News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.


adiarc

Se pare ca noul termen este 3 luni pt reparațiile care au afectat si sistemul de canalizare,ceea ce înseamnă ca infiltrațiilor din apa pluvială si freatica li se adauga si acestea.....cel putin oficial,reprez.primariei se arată revoltați si anunța penalitati pt constructor.....rămâne de văzut.....
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


alecu26

Omul asta are toate tiglele pe casa?

"S-a refăcut linia de tramvai care leagă Piaţa Iancului de Pantelimon (n.r - doar parţial), motiv pentru care Magistrala 5 se va opri la staţia Iancului, nu va mai cuprinde partea a doua. Linia de metrou e planificată până în Pantelimon, însă întrebarea este dacă primăria este interesată şi se pare că nu este interesată", a declarat Emanoil Dascălu, secretar de stat în ministerul Fondurilor Europene, la o conferinţă organizată de publicaţia Capital.

Repede a gasit tapul ispasitor. Oricum ce are s__a cu prefectura? Cu o declaratie de asta sa vina cei de la Ministerul Transporturilor. Sau...hai sa zicem ca omul e interesat de fondurile europene si probabil nu vrea sa fie irosite pe o linie de metrou.

Ar fi ironic sa faca linia la Otopeni, dar sa nu poti ajunge cu metroul la Arena National decat mergând mult pe jos, sau schimbând cu tramvai mergând pe jos. :)))
Drumurile noastre POATE;

Goldmund

"MAGISTRALA 5 DE METROU. Structura de rezistenţă, 80% GATA. Stadiul lucrărilor în fiecare staţie FOTO
LUCRĂRI STAŢII MAGISTRALA 5 DE METROU DRUMUL TABEREI-EROILOR. Structura de rezistenţă a magistralei 5 de metrou, care face legătura între Drumul Taberei şi Eroilor, este finalizată în proporţie de 80%, în acest moment cele mai avansate lucrări fiind la staţia de metrou Orizont şi la depoul Valea Ialomiţei. Magistrala 5 de metrou ar urma să fie pusă în funcţiune cu călători în primăvara lui 2017, potrivit ultimelor estimări ale autorităţilor." 

http://www.b365.ro/magistrala-5-de-metrou-structura-de-rezistenta-80prc-gata-stadiul-lucrarilor-in-fiecare-statie-foto_246608.html

cezar-mario2012

Chiar și cu metroul din Pantelimon tot ai de mers 1km pe jos, de la Munci(M) aixde mers cam 1,3km. Metrul nu deservește neapărat stadionul
, ci cartiere.

GDPR

Pozele din articolul B365 sunt vechi, sau poate au infrunzit brusc toti copacii si nu am observat :)

Cu Raul Doamnei la 30% la structura si 21% la sapatura si Parc Drumul Taberei la 41% la structura si 57% la sapatura, plus ca tunelurile nu sunt finalizate in zona Eroilor, termenul de finalizare in primavara anului urmator este mai mult decat optimist. Eu as zice primavara lui 2018.

alecu26



"S-a refăcut linia de tramvai care leagă Piaţa Iancului de Pantelimon (n.r - doar parţial), motiv pentru care Magistrala 5 se va opri la staţia Iancului, nu va mai cuprinde partea a doua. Linia de metrou e planificată până în Pantelimon, însă întrebarea este dacă primăria este interesată şi se pare că nu este interesată", a declarat Emanoil Dascălu, secretar de stat în ministerul Fondurilor Europene, la o conferinţă organizată de publicaţia Capital.

De ce ma gândesc mai mult la declaratia asta de aia mi se pare mai ridicola:

1. Nu e ok ca un secretar de stat sa ironizeze o primarie. Mai ales public. (chiar daca primaria asta e buna de ironizat).
2. Printr-o simpla asemanare cu ce se intampla in Drumul Taberei, daca maine se lanseaza licitatia pentru Iancului-Pantelimon pana vor circula pasageri pe ea vor trece 10 (ZECE) ani. Tramvaiul va avea o varsta respecabila.
3. La fel ca in contractul din Drumul Taberei, constructorul metroului va avea responsabilitatea sa refaca orice strica la suprafata. Ca e nou sau veche linia de tramvai...tot atata va costa sa o faca nou.
4. Daca problema e nu ca se distruge linia de tramvai ci ca se suprapun doua tipuri diferite de transport, care oricum au publicul tinta complet diferit si sunt de fapt complementare, eu ma au batut. Noi suntem toti prosti si conducatori sunt minti luminate, care noi pulimea nu-i putem intelege. E ca si cum ai zice ca de ce sa mai facem autostrazi ca avem DN-uri, sau de ce sa mai facem cai ferate ca avem drumuri, sau de ce sa mai facem drumuri ca putem merge cu pluta pe rauri. Sau ce fraieri astia care merg cu avionul la Paris. Se poate merge cu trenul, cu masine pe autostrada sau drumuri normale.
5. De când MFE este cel care dicteaza strategii atat la MT cat si la PMB? Culmea ar fi ca ambele sa se faca pe fonduri europene, si atunci sa fie chiar jobul unuia ca el sa le coordoneze.
Drumurile noastre POATE;

Ionut

Puneti prea mult pret pe ce a zis un domn din MFE la o conferinta... :)
Am fost ULUIT cum treaba asta a fost preluata de toata presa, chiar si de DIGI care, teoretic, sunt mai in tema ca altii.

Haideti sa nu mai comentam declaratia asta. :) Cand o sa auzim asa ceva de la cineva din Metrorex sau Ministerul Transporturilor, mai vorbim.

alecu26

Ai dreptate...dar omul asta se pare ca e specialist in toate. Si o fi doar un domn de la MFE, dar uite ca vrea sa schimbe contractele de constructie din toata tara, cu ce a lucrat el in Germania ca aia e cel mai bun. O fi bun contractul ala si functioneaza in alte parti...dar in Romania o sa fie o mare rateu, care se vrea implementat intr-un moment cum se poate mai prost.

In plus, acum isi da cu parerea si cum ar trebui sa faca Metrorex si PMB.
Drumurile noastre POATE;

GDPR

Domnul respectiv probabil ca nu stie ca de orice lucrare reabilitata de PMB nu te poti atinge timp de 5 ani de la data finalizarii (e o Dispozitie de Primar General pe tema asta). Si cum reabilitarea sos. Pantelimon nu este inca finalizata, timp de 5 ani + X nu se poate umbla la Pantelimon si Iancului.

Iar VOB-ul nu cred ca merge sa fie aplicat la noi, din motive de diferente culturale.

alecu26

deci teoretic PMB sau aia de sector nu vor da o Autorizatie de Construire sau dempolare pentru constructia metroului. Sau cum ar functiona aceasta directiva?
Drumurile noastre POATE;

Gendan

O amintire rapida ca banii europeni sunt destinati pentru magistrale, nu racorduri.

GDPR

Da, PMB nu va da autorizatie pana la sfarsitul perioadei de 5 ani, pentru ca in Certificatul de Urbanism se va solicita un acord de Primar General, care nu se va emite.

Bani europeni sunt si la M4, care e un racord.