[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

Piloti forati, stalpii de sustinere. Fundatia este sub capatul vizibil al pilei/pilonului/stalpului... multi metri (mi-au spus domnii, dar nu mai retin). Mi s-a explicat aici tehnologia, cum se foreaza si cum se toarna acesti stalpi. Las pe cineva care se pricepe sa spuna exact cum se face. :) Nu vreau sa stâlces termenii... sau sa explic aiurea.











^ Noi mergem in continuare spre statia Brancusi. Aici suntem practic in tunel, am trecut binisor de statia/peronul Raul Doamnei.

Ionut

Doar o poza facuta invers, cu privirea spre peronul statiei Raul Doamnei.



Aici jos este PAMANT. Peste acest pamant se va turna șapa nivelantă. Apoi peste șapă vine armatura radierului si apoi se toarna radierul.

Ionut

Ne continuam drumul spre Brancusi... avem detalii diverse cu stalpi. Stiu, sunt intarziati aici, insa ma bucur ca am reusit sa vad asa ceva cu ochii mei, e o premiera pentru mine. Inca o data, daca nu ati vazut, ei zic ca aici structura va fi gata in februarie (radier turnat, stalpi facuti, perete-caseta gata cam peste tot).














Ionut

Ne continuam drumul spre Brancusi... luam diverse cadre... detalii... vederi de ansamblu.











Incepe sa se vada luminita de la capatul (sau inceputul, depinde cum privesti) tunelului...






Ne apropiem...



Ionut

Am ajuns!!!
Imediat dincolo de acele copertine este tunelul care duce spre Brancusi.

Mai tineti minte (vedeti mai sus) ca am venit din statia Brancusi prin tunel si la un moment dat ne-am oprit in acele bobine de cabluri? Si nu am putut inainta? Aici, in acest punct ajunsesem, de partea cealalta a acelei copertine, pe tunelul finalizat!









^ Era sa uit. Acesta este punctul pe unde s-a scos TBM-ul.

Ionut

Panorame fix din locul asta.







Si cateva cadre cu capatul acesta, se intra aici in tunelul din care am venit, spre statia Raul Doamnei.





Ionut

Ne intoarcem din locul asta de unde am venit, adica ne intoarcem in statia Raul Doamnei.

Pozam bineinteles in esenta aceleasi locuri de mai sus, dar din alte unghiuri probabil. :)




















Ionut

Aduceau armatura de la suprafata in subteran! Priviti in ultima poza muncitorul care se uita in sus la operatorul macaralei. Priviti cati oameni manipuleaza armatura care este in sarcina.






Ionut

Inca o data poze de la "imbinatia" dintre radierul turnat, radierul armat si șapă. O mare de armatura... Observati din nou si gaura unde se aduna apa de la incendii sau inundatii (si de unde este pompata la suprafata).










Ionut

Si ultimele doua poze din reportajul de azi. Sunt poze de referinta pentru ca mi s-a spus sa le fac si mi s-a promis ca va arata cu totul diferit aici in februarie cand a ramas sa revin pe santier. Adica in februarie va fi gata structura. Sa vedem cum va arata atunci. Pozele sunt facute din capatul peronului. Una spre Brancusi, cealalta spre capatul liniei.

SPRE BRANCUSI.


SPRE CAPATUL LINIEI/SPRE CENTRUL PERONULUI/STATIEI RAUL DOAMNEI.


Ne vedem in februarie!

Multumim inca o data Metrorex pentru transparenta, rabdare si explicatii! Multumim si constructorului pentru detaliile importante oferite in statia Raul Doamnei si in birou (scurta vizita si in organizarea de santier)!

Ionut

Dati-mi voie, va rog, sa inchei reportajul cu un singur mesaj. Am pus fotoreportajul in seara asta cu un ochi la calculator si unul la televizor. Doar atat vreau sa mai scriu:

"România are nevoie de infrastructură. Autostrăzile, porturile și aeroporturile moderne sunt parte din forța noastră, ca stat independent." --- Majestatea Sa Regele Mihai I al României

Sper sa se auda acolo unde trebuie.

TibiV

Dumnezeu sa-L odihnesca..

Si sa ne ierte pacatele NOASTRE !

Iarta-ne, MARIA TA !...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Quote from: Ionut on December 16, 2017, 09:54:20 PM
Piloti forati, stalpii de sustinere. Fundatia este sub capatul vizibil al pilei/pilonului/stalpului... multi metri (mi-au spus domnii, dar nu mai retin). Mi s-a explicat aici tehnologia, cum se foreaza si cum se toarna acesti stalpi. Las pe cineva care se pricepe sa spuna exact cum se face. :) Nu vreau sa stâlces termenii... sau sa explic aiurea.

E vorba de barete. Practic e aceeasi tehnologie ca la peretii mulatii, doar ca panourile sunt izolate.

Dominik

Inca in foto-reportaj de exceptie Ionut, asteptam Febroarie sa vedem progresele ! +1  :cheers: :popcorn:
You're in Steelers Country

Cristi N

#854
Ionut felicitari pentru reportaj, atat partea 1 cat si partea 2 sunt de exceptie. De asemenea multumiri constructorului, consultantului si beneficiarului ca au permis accesul pe santier si te-au ghidat prin tot labirintul de tuneluri.  :cheers:

Cateva observatii/curiozitati personale:

  • aceasta conexiune nu arata prea bine, surubul pare subdimensionat in raport cu papucul sertizat pe cablu, pare ca tubul termocontractabil  de pe papuc nu permite un contact perfect intre acesta si platbanda traf-ului. E posibil sa ma insel, e doar o parere bazata pe o poza.


  • Spatiul de salvare de sub peron va fi mai generos. Dupa ce linia va fi montata se va turna si marginea peronului care va contribui si ea la dimensiunea refugiului, se vad armaturile lasate.

    Poate ar fi bine sa faceti un filmulet asemanator cu cel din Stockholm, avand in vedere deschiderea de care mai nou da dovada Metrorex s-ar putea sa fie bucurosi sa va ajute. Daca promovarea o faceti impreuna, cred ca toata lumea ar avea de castigat dintr-o asemenea colaborare

  • Nu stiam ca tehnologia de fabricare a baretelor presupune si folosirea OSB-ului. Din ce am vazut pana acum in pozele de pe metrouusor un utilaj Kelly sapa groapa plina cu bentonita, apoi se introduce armatura si la final se toarna betonul printr-o palnie. Nu inteleg in ce faza este introdus cofragul din osb. Subway poate ne poti ajuta cu mai multe detalii, tu esti expertul  O:-)