i cu lansatorul? Daca studiati documentatia de licitatie pentru podul de la Gilau, puteti vedea ca tehnologia de montaj prevazuta pentru grinzi e cu doua macarale de mare capacitate.

mihaionescu

Stiti cumva cei de la UMB in afara de lotul 4 si acesta care este aproape gata mai au alte lucrari? Mi se pare mie sau nu prea i-am mai vazut pe la licitatii? Chiar m-am mirat ca nu au licitat si pentru viaductul lipsa, dar poate nu e specialitatea lor.

infraAdi_ro

mai au centura Radauti care e blocata de ani de zile....si alte lucrari mari nu am auzit...poate pluseaza la centura Bacaului daca se reziliaza....depinde ce pile  au la imparatie:))
Daca e sa ne luam dupa zvonuri Umbrarescu s-ar ca retrage de pe piata constructiilor.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

dr4qul4

Asa am auzit si eu un zvon, dar Ionut l-a infirmat si a spus ca ii vom vedea cat de curand la licitatii noi.
Au trecut vreo 5 luni de atunci, dar adevarul este ca nici nu am avut cine stie ce licitatii intre timp.
La Gilau nu au ofertat pentru ca stiau in ce se baga. Vor si surprize neplacute cu grinzile, si in plus, desi ei inca sunt acolo, sunt doar pentru retusuri. Viaductele l-au terminat de mult si va mai curge multa apa pe Somes pana se vor incepe efectiv lucrarile.

La Bacau asteptau sa se liciteze autostrada full profile. Si sigur si acolo si-au facut bine calculele nu ca SA&PE. Chiar si oferta Pa&Co a fost prea mica, si probabil au fost destule motive pentru a-i descalifica (desi, la cum au lucrat la pasajul Aviatiei as fi fost tare fericit sa-i vad castigatori).
Nici oferta turcilor, cu 20 mil E fara TVA peste SA&PE, nu a fost prea mare, si ne indreptam spre reziliere. Probabil cel mai bine era daca ar fi revenit Strabag.

Unele firme liciteaza doar ca sa tergiverseze lucrarile. Cand oferta este mult mai mica decat media celorlalte oferte, atunci ceva nu  in regula. Dar asa merge treaba la noi: se liciteaza putin si apoi se cauta motive de claim.

Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut

Încă nu trebuie sa le cantam veșnică pomenire celor de la UMB.
Părerea mea e ca trebuie sa așteptăm Suplacu-Bors. Dacă nu licitează acolo... e cam clar.

Din păcate nu avem proiecte mature în afara de Suplacu-Bors.

GDPR

Quote from: adrian rosca on January 24, 2017, 11:21:55 AM
Companiile Paulus, Layth Distribution şi Drum Work Society au cerut intrarea în insolvenţă a Delta Antrepriză de Construcţii şi Montaj 93 SRL, potrivit unui dosar înregistrat pe 12 ianuarie la Tribunalul Bucureşti. Primul termen în acest dosar a fost stabilit pentru data de 29 martie 2017.

S-au impacat:

Quote29.03.2017
Tip solutie: Ia act de renunţare la judecată
Solutia pe scurt: În baza art. 406 Cod procedură civilă ia act de renunţarea la judecarea cererii de deschidere a procedurii insolvenţei formulată de creditorii SC I.R.I.G.C. IMPEX SRL, SC LAYTH DISTRIBUTION SRL, SC PAULUS SRL, SC DRUM WORK SOCIETY SRL şi SC DANEX CONSULT SRL în contradictoriu cu debitoarea SC DELTA ANTREPRIZA DE CONSTRUCTII SI MONTAJ 93 SRL.

infraAdi_ro

Quote from: Ionut on April 07, 2017, 11:25:16 AM
Încă nu trebuie sa le cantam veșnică pomenire celor de la UMB.
Părerea mea e ca trebuie sa așteptăm Suplacu-Bors. Dacă nu licitează acolo... e cam clar.

Din păcate nu avem proiecte mature în afara de Suplacu-Bors.

Se aude prin piata constructiilor ca UMB a scos la licitatie aprox 50 de camioane 8x4  si urmeaza sa mai scoata si alte aprox 150 de camioane(sei) cat de curand....Cei de pe LD 4 asteapta semnale de la patron daca sa forteze incadrarea in termen a constructiei LD 4 si apoi sa incheie socotelile.
PS Sunt "stiri" din interior....luati-le ca atare.

PSS Se pare ca in Romania  vor castiga licitatii doar firmele care sunt dispuse la cat mai multe compromisuri(a se citi "valize")   :(
Romania are un viitor doar daca are prezent!

dr4qul4

Si la cine ar trebui sa ajunga acele "valize' atat timp cat toate licitatiil mari sunt hotarate la CAB?
A trecut cam 1 an de cand am auzit ca Umbrarescu s-a saturat si isi pregateste exit-ul. Atunci aveam alt Guvern, dar acelasi sistem.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dumbravaandrei

euromanu din cate cunosc ei mai scot utilaje si camioane la vanzare de multa vreme, atunci cand ajung la un pret corect. Am un cumatru de la Liteni care acum 4 ani a cumparat 6 bucati de la ei la un pret chiar bun si pe care le foloseste la balastiere.
Cat despre alte semnale de pe santier... mai sunt licitatii in derulare. Abia in 2018 o sa putem spune ceva despre soarta UMB.

TibiV

Quote from: dumbravaandrei on April 19, 2017, 07:19:05 PM
euromanu din cate cunosc ei mai scot utilaje si camioane la vanzare de multa vreme, atunci cand ajung la un pret corect. Am un cumatru de la Liteni care acum 4 ani a cumparat 6 bucati de la ei la un pret chiar bun si pe care le foloseste la balastiere.

Mi se pare corect...
Asa cum multi oameni (pe persoana fizica) isi schimba masina la fiecare 4-5 ani....
Adica o vinzi inainte/in preajma momentului in care expira garantia, si cand stii in mod sigur ca vei incepe sa ai nu doar cheltuieli de reparatii, ci si utilaj indisponibil pe perioada reparatiei...

Asa ca mai bine le vinzi preventiv si cumperi altele noi, astfel incat sa fii sigur ca 99% din "flota" este disponibila in permanenta...
(Diferenta de 1% vine de la incidente minore... Nu vinzi o masina noua pentru ca "a luat" un cui si a facut pana de cauciuc... :D )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

infraAdi_ro

corect ce spuneti voi.....dar prietenul asta a meu a vorbit direct cu seful de coloana de pe LD4 si i-a dat aceste informatii.Camioanele sunt din 2006,arata bine,toate piesele schimbate sunt originale si pretul de vanzare este 30000e/buc.Este un pret bun si se merita.
Daca patronul decide ca vrea sa termine santierul la timp atunci o sa inchirieze sute de camioane....daca nu o sa lucreze doar cu forte proprii.O zis ca Umbrarescu s-a saturat de presiunile politice si nu vrea sa sfarseasca ca Iordache,Casuneanu si ceilalti patroni de firme  romanesti.(Cred ca intelegeti la ce s-a referit)
Romania are un viitor doar daca are prezent!

alexandru_m

Ma intristeaza ce citesc aici. O firma care ar putea oricand sa se "ia la tranta" cu orice firma din vest (sau cel putin cu cei care au venit pe plaiurile noastre). Sper LD4 sa nu fie cantecul lor de lebada.