News:

3,5% pentru Asociația Pro Infrastructură, singura voce independentă
care monitorizează toate proiectele majore de transport.

Main Menu

[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alin_simeriaveche

Ionut, respectul meu. Foarte multa munca. Foarte frumos. Am asa un sentiment ca nici in 2019 nu se va circula pe aceasta magistrala. Bravo pt fotoreportaj!

Sorinus

La cum a decurs acest santier, putem privi cu oroare la orice nou santier de metro. Daca incepe vreodata Iancului->Pantelimon, cu statie la Dimitrov si gatuire pe Mihai Bravu cel putin 5 ani, e game over traficu in Bucuresti.

Pelicanul

Următoarea etapă va fi Eroilor - Iancului. La Dimitrov ( ? ) nu va fi niciodată stație. Never !
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

subway

Statie la Dimitrov ca sa interconecteze ce cu ce???
Am mai auzit bancul asta prost doar de la ceva functionari corupto-incompetenti care incercau sa-si arunce din poala ceva chiftea fierbinte dar de la oameni inteligenti cu suficient cerebel si neuroni in dotare e total inacceptabil.
:(

Ionut

Teoretic saptamana viitoare merg la Metrorex sa vad stadiul M5 si sa discutam problemele. Va rog frumos sa scrieti aici pe thread INTREBARILE pe care sa le clarificam la intalnire. DOAR intrebari despre M5.


GDPR

Intrebarea referitoare la stadiul licitatiei pentru sistemul de automatizare si siguranta a traficului are deja un raspuns, in sensul ca raspunsul nu sta la Metrorex: http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000797356&id_inst=3  :)

Ionut

Da-mi detalii. Ce se contesta mai exact. Si te rog scrie și ce intrebari ai legate de M5.

GDPR

#892
Siemens contesta faptul ca nu a trecut de evaluarea tehnica:



Iar Alstom e intervenient, intrucat doar oferta lor a trecut in faza de evaluare economica, mai jos declaratia privind ofertantii:



Iar ca intrebari catre Metrorex ar fi asa:

- Cand incep lucrarile la Centrala de ventilatie de interstatie Drumul Taberei - Tudor Vladimirescu? Metrorexul zicea ca ar fi identificat detinatorii de utilitati din zona.
- Cand incep lucrarile la pasajul pietonal de corespondenta Eroilor 2-Eroilor 1, inclusiv scarile de acces direct la peronul statiei Eroilor 1?
- Cand incep lucrarile la acces A - statia Brancusi si acces E - statia Parc Drumul Taberei?
- Se doreste punerea in functiune a metroului fara pasajul pietonal de sub linia tramvaiului 41 (accese A1, B1 si B - statia Parc Drumul Taberei), asa cum se zvoneste? Daca da, cum au de gand sa procedeze, tinand cont de prevederile noului regulament de receptie?

Ionut

Foarte interesant, multumesc de detalii si intrebari! In ultima perioada citesc mai mult legi, contestatii si fac adrese si reclamatii administrative. Mi-am ratat cariera de avocat.

strainu

Quote from: Ionut on January 30, 2018, 08:44:16 PM
Mi-am ratat cariera de avocat.

Tu și toți care sunt cât de cât interesați de cum merge țara asta...

Am și eu două întrebări la care există răspunsuri neoficiale pe forum, dar ar fi interesant ce răspund oficial:
- Care este stadiul de pregătire pentru celelalte două tronsoane din M5?
- Când se lansează noua licitatie pentru trenuri?
Mi-e frică să merg pe DN2. Pentru unii, asta înseamnă că n-am ce căuta pe șosele.

Ionut

Usor-usor, incep declaratii cretine.




Finalizarea lucrărilor la metroul din cartierul bucureştean Drumul Taberei "nu va mai dura mult", a declarat ministrul Transporturilor, Lucian Şova, într-un interviu acordat RFI, susţinând că nu exclude un transfer al Metrorex de la Ministerul Transporturilor la Primăria Capitalei. "Le transmit că în măsura capacităţilor mele administrative, acest lucru nu va mai dura mult", a declarat Şova.

"Am luat la cunoştinţă de o serie de condiţionalităţi pe perioada cât m-am pregătit pentru preluarea mandatului. Există o problemă legată de achiziţionarea sistemului de siguranţă. Încă înainte de a fi ministru, cei cu care am vorbit de la companie mi-au prezentat lucrurile de o anumită manieră. Nu pot să spun că m-au convins 100%. Trebuie să evaluez şi deocamdată bucureştenilor le spun că îi rog ca cel puţin încă două luni de zile să aibă încredere în capacitatea mea de a evalua şi de a organiza", a declarat Şova, în interviul acordat RFI.

News.ro

Ionut

"Nu va mai dura mult". :lol:
Intr-adevar, acum nu va mai dura mult.

Atentie, vorbim de OLAF, baietii astia nu se joaca.




Surse: Control OLAF la metroul Drumul Taberei pentru presupuse plati supraevaluate 

Mai multi agenti OLAF au verificat miercuri acte la Ministerul Transporturilor in legatura cu platile facute de Metrorex catre constructorii magistralei 5 de metrou (Drumul Taberei), potrivit unor surse guvernamentale. OLAF suspecteaza plati supraevaluate catre consortiul de firme condus de Astaldi, plati ce ar fi fost realizate cu complicitatea unor agajati Metrorex, companie detinuta de Ministerul Transporturilor, potrivit surselor citate.

Hotnews

medicul de garda

Am uitat toate intrebarile pusesem prima data, acum imi aduc aminte doar de astea:
1- pentru tronsonul central, ce solutie au gasit pentru consolidarea cladirilor cu risc seismic de pe traseu care ar fi amenintate de constructia M5, si in sarcina cui cade interventia asupra acestora, daca mai este cazul?
2- ce solutie s-a ales pentru parcul circulant al M5, acum ca e evident nu vor veni garniturile noi la timp pentru deschidere? Se asteapta sosirea lor, se vor folosi garnituri existente pe care se monteaza aparatura compatibila cu ATO de pe M5 sau se va circula la cale libera?
3- care e calendarul realist de deschidere al M5, avand in vederea ca nici nu a inceput contractul pentru siguranta circulatiei? Se poate da drumul la circulatie fara implementarea completa, cum s-a facut pe M4 (unde a trecut un an de la deschidere si tot nu e gata...)?
Trust me, I'm an east-european doctor!

Pelicanul

N-are legătură cum se circulă acum pe M 4  și cum se va cirula pe M 5. M 5 la cale liberă este o pierdere de timp și resurse. Problema mare la M 5 sunt trenurile, adică lipsa lor.
Vroiaţi putere ? Vă imprumutam o locomotivă...

subway

Ionut, se intelege ceva mai mult din comunicatul de la RFI