[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

In capat erau multe (vreo 5 cred) astfel de bobine pentru cabluri.


Se vede capatul. De acolo incepe statia Raul Doamnei. Dar nu putem merge prin tunel. Ne intoarcem.


Grosime cablu.

Ionut

Ne intoarcem de unde am venit, ne intoarcem in statia Brancusi.







Am ajuns in statia Brancusi.

Ionut

Ultimul set de la statia Brancusi. Detalii diverse, accese... final. Gata ca am facut multe poze la Brancusi.











Urmatoarele doua poze sunt cu un panou care placheaza peretii si stalpii din statii. Se vede ca exista pe spate o "captuseala" ignifuga care protejeaza, in caz de incendiu, cablurile din spatele panoului.




Zona tehnica... multe incaperi. Multe cabluri... tevi.








Gata si cu statia Brancusi... urmeaza ultima statie.

Ionut

Si ajungem la ultima statie. Statia Raul Doamnei. Este printre cele mai in urma. O sa vedeti. Promisiunea constructorilor este ca in februarie 2018 vom avea structura gata, radierul, peretii-caseta gata. O sa revin in februarie si vom putea vedea cu totii progresul.

Aici in statia Raul Doamnei ni s-a alaturat un responsabil important al constructorului. Nu am retinut functia. :) Dar a mers cu noi si mi-a explicat foarte, foarte multe, alaturi de dl Cîlniceanu (PM M5 Metrorex, gazda si de aceasta data). Multumesc!

Poze de la suprafata.

Acces. Unul din cele 5 accese.


Acelasi acces, invers privit.


Privire cam in mijlocul statiei. De la suprafata, evident.


Urmeaza 3 imagini panoramice. Stanga-zona accesului. Mijloc, statia. Dreapta, statia in capatul celalalt.
Click pe panorama pentru imagine mai mare.






Alte cadre de la suprafata...







Ionut

De la suprafata, privim spre subteran.


De la suprafata, privim spre subteran.


De la suprafata, privim spre subteran.


De la suprafata, privim spre subteran.


Alte cadre de la suprafata...









Ionut

Am coborat primul nivel in subteran, imediat sub sol. Privim spre CAPATUL "absolut" al liniei, in directia opusa Eroilor. This is the end, my friend.


Privire cam din acelasi loc ^ dar INVERS, spre Brancusi.


Afara combinat cu subsol.


Privire spre capatul liniei.


Privire spre RADIERUL statiei. Acolo jos e nivelul peronului. Vom coborî... rabdare.

Ionut

Panorama. Stanga capatul liniei. In dreapta se vede un acces. Unul din cele 5.


Stanga, capatul. Dreapta, accesul.


Detalii acces. Piloti forati si armatura.


Detalii... piloti forati si armatura.


Accesul propriu-zis.


Accesul propriu-zis.


Panorama. Stanga, accesul. Dreapta, statia, privire din capatul statiei spre centrul ei si spre statia Brancusi.

Ionut

Acum din acest capat "extrem" mergem pe primul nivel, imediat sub sol, spre centrul statiei, deci spre Brancusi. Si pozam la nivel... si, de asemenea, din cand in cand, pozam si spre nivelul de jos, cel al peronului/liniei. Se vede radierul. Ajungem fix pe radier, in curand.




















Ionut

Primele doua sunt cu accesul pe unde am intrat in santier. Cel pozat de la suprafata! Asa arata accesul de la nivelul imediat inferior solului.


^ accesul.


Cadru general statie.


Cadru general statie.


Detalii perete mulat.


Se vede foarte bine peretele mulat (lipit de pamanat) si perete-caseta (mai subtire, cel care "imbraca" statia si este de fapt vizibil dupa ce sunt gata lucrarile.


Detaliu perete mulat.


Perete mulat (dreapta). Armatura peretelui-caseta (stanga).


Armatura peretelui-caseta, detaliu.


^ armatura. Plus vedere spre statie.


De-cofrare. Peretele-caseta a fost turnat.


De-cofrare. Peretele-caseta a fost turnat.


Cadru generic.


Cadru generic.


Detaliu perete-caseta si perete mulat.


Inca o data, mai aproape.


Aceleasi detalii, alta perspectiva.

Ionut

Coboram de la nivelul superior, de acces, la cel inferior, unde avem liniile si peronul!

Suntem pe scara/schela de acces.
Privire spre capatul "absolut" al liniei.


Din acelasi loc, privim invers, in directia cealalta, adica spre Brancusi.


Din nou invers, spre capatul liniei.


Din nou invers, spre Brancusi!

Ionut

Suntem jos, pe radier.
In aceasta zona radierul este turnat. Veti vedea si unde nu e.

Bun, deci am coborat si mergem spre capatul absolut al liniei, spre capatul dinspre sud al liniei.

Vedem in dreapta peretele mulat si armatura peretelui-caseta.


Detaliu armatura (perete-caseta).


Stalpi...


Stalp detaliu... se vede "caseta", "imbracamintea" de OSB care se va da jos de pe stalp.


Inca un detaliu.


Am ajuns in capat. Aici se vede foarte bine demarcatia intre radierul turnat si radierul ne-turnat, doar armat.

Ionut

Radierul armat, ne-turnat. Se vede in fata capatul liniei/statiei. Aici stam PE RADIER, pe armatura.


rocklee style! :) Stam pe armatura radierului. Grosimea radierului, 80 cm.


"Demarcatia" intre radierul turnat (in fata) si radierul armat (pe care stam).


^ La fel ca precedenta, cu detaliu spre stanga, unde se vede peretele mulat si armatura peretelui-caseta.


Detaliu. Radierul are grosime 80 cm.
Daca va uitati atent vedeti 2 chestii importante:
1. multe straturi cu o meșă metalică, un fel de geotextil, dar nu e textil, este metalic!
2. doua benzi verzui care au rolul de a impiedica urcarea apei in radier (la contactul cu apa se extind, se umfla)


Radierul armat, vedere spre capatul liniei.


^ La fel.


^ La fel, detaliu dinspre peretele mulat & casetat.


Asta este banda aia care hidroizoleaza.

Ionut

O luam spre partea cealalta, spre centrul statiei Raul Doamnei, in directia Brancusi. La un moment dat se termina radierul turnat si ajungem la un punct unde NU este deloc radier turnat, si nici nu este armat! Este doar șapa pusa pe pamant. Acum se arma! Dupa cum veti vedea...

In drum spre centrul statiei Raul Doamnei, spre Brancusi... priviti marea de armatura.


Aici am ajuns la capatul radierului TURNAT, din partea dinspre Brancusi a statiei Raul Doamnei. Culmea, aici este FIX zona unde se termina peronul. De aici inainte incepe partea de tunel de conexiune intre Raul Doamnei si Brancusi.

Se vede in poza - in prim-plan, jos, radierul turnat. Apoi imediat se vede o mini-zona cu radier armat. Apoi nimic, doar șapa.


Aici se vede bine radierul, grosimea lui (80 cm). Se vede armatura. In STANGA vedeti ANCORE. Radierul este ancorat in peretele mulat!


Aici se vad bine "straturile".


Detaliu armatura. Observati ancorele (orizontale, intra in peretele mulat).


Gaurile de la ancore - observati diametrul.

Ionut

Din acest loc de "granita", panorame. Acest loc este, asa cum am zis, chiar capatul peronului statiei Raul Doamnei dinspre Brancusi. Deci in stanga panoramei vedeti peronul, in dreapta directia/tunelul spre Brancusi.








Ionut

Inca 3 cadre cu fix capatul peronului. Este locul unde incep efectiv tunelurile. Si aceasta gaura in pamant este locul unde se aduna apa de la stingere incendii, de la inundatii si infiltratii (daca sunt). Deasupra acestei gauri vor sta acele tevi la care se ataseaza pompele de mare capacitate care vor scoate apa din subteran si o vor duce la suprafata.