[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Toaletele. La Orizont sunt 6 grupuri sanitare, adica 3x2 grupuri (femei-barbati). Nu am intrebat, insa teoretic este la fel in toate statiile, ba chiar cele mai mari (Parc Drumul Taberei) s-ar putea sa aiba mai multe. Arata absolut decent. Pentru mentenanta, Metrorex va semna contract cu o firma specializata si am primit asigurari ca vor fi bine intretinute. Vom vedea...

Asta este toaleta pentru femei.


Ionut

In statia Orizont am gasit un domn care avea cheile de la mai multe camere tehnice pe care nu le-am vazut pana acum.

Hol de acces.


Tablou centrala ventilatie generala.


Baterii pentru computere. In caz de pana electrica, aceste baterii vor tine in viata sistemele informatice. In esenta este un UPS in varianta industriala.


Sisteme informatice. Se vad ventilatoarele.


Centrala de distributie.


Centrala de distributie.


Tablou general de distributie.



Powered by API/PUM imgur uploader

Ionut

Statia Raul Doamnei.

Au facut o promisiune pe 16 decembrie, si anume:

Quote from: Ionut on December 16, 2017, 05:14:52 PM
Mi s-a promis ca in februarie termina in mare parte structura la Raul Doamnei (ultimele seturi de poze, veti vedea).

Pot spune ca s-au tinut, in buna masura, de promisiune. Progresul este enorm din decembrie pe partea de structura. Este, asa cum e raportat oficial, cam la 90%. Veti vedea si din poze. Daca veti face o comparatie veti vedea progresul.

Mai intai accesul in statie, 3 poze de la suprafata.







Se turna beton, dupa cum vedeti. Se plangeau ca in ultima saptamana nu au avut deloc beton. Au avut probleme si cu ninsorile, le-au ramas oameni inzapeziti cateva zile. Dar lucrurile au revenit la normal. Mi-au spus ca au cam 200 de oameni DOAR pe statia Raul Doamnei. Si ii cred, era mare forfota, se poate vedea destul de bine si din poze.

Ionut

Unul din accese. Data trecuta era la nivel de pereti mulati. Acum structura este in buna masura gata.


Panorama. In dreapta e accesul de mai sus ^




Tot zona din imediata apropiere a accesului. 







Ionut

Mergem spre capatul celalalt alt statiei. Se vede progresul fata de decembrie...
















Ionut


Ionut

Ajungem in zona asta unde trebuie sa toarne placa. Saptamana asta, daca am inteles bine, este gata placa. Facem cateva poze si panorame din punctul asta. Nu mai inaintam, ne intoarcem si coboram la nivelul peronului.










Ionut

Jos, la nivelul peronului. Progresele sunt majore. In decembrie nu era nici radierul turnat. Acum peretii-caseta sunt in mare parte finalizati si s-au inceput primele operatiuni din ceea ce ei numesc "finisaje".


















Ionut

Punctul asta este capatul de peron. Vedeti in reportajul din decembrie la ce stadiu erau. Trebuie sa fii atent sa iti dai seama care era locul. :)

Vedere spre tunel. Chiar zona dintre tunel si peron.




Ne intoarcem - vedere spre peron/statie.



Ionut


Ionut

Ajungem la a treia statie de astazi: Brancusi. Si aici lucrurile sunt inaintate, asa cum stiti.












GDPR

^^La Raul Doamnei mai au de lucru cel putin o luna la structura.

Ionut

Da, cam asa ziceau. Luna asta si ceva in aprilie si sunt 100%. Eu unul am ramas placut surprins de avans, nu ma asteptam ca progresul sa fie atat de mare din decembrie, chiar daca ei erau hotarati ca avanseaza mult. Eu nu eram convins pentru ca e fix iarna. Insa se pare ca vremea a tinut cu ei si nu le-au oprit statiile de beton si muncitorii, asa cum s-a intamplat acum cu episodul asta de ger & viscol.

Ionut

Diverse detalii din statia Brancusi.

Piatra pentru pavaj arata bine, chiar foarte bine.


Alte zone, detalii din statie...













Ionut

Mergem mai departe si ajungem la Valea Ialomitei.
Mai intai intram in depou. De aici vom merge in statie.

Depoul Valea Ialomitei. Suntem FIX in capatul liniei, privim spre Romancierilor. Fata de decembrie aici nu s-a intamplat (mai) nimic. Nici nu prea ar mai fi ce. Doar vinciurile trebuie instalate si sina. Au instalat cateva macazuri (mai tineti minte ca era o gramada mare de macazuri).



Vinciurile. "Cricuri" care vor ridica garniturile de tren de metrou pentru revizie/reparatie.


Macara mobila (parca i-au zis pod mobil). 10 tone sarcina maxima.


Suntem aproape de finalul peronului din depou. Vedere spre Romancierilor.