News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

[B] Magistrala M5 Drumul Taberei-Pantelimon

Started by Ionut, September 22, 2011, 02:29:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

133 313

#255
Acces...e la care se pot monta scarile dupa ce se executa mici retusuri pe la rampe.
ORZ: acces A (DT10), acces B (UM), acces C (Milea). 2 deja aduse si asezate pe pozitie A si C.
FAV: acces A (DT20), acces C (DT22, Sibiu).
RO: acces B (DT63 parca), acces D (CH).
VA: acces B, acces D (TgN).
VI: toate
Plus ce se poate monta prin subteran de la vestibul la peroane, aici cred ca sunt mai multe.

Bonus: a cazut cosmelia unde vine acces F (DT23) de la FAV.


Cat despre abrambureala semioficiala cu cine se face vinovat de PSS Opera... proiectul a plecat la drum ca Drumul Taberei-Universitate. Faptul ca au aparut niste "lucrari suplimentare" in alte zone decat era stabilit la inceput este vina... aranjamentistilor. Aici intra PSS Opera si statia Parc DT. Cine acum o scalda... se scalda.

133 313

#256
Ceva lucrari de iluminat la Valea Argesului si Favorit.






Bonus: tzarc nou al Rotary la Romancierilor.


Bonus: asfaltari la Romancierilor.


CH

AM

DT34, se excaveaza acces DT33 si vis-a-vis in acces Megaimage.

133 313

#257
Bonus.













P.S. La ORZ sunt oameni cu reflectorizante TitanMar.

133 313

#258
Bonus, pentru televiziunile care ne fac reclama.  :D
Acces A Orizont.

Acces C Orizont before.

Acces C Orizont after.



Edit cu update:

-cabluri trase prin copexurile pentru iluminat la VA. Tot la VA au aterizat in premiera FCC cu o pompa de betoane.
-acces A si acces B de la VI au pierdut copertinele improvizate pe schelet de lemn, acces B pare un pic inundat. La acces A mai este de retusat la rampe ca sa primeasca eventual o scara rulanta, acces B nu are spatiu deidcat pentru scara rulanta. La intersectia VI cu DT au aparut capace noi la caminele BTMS/SMT!
-la RO se muta organizatea UTI de la acces DT63 in zona lipita de noua imprejmuire a Rotary de la Aleea Lunca Cernei. Se sapa doua santuri pentru iluminat, unul de la acces CH prin spate pe la DT65, pe sub spatiile verzi si unul la bulevard, in lungul blocului DT65. Cu asfaltarea de la DT61 s-au oprit rapid si e incompleta, plus sant in zona cu parcari.
-la PRC evacuarea se boltari a trecut de jumatatea statiei aparent, sunt depozitati chiar si in zona accesului D pe planseul superior.
-la DT34 se excaveaza in acces A si acces B (DT33), se armeaza in acces C (Pravat), se armeaza camin pe centrul bulevardului, unde se varsa canalizarea deviata la DT33. Si la DT39 pe centru este descoperit un camin de canalizare geaman cu cel din dreptul CV FAV-DT34.
-la FAV se compacteaza pamant peste planseul acces B (DT15-17), Nu se incumeta sa atace serios galeria de termoficare la DT21-Sibiu.
-AM, beton de egalizare pe o portiune din excavarea pentru planseul superior al statiei electrice.

voicul

Intersectia Razoare e aglomerata si pentru ca sunt utilajele de la santierul M5.
Vreo sansa ca aceste utillaje sa plece mai repede decat inaugurarea M5 si deci sa se mai fluidizeze traficul auto acolo?

133 313

#260
Nu. Academia Militara se finalizeaza printre ultimele. S-ar fi finalizat fix ultima daca RD nu ar fi fost atat de ramasa in urma. Pe la AM se evacueaza pamantul si se introduc boltarii, deci golurile din plansee raman pana ce ies ambele TBM-uri la Opera.
Problema mai presanta acum zic eu ca este radierul statiei Parc DT si centralele de ventilare pe interstatiile Eroilor-AM, DT34-Parc si eventual Romancierilor-Valea Argesului, unde este pauza. CV AM-ORZ, FAV-DT34 si PRC-RO de bine de rau se executa acum si sunt ceva mai avansate dar fara restul tot degeaba.

Edit: update.

RD, umplere cu bentonitic.

Relicvele Sonaco.

Zona de capat a liniei de garare (se vede dupa grinda de ghidaj, cam in dreptul blocului DT106.



VA, acces D (TgN).



Avem cabluri la iluminat.

FCC cu pompa lor de betoane.



Subtraversarile in foraj orizontal de la canivourile de la acces B (DT77B) spre coltul intrsectiei cu VI.

133 313

#261
Partea 2.

Iluminatul, fix in dreptul intersectiei DT cu VI.

Capace noi la SMT in intersectia DT cu VI. Cat vor rezista...

In galeria spre VI se inmultesc prinderile pentru traseele de cabluri de pe pereti.

Accesele de la VI pierd copertinele de celofan pe schelet de lemn. Sper sa fie semn ca vin scarile rulante.

Tarcul Rotary de la Lunca Cernei urmat in continuare lipit de tarcul UTI cu catrafusele mutate de la acces B (DT63).







La acces CH de la Romancierilor avem sapatura pentru iluminat care isi croieste drum prin spate pe la DT65. Prin fata pe la DT65, la bulevard avem alta sapatura pentru iluminat.

133 313

Partea 3.

Strada CH.



In fata la DT65.

Acces B, DT63.

DT61.



Parc DT, acces D.







133 313

Partea 4.





La Parc avem 5 macarele, inclusiv cea care s-a ocupat de scarile rulante de la Orizont.

DT39, caminul de canalizare in oglinda cu cel de la CV FAV-DT34.

DT34, acces C (Pravat).









133 313

Partea 5.

DT34, acces A, Megaimage.





Caminul de varsare a devierii de la DT33 in ovoidul de pe centrul bulevardului.



Acces B, DT33.

FAV, galeria termoficarii la DT21-Str. Sibiu.



Santul iluminatului.

Iesirea din aleea Haiducului, vedere in lungul DT15-17.

133 313

Partea 6.

Vedere in lungul DT19-21.

Putul ventilarii pe mijlocul bulevardului in dreptul aeea Haiducului.

Acces B, DT15-17.





Acces C, Orizont.

Acces A, Orizont.

Egalizare in vederea armarii unei portiuni de planseu superior la statia electrica de la AM.

133 313

#266
Daca nu v-ati prins inca de unde si cum sa-l luati pe "guru", care a arestat politic M5-ul...
Da' o sa se ajunga la criza de bani suficient cat se se caute si directiile banilor platiti pe proiecte pe la racorduri de metrou inexecutabile, ca ala din Pantelimon.  O:-) Ca o fi un an sau trei... om trai si om vedea.

Ionut

Nu inteleg. La ce te referi? Cine sa aresteze politic M5?!

133 313

#268
Era o observatie strict pentru @panzer care a vorbit despre un user de pe un alt forum.
Quote from: panzer on September 28, 2016, 03:29:32 PM
Ce se intampla acum pe autostrazi cu un cimitir sau cu liliecii s-a intamplat si la Moghioros cu apeductul. Nu il citam pe Guru ca suntem in alta casa.
In alta ordine de idei, stati aproape, urmeaza update.

PSS Elefterie.

In asteptarea unei alte cife...



In zona amorsei de plecare de la macaze spre PSS Elefterie. Mai multe epuismente? Good Lord, what for?



La macaze se inchide un gol tehnologic din planseul superior! Si continua margina lucrarile la canalizare...

La CV Eroilor-AM "veselie" mare, a venit ApaNova, ca li s-a spart o teava...

AM, a inceput armarea planseului statiei electrice, excavarea pare completa.

Orizont, superbonus, scara rulanta si in acces B. Deci Scara cate una in fiecare acces A,B si C.

Favorit, niste cabluri depozitate de utisti la acces A, DT20.

133 313

Partea 2.

Suntem la DT22, vis-a-vis la DT21 plictiseala mare desi este de lucru... fara numar.

Acces E, Medlife, hidroizolatie peste betonul de panta. Mai baga si sapa armata de protectie si asfaltul nu stiu unde or sa-l puna...

In jurul statiei DT34 zarva mare, la DT31 si DT33 se trag doua tevi de la doua pluviale de pe rigola bulevardului, se trag in caminele existente pe noua deviere.



Betonari prin subteran, excavare in acces A, Megaimage.

In acces B (DT33) si acces D (DT35) actiune identica, se introduc armaturile pentru radier.

DT39, canalizarea pare transata.

CV interstatie DT34-PRC de la patinoar, abandonata in continuare.

Si la Parc zarva mare, pleaca pamantul, pleaca si boltarii, iese alt pamant, ies alti boltari.