[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Da, la Paris sunt foarte dese. Sincer, mie configuratia statiilor pe M5 mi se pare foarte buna. Distanta este foarte bine aleasa si fiecare statie are multe accese. 4-5 sau chiar 7 accese. Evident ca nu poti impaca pe toti. Unii vor statie la scara blocului, altii vor doar la scara blocului LOR si direct la serviciu, daca s-ar putea, cealalta statie. E la fel la autostrazi.

subway

#781
Asa trebuie pusa problema, din perspectiva cetateanului...si anume cat il costa calatoria domiciliu<->job in termeni de timp+pret

dr4qul4

Distanta intre statii  e ok intre 700-1000m. Dar si la fiecare intersectie principala.
Orizont, Favorit, Brasov, sunt statii normale.
Poate Dr Taberei 34 sa fie o exagerare, dar sa nu uitam ca acolo avem o zona comerciala, 2 scoli si 2 licee!
Iar statia Brasov va fi oricum cea mai tranzitata.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Dominik

Excelent fotoreportajul Ionut, asteptam si altele pe viitor ! +1
You're in Steelers Country

alex8

Trebuie comparate 2 zone care au caracteristici asemănătoare ca și densitate de apartamente sau locuri de muncă pe mp.
Sunt interesante pozele la celelalte 4 statii rămase de vizitat. Peste 3-4 luni se poate reface vizita si atunci să vedem în cât timp se finalizează anumite etape.

mihaimai

#785
Quote from: Ionut on December 08, 2017, 06:14:03 PM
Pe acest coridor de acces intalnim un muncitor care injecteaza, sub presiune, o rasina lichida care apoi devine spuma si sigileaza infiltratiile de apa. Sunt niste "tinte", un fel de "dibluri" care sunt infipte in zid, in peretele mulat, sub presiune mare, desigur. Muncitorul conecteaza de aceste "tinte" (sunt de fapt mini-tevi) aparatul care injecteaza "rasina", substanta lichida care izoleaza/sigileaza infiltratiile.

Muncitorul care injecteaza substanta.


Am vazut ca a comentat si @vancouver pe subiect, insa as remarca doua aspecte:

  • mie mi se pare ca acolo de fapt se repara fisuri (in plan apropiat se vad vreo doua care se unesc in partea de sus), nu se sigileaza o jonctiune
  • un scurt clip despre cum se foloseste sistemul: https://youtu.be/kMClEOEwtYc

subway

Hai sa va spun eu ce face baiatul ala acolo...injectii cu rasini/spume poliuretanice bicomponent ce reactioneaza doar in prezenta apei.

iuli201

#787
Am cateva intrebari si va rog sa imi raspundeti referitor la CIRCULATIA METROURILOR: ce stiti

Cum vii cu metroul din centru dupa statia romancierilor linia se bifurca spre valea ialomitei si spre raul doamnei. Cum vor circula trenurile de metrou?? vor exista doua trenuri?? unul care merge la valea ialomitei altul la raul doamnei??

Statia valea ialomitei nu se afla pe magistrala principala si trenurile vor circula mai rar?? Doar cand se retrag la depou??


VA ROG FRUMOS SA IMI RASPUNDETI

Kidu

Acelasi lucru l-au spus si mihaimai chiar daca printr-o explicatie mult mai simpla. Abuzam degeaba de termeni tehnici pe un forum de pasionati.

medicul de garda

Quote from: Ionut on December 08, 2017, 08:27:03 PM
Detalii diverse. :)






Un lucru ma deranjeaza si nu ma pot abtine sa il exprim. Implementam arhitectura indrazneata la unele statii, folosim solutiile tehnice cele mai noi, dar nu suntem in stare sa folosim diacritice pe semnele noastra de orientare!! Fix la denumirile statiilor! Si culmea, am vazut in alt mesaj semne de Iesire care aveau numele strazilor cu diacritice. Deci, nici macar nu sunt consecventi in a fi putori...  :o

Cred ca suntem toti de acord ca o semnalistica facuta cum trebuie dpdv al fontului si exprimarii este obligatorie in anul de gratie 2017. Asta ca sa nu aduc aminte ca afisajele electronice folosite de la metrou sau orice alt vehicul din Romania nu au decat caractere ASCII, desi alte state au rezolvat demult problema asta si nu ar concepe sa nu fie folosita limba lor in integralitatea acesteia. Numai noi ne-am obisnuit cu scrisul pe internet si am lasat-o asa... Chiar, sper ca noua licitatie de garnituri sa aiba o clauza pentru chestia asta.


Si al doilea lucru care ma supara tare e modul in care Metrorex alege denumirile statiilor. Inteleg simbolistica pentru Tudor Vladimirescu (sau orice altceva decat DT34), dar totusi, exista o strada cu acelasi nume fix 0,5 km mai la sud, care se intersecteaza cu Bdul 1 Mai,  pe care circula troleibuzele din sudul DT. Confuzia printre calatorii neobisnuiti cu cartierul o sa fie maxima.
Also, acum 3 ani era toata lumea fericita ca in noile documente aparea disparea denumirea aberanta de Brancusi (cartier aflat 1 km mai la vest, si care va beneficia de statie proprie in viitorul indepartat) si se adopta Valea Argesului, denumire corecta din toate pdv. Si acum vad cu stupoare, ca pe panouri scrie Constantin Brancusi, care nu mai are legatura nici cu cartierul vecin, nici cu cartierul Titan, unde se afla de fapt bdul Constantin Brancusi!! Cui ii pasa de etiologia toponimelor, sa avem nume de personaliti pe statii, sa dea bine la... nu se stie cui sa dea bine, ca localnicii sigur nu inteleg nimic.
Trust me, I'm an east-european doctor!

bgd77

Eu am o intrebare legata de modul in care va circula metroul pe traseul de mai sus: se va duce la Valea Ialomitei, apoi se intoarce si se duce la Raul Doamnei? Sau o sa fie garnituri care au capat Valea Ialomitei iar altele Raul Doamnei?

Ionut

Varianta 2. La Romancierilor linia se desparte - o garnitura merge spre Valea Ialomitei, alta garnitura spre Brancusi/Raul Doamnei. Trenurile vor avea in fata, pe primul vagon, inca din capat (Eroilor 2), scris capatul de linie (VI sau Brancusi/RD). Cand te urci in tren stii unde merge. Desigur, la Romancierilor se va si anunta pe statie - trenul circula in directia X, pentru directia Y, coborati si luati alt tren. :) Si probabil se va anunta si la statia anterioara Romancierilor (Parc Drumul Taberei), poate chiar cu 2 statii inainte... ca nu toti sunt atenti. :)

bgd77


nirolf

Quote from: medicul de garda
Also, acum 3 ani era toata lumea fericita ca in noile documente aparea disparea denumirea aberanta de Brancusi (cartier aflat 1 km mai la vest, si care va beneficia de statie proprie in viitorul indepartat) si se adopta Valea Argesului, denumire corecta din toate pdv. Si acum vad cu stupoare, ca pe panouri scrie Constantin Brancusi, care nu mai are legatura nici cu cartierul vecin, nici cu cartierul Titan, unde se afla de fapt bdul Constantin Brancusi!! Cui ii pasa de etiologia toponimelor, sa avem nume de personaliti pe statii, sa dea bine la... nu se stie cui sa dea bine, ca localnicii sigur nu inteleg nimic.

Din păcate este deja o tradiție pentru Metrorex, să nu uităm de stația 1 Mai inaugurată când bulevardul se chema Ion Mihalache de ceva vreme, probabil le-a fost lene să schimbe hârțogăria. Ca să fie confuzia maximă, Piața 1 Mai există în continuare, dar e la câțiva km de stația metroului. De-a lungul timpului am reorientat câțiva naivi care căutau piața și o căutau nedumeriți la ieșirea de la metrou.


slartibartfast

#794
QuoteUn lucru ma deranjeaza si nu ma pot abtine sa il exprim. Implementam arhitectura indrazneata la unele statii, folosim solutiile tehnice cele mai noi, dar nu suntem in stare sa folosim diacritice pe semnele noastra de orientare!! Fix la denumirile statiilor! Si culmea, am vazut in alt mesaj semne de Iesire care aveau numele strazilor cu diacritice. Deci, nici macar nu sunt consecventi in a fi putori...  :o

Subscriu în întregime, dar nu pot să nu remarc că această argumentație vine într-un post scris tot fără diacritice. Lipsa diacriticelor e o chestie culturală, schimbarea trebuie făcută, dar ca să aibă loc, trebuie să începem de undeva. Și cel mai bun loc e să începem cu noi înșine. Dacă mereu așteptăm să o facă alții, n-o să se facă niciodată.